Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?  (Luettu 7695 kertaa)

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3997
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #20 : Tammikuu 30, 2024, 16:59:54 »
^
Kolme pointtia jotka turskan pitää muistaa:
1)Älä ihastu palveluntarjoajaan
2)Jos ihastut palveluntarjoajaan, älä näytä sitä
3)Jos et pysty olemaan näyttämättä ihastumista, vaihda palveluntarjoajaa.
Saitin Bud Spencer

Poissa Ohotnik

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #21 : Tammikuu 30, 2024, 17:23:58 »
Mainio ohje, Entto.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #22 : Tammikuu 30, 2024, 17:25:20 »
^
Kolme pointtia jotka turskan pitää muistaa:
1)Älä ihastu palveluntarjoajaan
2)Jos ihastut palveluntarjoajaan, älä näytä sitä
3)Jos et pysty olemaan näyttämättä ihastumista, vaihda palveluntarjoajaa.

Siis eikö Entto usko tosi rakkauteen?
Nyt katsomaan True Romance ja vaihtamaan mielipidettä...Heti!!!
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #23 : Tammikuu 30, 2024, 17:46:46 »
^
Kolme pointtia jotka turskan pitää muistaa:
1)Älä ihastu palveluntarjoajaan
2)Jos ihastut palveluntarjoajaan, älä näytä sitä
3)Jos et pysty olemaan näyttämättä ihastumista, vaihda palveluntarjoajaa.

Entä jos ihastuu palveluntarjoajaan ja kertoo sen ja tunne on molemminpuolinen? Kokemusta on tästäkin :) enkä ole ainoa
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #24 : Tammikuu 30, 2024, 17:53:16 »
^
Kolme pointtia jotka turskan pitää muistaa:
1)Älä ihastu palveluntarjoajaan
2)Jos ihastut palveluntarjoajaan, älä näytä sitä
3)Jos et pysty olemaan näyttämättä ihastumista, vaihda palveluntarjoajaa.

Ja saman ohjeenhan voisi kääntää päinvastoinkin:

1) Älä ihastu turskaan
2) Jos ihastut turskaan, älä näytä sitä
3) Jos et pysty olemaan näyttämättä ihastumista, älä tapaa turskaa enää tai kunnes tilanne ohi

Mutta sitten... joskus tunne kuitenkin on molemminpuolinen 8)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #25 : Tammikuu 30, 2024, 18:49:48 »
Elämään kuuluu pikku ihastukset.

Se voi olla vaikka frendin vaimo, sisko yms tai sit hupakko.

Kunhan pitää realiteetit mielessä, niin kyllä se ihastumisen tunne myös hellittää.

Näin siis minä, ukkomiehenä.

Eipä kyllä ole liiemmin tullut ihastuttua kehenkään 20 vuoteen.
Liekö iän tuoma inhorealistisuus tehnyt tehtävänsä...

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #26 : Tammikuu 30, 2024, 18:57:09 »
Kyllä minäkin välillä duunijuttuja kelailen jopa maksetun seuran kanssa. Se nyt on aivan se ja sama mitä siellä mun tai neitosen korvien välissä liikkuu, kunhan homma toimii. Siinä vaiheessa, kun laitan läppärin siihen selän päälle ja alan purkamaan meilikuormaa, voi olla fiksuinta siirtyä suihkun puolelle. ;D

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #27 : Tammikuu 30, 2024, 19:03:24 »
Omalla kohdalla ei järki ja tunne kulje yhtään samaa rataa..;D Myönnettävä on että kahteen hupakkoon olen tähän mennessä ihastunut ja kyllähän se vähän haljulta tuntuu kun sen tiedostaa että rahastahan nämä tätä tekevät.
Mutta minkäs teet kun saat aivan erinomaista palvelua kauniilta ja ystävälliseltä neidolta ja pääkoppa se alkaa erittämään kaikenlaisia rakkauskemikaaleja.. seurauksena leijuva teinirakastumisen kaltainen fiilis mitä ei olisi ikinä uskonut enää ykänä kokevansa. Varmaan tuohon on vaikuttanut se etten ole ollut parisuhteessa joten tilaa tuollaisille tunteille on ollut.

En tämän takia ole kuitenkaan asiakassuhdetta katkaissut mutta pientä taukoa on joutunut pitämään.. Kyllähän nämä neidotkin varmasti ovat ihastumisen huomanneet mutta ei se ole vaikuttanut näihin tapaamisiin millään lailla.. kun ei ole itse alkanut sekoilemaan.

Kuultu on kyllä tarinaa kuinka rakastanut turska on muuttunut oikeaksi maanvaivaksi. Jopa siinä määrin että on jouduttu poliisille ilmoittamaan..
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 30, 2024, 19:10:45 kirjoittanut MestariMerlin »

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #28 : Tammikuu 30, 2024, 19:27:31 »
Erääseen pallukkaan liittyen lainaan itseäni:
Juu, kyllä se lompakon sisältö kiinnostaa enemmän kuin sen lompakon kantaja, mutta onneksi noi tytöt on nin hyviä näyttelemään, että ainakin mulle menee useimmiten ihan täydestä  :inlove:
Tarkoitin siis sitä, että lompakon sisältö on lähtökohta koko touhulle. Itse en usko, että yksikään tapaamisