Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?  (Luettu 7683 kertaa)

Poissa meiosis

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #40 : Tammikuu 31, 2024, 05:20:22 »
Tuohon non client facingin genreen kuuluu kilvoittelu ylitseampuvan ilkeillä, mutta kuitenkin jollain tapaa samaistuttavilla kommenteilla turskista. Näille on hauska naureskella, jos vain huumorintaju riittää. Suhtautuminen miehiin on ambivalentti, koska samaan aikaan he haluavat myös tienata myymällä seksiä hyvin käyttäytyville turskille ja välttää joutumasta työskentelemään heille itselleen vielä huonommin soveltuvilla aloilla.

Lainaus
Am I the only one who feels like this? 😂😂


Lainaus
"I don't hate my job, only the sex part. .... and the men part."

Lainaus
"this man saw i was struggling due to a family emergency and before even saying "hope you're doing ok" he said "$1500 for a session, raw, taping included" and i hope he gets run over by a car today.
can never let your guard down with these predatory fucks."

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #41 : Tammikuu 31, 2024, 11:29:24 »
Suurin osa on onneksi ”ihan mukavia tyyppejä”. Aika harvasta jää mitenkään epämiellyttävä vaikutelma. Hygienialla ja perus käytöstavoilla pääsee pitkälle.

Tätä työtä olisi kyllä vaikea jaksaa, jos inhoaisi asiakkaitaan😅 Tietysti ei työstään tarvitse pitää, mutta ei sitä kannata asiakkaille näyttää.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #42 : Tammikuu 31, 2024, 11:51:48 »

Tarkoitin siis sitä, että lompakon sisältö on lähtökohta koko touhulle. Itse en usko, että yksikään tapaamisistani palveluntarjoajista olisi lähenyt mukaani esim. baarista, tai kirjastosta tai lenkkipolulta jne, jos olisin jutulle pyrkinyt. Toinen pointtini on se, että vaikka minulla on (ollut) useampikin vakkariksikin luettava seuralainen, joiden luona olen vieraillut useamminkin jopa useiden vuosien aikana, niin aina olen (joutunut) pankkiautomaatin kautta vierailulle suunnistamaan, pelkät kukkaset eivät ole riittäneet.


Joissakin tapauksissa flaksi olisi ehkä käynyt siviilissäkin oikeassa paikassa, oikeaan aikaan ja asioiden loksahtaessa kohdalleen. Mutta olisi siis ollut ihan sattuman kauppaa. Rahan merkitys on kuitenkin aina se, että sillä nopeutetaan asioita, sivuutetaan monta välivaihetta ja oikaistaan mutkia, varmistetaan saanti juuri silloin ja siellä, kun itselle sopii, voidaan valita sellainen nainen, mistä itse eniten tykkää, voidaan olla enemmän (tai kokonaan) saavana osapuolena, tehdä juuri sitä mitä itse haluaa ja omat toiveet ovat etusijalla. Rahalla ostetaan sitä, ettei tarvitse selitellä, nolostella eikä kohdata kummeksuntaa. Ja sitten sillä ostetaan luottamuksellisuutta ja sitoumuksettomuutta. Kuten muuan tunnettu näyttelijä on todennut, "I don't pay them for sex, I pay them to leave.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Marie93

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #43 : Tammikuu 31, 2024, 11:56:24 »
^ Tiedän ton tunteen mitä tarkoitat. Seksin jälkeen jää hetkeksi vähän niinkuin leijumaan ja tulee niitä hyvänolon ja "ihastumisen" tunteita, jotka tosiaan sitten myös hälvenee nopeasti.

Mulla erityisesti jos oon "saanut" pötkötellä kainalossa hipsuteltavana toisen lämmintä kroppaa vasten niin tulee helposti sellanen olo, että älä meeeeee, jääääää siihen.

Ihmisiä mekin ollaan, seksi ja kosketus laittaa hormonit ja ties mitkä kierroksille, jotka sitten tasaantuu kun ovi menee kiinni 😅

Yhdyn tähän. Varsinkin kun on sellasta hellyydenkipeetä tyyppiä niin välillä tekee ihan pahaa hypätä sängystä ylös toisen kainalosta jos alkaa aika loppumaan ku ois kiva siinä vähä pidempäänkin köllötellä 😅

Ja yleisesti keskusteluun, niin en ainakaan ite pystyis ees tekemään näitä hommia jos tää ois jotenkin vastenmielistä. Tähän mennessä oon jokaisesta kohtaamisesta löytäny jotain mikä saa mut syttymään, eikä se oo ollu pelkästään se raha 😂 Ja ihan sillä omalla asenteellakin pystyy vaikuttaa paljon siihen millainen fiilis tapaamisesta jää. Ja en mä ainakaan kiellä ettei joskus ois niinkin hyviä tapaamisia, että niitä jää miettimään vielä jälkeenpäinkin 😮‍💨
Sex is like money.. only too much is enough.
💋

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #44 : Tammikuu 31, 2024, 11:59:37 »
Kolme pointtia jotka turskan pitää muistaa:
1)Älä ihastu palveluntarjoajaan
2)Jos ihastut palveluntarjoajaan, älä näytä sitä
3)Jos et pysty olemaan näyttämättä ihastumista, vaihda palveluntarjoajaa.

Aamen. Tämän voi tiivistää tähän periaatteeseen: tyttöystävät etsitään muualta, ei koskaan tämän harrastuksen parista.

Entä jos ihastuu palveluntarjoajaan ja kertoo sen ja tunne on molemminpuolinen? Kokemusta on tästäkin :) enkä ole ainoa

Siinäkin tapauksessa sovelletaan Enton pointtia 3: Jos et pysty olemaan näyttämättä, vaihda palveluntarjoajaa. Tämän harrastuksen kautta ei pidä hankkia suhdetta tai tyttöystävää.

Mutta sitten... joskus tunne kuitenkin on molemminpuolinen 8)

Edelleen Enton pointti 3 tai muussa tapauksessa homma raha pudotetaan pois ja vaihdetaan asetelma siviilin puolelle. Maksulliset ihastumiset vievät sekä rahat että mielenterveyden, mutta eivät anna pitkässä juoksussa mitään hyvää.


Varmaan on olemassa säännön vahvistamia poikkeuksia, mutta sanoisin, että isossa kuvassa ja pitkässä juoksussa kaikki toimii parhaiten, kaikki pysyvät tyytyväisempinä ja päät parhaiten kasassa, kun tältä pohjalta ostetaan ja myydään. Eikä se sitä poista, etteikö vakkarisuhteista voi tulla hyvinkin kaverillisia ja jopa hyviä ystävyyksiä, mutta seurustelu ja suhteet kannattaa pitää erillään maksullisesta seksistä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 31, 2024, 12:07:34 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #45 : Tammikuu 31, 2024, 12:59:37 »
Mulla on kyllä todella miellyttäviä miehiä vakkareina, eikä mun fiilistä mitenkään latista tilanteen asetelma. Jos jonkun kanssa ei selkeästi homma toimi, niin en ota toista kertaa vastaan. Tai no, eipä siitä miehestäkään silloin yleensä enää kuulu. 😁

Mä ajattelen nämä (itselleni) kohtaamisina, jotka välillä on neutraaleja ja joistain taas olen syvästi kiitollinen ja onnellinen. Ehkä pahimmillaan tapaamisen jälkeen on jäänyt kiusaantunut fiilis, kun ei vaan klikannut. Vaikka molemmat olisi olleet ystävällisiä, asiallisia ja siistejä kaikin puolin.

Mulla ei oikein koskaan ole ollut työroolia, vaan sanoisin että ennemminkin valitsen asiakaspalvelijana tuoda parhaat puoleni esille tilanteeseen. Ja siihen kuuluu myös kaunis ja kunnioittava asennoituminen toista ihmistä kohtaan. Jos ei ole aivan moukka (suurin osa ihmisistä ei mun kokemuksen perusteella ole), siihen yleensä myös vastataan.

Jos tulevaan tapaamiseen asennoituisi silleen et mikähän pervo ja ärsyttävä ronkko sieltä seuraavaks tulee, niin syyttäisin kyllä ihan itseäni siitä jos pimppi olis kuin Sahara ja traumojaan pitäisi purkaa nettikeskusteluissa jälkeen päin. 😅

Ja jonkun epämiellyttävänkin asiakkaan kanssa voi laittaa silmät kiinni ja kuvitella vaikka että jalkojen välissä räveltää joku pervo gynekologi. Ja tadaaaaaa, varma orgasmi!🤣
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 31, 2024, 13:08:24 kirjoittanut IirisFIN »
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #46 : Tammikuu 31, 2024, 15:04:08 »
Kyllä minäkin välillä duunijuttuja kelailen jopa maksetun seuran kanssa. Se nyt on aivan se ja sama mitä siellä mun tai neitosen korvien välissä liikkuu, kunhan homma toimii. Siinä vaiheessa, kun laitan läppärin siihen selän päälle ja alan purkamaan meilikuormaa, voi olla fiksuinta siirtyä suihkun puolelle. ;D

Ai että tämä mielikuva!😅 Siinä kun pystyisi vielä onnistuneesti toimittamaan kummatkin hommat niin olisi oikein extreme multitaskingia! :weightlifting:😜
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #47 : Tammikuu 31, 2024, 15:16:37 »
Kolme pointtia jotka turskan pitää muistaa:
1)Älä ihastu palveluntarjoajaan
2)Jos ihastut palveluntarjoajaan, älä näytä sitä
3)Jos et pysty olemaan näyttämättä ihastumista, vaihda palveluntarjoajaa.

Aamen. Tämän voi tiivistää tähän periaatteeseen: tyttöystävät etsitään muualta, ei koskaan tämän harrastuksen parista.

Entä jos ihastuu palveluntarjoajaan ja kertoo sen ja tunne on molemminpuolinen? Kokemusta on tästäkin :) enkä ole ainoa

Siinäkin tapauksessa sovelletaan Enton pointtia 3: Jos et pysty olemaan näyttämättä, vaihda palveluntarjoajaa. Tämän harrastuksen kautta ei pidä hankkia suhdetta tai tyttöystävää.

Mutta sitten... joskus tunne kuitenkin on molemminpuolinen 8)

Edelleen Enton pointti 3 tai muussa tapauksessa homma raha pudotetaan pois ja vaihdetaan asetelma siviilin puolelle. Maksulliset ihastumiset vievät sekä rahat että mielenterveyden, mutta eivät anna pitkässä juoksussa mitään hyvää.


Varmaan on olemassa säännön vahvistamia poikkeuksia, mutta sanoisin, että isossa kuvassa ja pitkässä juoksussa kaikki toimii parhaiten, kaikki pysyvät tyytyväisempinä ja päät parhaiten kasassa, kun tältä pohjalta ostetaan ja myydään. Eikä se sitä poista, etteikö vakkarisuhteista voi tulla hyvinkin kaverillisia ja jopa hyviä ystävyyksiä, mutta seurustelu ja suhteet kannattaa pitää erillään maksullisesta seksistä.

Tuo on se pääpointti, että maksuseksi pidetään erillään suhteesta, siis sillä lailla juurikin, että jos sitä ihastumista molemminpuolin tulee ja se vaan vahvistuu, niin siinä kohtaa on hyvä ottaa stoppi ja keskustella suhteen tilasta avoimesti ja rehellisesti. Näin tuli itsekkin toimittua, ja tosiaan se maksu osuus jäikin heti pois kun tunteet oli selvillä. Vaikka alku oli mitä oli, ei sillä ole merkitystä, vaan sillä mitä nyt on.😊🥰
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #48 : Tammikuu 31, 2024, 16:47:16 »
Ajattelen turskista, että he virheellisesti liian usein olettavat hupakoiden ajattelevan turskista jotain.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 176
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #49 : Tammikuu 31, 2024, 17:11:22 »
Tuskin kukaan (ainakaan toivottavasti) lähtee tästä harrastuksesta etsimällä etsimään seurustelukumppania, puolin ja toisin. Mutta jos kuitenkin niin käy, että molemminpuolisia tunteita kehittyy ja molempien elämäntilanne sen sallii, kannattaa sekin kortti toki katsoa. Ei mun mielestä ole väliä missä yhteydessä sen juuri itselle oikean ihmisen tapaa. Sehän voi olla molemmille sellainen "once in a lifetime"-tilaisuus, jolloin sen käyttämättä jättäminen varmasti harmittaisi jälkikäteen rankastikin. Jos homma ei kuitenkaan toimi, molemmat vaan jatkavat elämäänsä niin kuin ennenkin. Tosin maksullisetkin tapaamiset varmaan kannattaa jättää sikseen myös  ;D

Olen kuitenkin sitä mieltä, että aloitteen pitää aina tulla pt:n, ei asiakkaan puolelta. Ei ainakaan itselle tulisi asiakkaana mieleenikään kertoa mahdollisista tunteistani pt:lle, todennäköisesti hyväkin asiakkuussuhde loppuisi siihen. Tosin meikäläisellä jo ulkonäkö ja ujous suojaa kyllä tehokkaasti kaikilta romansseilta  ;D

Kertaalleen olen siviilielämässä rohkaistunut kertomaan naiselle tunteistani, sen nyt arvasi miten siinä kävi. Hän kuitenkin oli tilanteessa hyvinkin ymmärtäväinen ja lämminhenkinen. Sen sijaan hänen valitsemansa mies tykkäsi hieroa asiaa naamaani, se tuntui todella ikävältä. Totesin, että parempi pitää vaan tunteensa aina omana tietonaan niin pääsee vähemmällä noin elämässä yleensäkin.

Vähän sivuraiteelle on keskustelu lähtenyt alkuperäisestä aiheesta, pahoittelut omalta osaltani siitä. Kevät tulossa ja kaikkee, nussitaan parempi mieli toisillemme  :kiss: :blowjob: :behind:
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 31, 2024, 17:15:47 kirjoittanut Nuolija »

Paikalla MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 360
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #50 : Tammikuu 31, 2024, 17:46:46 »
Hyvää keskustelua! Kiva kuulla tyttöjen näkemyksiä myös..

Joo omalta osaltani voin sanoa että ei ihastumisesta huolimatta ole käynyt mielessäkään että mitään parisuhdetta voisi kehittyä.. Vaatisi niin paljon molemmilta osapuolilta että parempi unohtaa jo kättelyssä moinen.. Senhän takia käyn hupakoissa ettei tarvitse sitoutua muutenkaan..

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #51 : Tammikuu 31, 2024, 18:09:45 »
"Huh, onneksi tuosta pääsin eroon"
Why so fragile?

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #52 : Tammikuu 31, 2024, 18:19:41 »
Ajattelen turskista, että he virheellisesti liian usein olettavat hupakoiden ajattelevan turskista jotain.

Vaikka tiedän olevani lahja naisille, en oleta pt:n ajattelevan minua sekunnin vertaa, kun ovi on perässäni sulkeutunut.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #53 : Helmikuu 01, 2024, 23:31:27 »
Täähän nyt riippuu ihan asiakkaasta. Oon itsekin tuolla Jodelin seksityö-kanavalla ja mun oletus on, et noi jotka puhuu asiakkaista kauttaaltaan hienoisesti inhoten, ei alalla jaksa kauaa olla.

Vaikka alalla tiettävästi on aseksuaaleja ja vaikkapa niitä, jotka ei miehistä viehäty, mutta miehille palveluja tarjoavat, on mun mielestä jonkunlaisena lähtökohtana oltava ettei inhoa seksiä tuntemattomien kanssa. Itse en voisi tehdä tätä työtä, jos seksi itsessään tuntuisi vastenmieliseltä tai ihmiset inhottaisi.

Joskus toki ei kemiat kohtaa, on tylsää, ei huvita, särkee päätä, on nälkä ja tulee ajatelleeksi jotain ihan muuta. Näitä ei onneks oo usein ja näistä huomaa, et pieni tauko on paikallaan.
Helsingissä <3

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #54 : Helmikuu 02, 2024, 08:16:24 »
Ajattelen turskista, että he virheellisesti liian usein olettavat hupakoiden ajattelevan turskista jotain.

Tämä pitänee paikkansa hyvin. En jaksa uskoa, että kukaan pt miettisi esim minusta mitään ainakaan sinä aikana, kun ollaan eri puolilla ulko-ovea. Se kai kuuluu siihen työhönkin, että pitää osata unohtaa.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että aloitteen pitää aina tulla pt:n, ei asiakkaan puolelta. Ei ainakaan itselle tulisi asiakkaana mieleenikään kertoa mahdollisista tunteistani pt:lle, todennäköisesti hyväkin asiakkuussuhde loppuisi siihen. Tosin meikäläisellä jo ulkonäkö ja ujous suojaa kyllä tehokkaasti kaikilta romansseilta  ;D

Osaan samaistua tuohon viimeiseen virkkeeseen oikein hyvin. Erilaisissa pt tapaamisissa olen päässyt tapaamaan henkilöitä, joiden kanssa ei olisi mitään mahdollisuuksia päästä intiimiin kosketuseen siviilissä. Toki tämä juuri luo sille ajatukselle pohjaa, että asiakas alkaa miettiä, että mitähän tuo pt ajattelee minusta?

Kertaalleen olen siviilielämässä rohkaistunut kertomaan naiselle tunteistani, sen nyt arvasi miten siinä kävi. Hän kuitenkin oli tilanteessa hyvinkin ymmärtäväinen ja lämminhenkinen. Sen sijaan hänen valitsemansa mies tykkäsi hieroa asiaa naamaani, se tuntui todella ikävältä. Totesin, että parempi pitää vaan tunteensa aina omana tietonaan niin pääsee vähemmällä noin elämässä yleensäkin.

Kuulostaa samalta tilanteelta, kun joskus menin letkauttamaan baarissa tupakkaa kysyneelle ladylle jotain, ja vastineeksi tuli halveksivaa kommenttia, että yritänkö minä iskeä. Jos ei sitä ennen ollut tullut yritettyä iskeä, niin ei kyllä sen jälkeenkään. Pienet jutut saattaa jäädä kaivamaan pitkäksi aikaa ja vaikuttaa omaan käyttäytymiseen hyvinkin pitkään.




Poissa Peku1

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #55 : Maaliskuu 14, 2024, 20:04:56 »
Asiakaspalvelutyötähän tämä pohjimmiltaan on ja siinä on luotava illuusio siitä, että juuri se nyt paikalla oleva asiakas on se tärkein ja haluttavin. Sitten on olemassa tällainen ryhmä, jossa jotkut työntekijät voivat purkaa ajatuksiaan muille, jotka ymmärtävät asian päälle. Olen itse joskus vuosia sitten työskennellyt hoitoalalla ja voin sanoa, että ei sielläkään asiakkaista/potilaista kovin kunnioittavaan sävyyn aina keskusteltu henkilökunnan kesken. Jos joku kuvittelee jonkun sädekehän hoitoalan ihmisten pään päälle, niin ei kannata  ;D

Omiin kokemuksiini perustuen väittäisin kuitenkin, että aika moni seksityöntekijä tekee työtään oikeasti suurella sydämellä ja asiakkaasta aidosti välittäen. Tuskin sitä muutoin pidemmän päälle jaksaisi. Kun löytää tällaisen henkilön, niin kannattaa kantaa ne setelit sinne.

Mietin, että kuinkahan vanhoista keskusteluista noissa on kyse? Jotenkin muistelisin, että tällaisesta ryhmästä on ennenkin ollut puhetta?
Tuosta heräsi kysymys PT:ille, että moniko oikeasti nauttii työstään?
Siis oon tehny semmosen havainnon, että välillä osa tuntuu jotenki aidosti nauttivan, tai olevan mukana hommassa, ja sitten osasta paistaa semmonen teennäisyys oikeen kunnolla läpi.
Tuosta jälkimmäisestä en ite niinkään välitä, vaan siinäki ois parempi jättää se läpinäkyvä teennäisyys kokonaan pois, ja olla vaan naama peruslukemilla.

Ekasta ei tulis muuta mieleen, ku että joko ovat todella taitavia näyttelemään, tai sitte oikeesti vaikuttavat nauttivan hommastaan.
Tuohon näyttelyyn on tottakai syy se myyntikikka, et asiakas tulis jatkossakin, mut toiset osaa sen kyllä hoitaa ihmeen hyvin...🤔

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #56 : Maaliskuu 14, 2024, 20:17:45 »
Asiakaspalvelutyötähän tämä pohjimmiltaan on ja siinä on luotava illuusio siitä, että juuri se nyt paikalla oleva asiakas on se tärkein ja haluttavin. Sitten on olemassa tällainen ryhmä, jossa jotkut työntekijät voivat purkaa ajatuksiaan muille, jotka ymmärtävät asian päälle. Olen itse joskus vuosia sitten työskennellyt hoitoalalla ja voin sanoa, että ei sielläkään asiakkaista/potilaista kovin kunnioittavaan sävyyn aina keskusteltu henkilökunnan kesken. Jos joku kuvittelee jonkun sädekehän hoitoalan ihmisten pään päälle, niin ei kannata  ;D

Omiin kokemuksiini perustuen väittäisin kuitenkin, että aika moni seksityöntekijä tekee työtään oikeasti suurella sydämellä ja asiakkaasta aidosti välittäen. Tuskin sitä muutoin pidemmän päälle jaksaisi. Kun löytää tällaisen henkilön, niin kannattaa kantaa ne setelit sinne.

Mietin, että kuinkahan vanhoista keskusteluista noissa on kyse? Jotenkin muistelisin, että tällaisesta ryhmästä on ennenkin ollut puhetta?
Tuosta heräsi kysymys PT:ille, että moniko oikeasti nauttii työstään?
Siis oon tehny semmosen havainnon, että välillä osa tuntuu jotenki aidosti nauttivan, tai olevan mukana hommassa, ja sitten osasta paistaa semmonen teennäisyys oikeen kunnolla läpi.
Tuosta jälkimmäisestä en ite niinkään välitä, vaan siinäki ois parempi jättää se läpinäkyvä teennäisyys kokonaan pois, ja olla vaan naama peruslukemilla.

Ekasta ei tulis muuta mieleen, ku että joko ovat todella taitavia näyttelemään, tai sitte oikeesti vaikuttavat nauttivan hommastaan.
Tuohon näyttelyyn on tottakai syy se myyntikikka, et asiakas tulis jatkossakin, mut toiset osaa sen kyllä hoitaa ihmeen hyvin...🤔

Itse ainakin oikeasti nautin tästä hommasta, ja ymmärtääkseni (ja toivon mukaan) se välittyy olemuksestani.😊 En usko että näinkään ”kauaa” olisin tätä tehnyt ilman että olisi mielenterveys mennyt jos en nauttisi.🤔 Toki pitää muistaa että mekin olemme vaan ihmisiä ja joskus on huonompia päiviä. Tällöin tietysti pyrin unohtamaan tapaamisen ajaksi ne omat arjen jutut ja keskittyä täysillä tapaamiseen, mutta mitään koneita mekään ei kuitenkaan olla. Ja siihen liittyen, yksi itselleni parhaimmista puolista tässä hommassa on se kun pääsee tapaamaan erilaisia ihmisiä ihmisinä. Jokainen meistä on yksilö ja se tekee tapaamista mielenkiintoisia, sen peuhaamisen nautinnon lisäksi! :behind: :inlove:
Opiskelijarouva

Turku

Poissa AnnaB

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #57 : Maaliskuu 14, 2024, 21:56:01 »
Mun täytyy sanoa että en kyllä todellakaan tekisi tätä työtä jos ajatukseni asiakkaista olisi tuon aloituksen tasoa. Mun veikkaus on, että kyseessä on nuoret amatöörit jotka eivät osaa pitää omista rajoista kiinni ja ottavat asiakkaaksi ihmisiä jotka eivät miellytä itseä. Kyllä mullakin varmaan olisi samanlaisia fiiliksiä jos ottaisin vastaan kaikki "moi tarviin pesää saanko nuolla sun pillua vartin asevelihintaan", mutta kun tietää ja tuntee omat rajansa ja kunnioittaa itseään ihmisenä, niin nää hommat on oikeasti tosi mukavia. Mun asiakkaat on pääasiassa olleet todella kohteliaita, puhtaita, mukavia ihmisiä joiden kanssa on ollut kiva kohdata. Vakkarit ottaa tunnin ajan, josta helposti puolet menee kaikenlaiseen seksin jälkeiseen hipsutteluun ja kainalokkain köllöttelyyn ja pusutteluun, en mä oikeasti pystyisi sellaiseen jos en todella viihtyisi siinä. Mulla näkyisi jo naamastakin jos miettisin jotain kauppalistaa siinä kohtaa. Tietenkään pelkästään etukäteen käydyn keskustelun perusteella ei voi tietää kuinka hyvin lopulta synkkaa ihmisen kanssa, mutta jos annan kehun niin se on aito, ja kun saan orgasmin niin se on aito. Kun ovi sulkeutuu suuntaan ajatukset muualle, mutta se ei tarkoita sitä, että kohtaaminen olisi ollut merkityksetön.

Olen aikoinaan nuorempana tehnyt asiakaspavelutöitä ja tein sitä täysillä, pyrkien aina vastaamaan asiakkaan tarpeisiin parhaan kykyni mukaan, ja se sama asenne tulee jostain mun sisältä tähänkin työhön. Aivan varmasti vaihdan alaa jos alkaa tuntua samalta kuin aloituksen hupsukoilla.
Kotipaikka Espoo - Nyt myös uutena OnlyFansissa 🤍💙.

Poissa Peku1

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #58 : Maaliskuu 14, 2024, 23:12:40 »
Mun täytyy sanoa että en kyllä todellakaan tekisi tätä työtä jos ajatukseni asiakkaista olisi tuon aloituksen tasoa. Mun veikkaus on, että kyseessä on nuoret amatöörit jotka eivät osaa pitää omista rajoista kiinni ja ottavat asiakkaaksi ihmisiä jotka eivät miellytä itseä. Kyllä mullakin varmaan olisi samanlaisia fiiliksiä jos ottaisin vastaan kaikki "moi tarviin pesää saanko nuolla sun pillua vartin asevelihintaan", mutta kun tietää ja tuntee omat rajansa ja kunnioittaa itseään ihmisenä, niin nää hommat on oikeasti tosi mukavia. Mun asiakkaat on pääasiassa olleet todella kohteliaita, puhtaita, mukavia ihmisiä joiden kanssa on ollut kiva kohdata. Vakkarit ottaa tunnin ajan, josta helposti puolet menee kaikenlaiseen seksin jälkeiseen hipsutteluun ja kainalokkain köllöttelyyn ja pusutteluun, en mä oikeasti pystyisi sellaiseen jos en todella viihtyisi siinä. Mulla näkyisi jo naamastakin jos miettisin jotain kauppalistaa siinä kohtaa. Tietenkään pelkästään etukäteen käydyn keskustelun perusteella ei voi tietää kuinka hyvin lopulta synkkaa ihmisen kanssa, mutta jos annan kehun niin se on aito, ja kun saan orgasmin niin se on aito. Kun ovi sulkeutuu suuntaan ajatukset muualle, mutta se ei tarkoita sitä, että kohtaaminen olisi ollut merkityksetön.

Olen aikoinaan nuorempana tehnyt asiakaspavelutöitä ja tein sitä täysillä, pyrkien aina vastaamaan asiakkaan tarpeisiin parhaan kykyni mukaan, ja se sama asenne tulee jostain mun sisältä tähänkin työhön. Aivan varmasti vaihdan alaa jos alkaa tuntua samalta kuin aloituksen hupsukoilla.

Asiakaspalvelutyötähän tämä pohjimmiltaan on ja siinä on luotava illuusio siitä, että juuri se nyt paikalla oleva asiakas on se tärkein ja haluttavin. Sitten on olemassa tällainen ryhmä, jossa jotkut työntekijät voivat purkaa ajatuksiaan muille, jotka ymmärtävät asian päälle. Olen itse joskus vuosia sitten työskennellyt hoitoalalla ja voin sanoa, että ei sielläkään asiakkaista/potilaista kovin kunnioittavaan sävyyn aina keskusteltu henkilökunnan kesken. Jos joku kuvittelee jonkun sädekehän hoitoalan ihmisten pään päälle, niin ei kannata  ;D

Omiin kokemuksiini perustuen väittäisin kuitenkin, että aika moni seksityöntekijä tekee työtään oikeasti suurella sydämellä ja asiakkaasta aidosti välittäen. Tuskin sitä muutoin pidemmän päälle jaksaisi. Kun löytää tällaisen henkilön, niin kannattaa kantaa ne setelit sinne.

Mietin, että kuinkahan vanhoista keskusteluista noissa on kyse? Jotenkin muistelisin, että tällaisesta ryhmästä on ennenkin ollut puhetta?
Tuosta heräsi kysymys PT:ille, että moniko oikeasti nauttii työstään?
Siis oon tehny semmosen havainnon, että välillä osa tuntuu jotenki aidosti nauttivan, tai olevan mukana hommassa, ja sitten osasta paistaa semmonen teennäisyys oikeen kunnolla läpi.
Tuosta jälkimmäisestä en ite niinkään välitä, vaan siinäki ois parempi jättää se läpinäkyvä teennäisyys kokonaan pois, ja olla vaan naama peruslukemilla.

Ekasta ei tulis muuta mieleen, ku että joko ovat todella taitavia näyttelemään, tai sitte oikeesti vaikuttavat nauttivan hommastaan.
Tuohon näyttelyyn on tottakai syy se myyntikikka, et asiakas tulis jatkossakin, mut toiset osaa sen kyllä hoitaa ihmeen hyvin...🤔

Itse ainakin oikeasti nautin tästä hommasta, ja ymmärtääkseni (ja toivon mukaan) se välittyy olemuksestani.😊 En usko että näinkään ”kauaa” olisin tätä tehnyt ilman että olisi mielenterveys mennyt jos en nauttisi.🤔 Toki pitää muistaa että mekin olemme vaan ihmisiä ja joskus on huonompia päiviä. Tällöin tietysti pyrin unohtamaan tapaamisen ajaksi ne omat arjen jutut ja keskittyä täysillä tapaamiseen, mutta mitään koneita mekään ei kuitenkaan olla. Ja siihen liittyen, yksi itselleni parhaimmista puolista tässä hommassa on se kun pääsee tapaamaan erilaisia ihmisiä ihmisinä. Jokainen meistä on yksilö ja se tekee tapaamista mielenkiintoisia, sen peuhaamisen nautinnon lisäksi! :behind: :inlove:
Mukava kuulla, että viihdytte työssänne :)
Tein vaan ite viimeksi aika omituisen havainnon....
Ku eräälle hupakolle menin, nii hällä kädet tärisi ihan kunnolla, ja valitteli vähän ujoutta, yms.
Mut mulle tuli kyllä ekana mieleen joku nisti tai tämmönen, ku puhukin vähän silleen, miten oon kuullu noiden oopparien, tms. käyttäjien tekevän.
Pakko oli kyllä kysyy, et onko nyt kaikki ihan ok, ja tohon sano, että on, ja että muutama muukin on samaa ihmetelly, mut se sano et hän on aina ujo uusien kanssa. En vaan ymmärrä miksi, jos huumemaailmaki on melko varmaan tuttu...

No sit hommiin päästessä tää selkeesti koitti vähän pidätellä voihkimistaan (varmaan ku yöaika ja naapurit, ja varmaan joku muukin saattanut käydä visiitillä). Siinä sit vähän ihmettelin sitä, ku en mitenkää erityisen experttinä pidä itteeni näissä hommissa, ku enimmäkseen hupakoista ja muutamista yhdenillan jutuista kokemuksia.
Parin muunki keissin kaa käyny tuonsuuntaista, mut isoin ero on se, että siviilisäätöjen kohdalla oon ollu lähes aina enemmän tai vähemmän kännissä, ja hupakoinnit aina selvinpäin.

Ainii, ja mun piti vielä omat kortongit tuoda, ku se unohti ostaa edellisellä kauppareissulla niitä. :D
Ei oo kyllä aiemmin käyny noin, et rahan lisäks tarviis muuta huolehtia ku ittensä paikalle.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2024, 23:22:38 kirjoittanut Peku1 »

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 317
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #59 : Maaliskuu 15, 2024, 23:20:08 »
Itse valikoin tapaamiset aika tarkasti ja jotenkin sen kemian vain huomaa aika nopeasti, onko tapaaminen mieleinen myös pt:lle. Palvelu voi toisaalta silti olla hyvää vaikkei toinen tilanteesta mitään irti saisikaan.

Toisaalta kyse on myös varmaan siitä, millä asenteella asiakas kohtaa pt:n. Tapahtuu sovitusti tapaamisella mitä vain, sen ulkopuolella me kaikki ollaan kuitenkin vain ihmisiä.

Tuo jodelin keskustelu vaikuttaa jotain sokerideittien tms amatöörien höpinältä, mut onhan meitä moneen lähtöön. Juurihan joku kertoi lehdessä että pilasi seksielämänsä kun alkoi myymään seksiä ja ei kykene enää nauttimaan siitä.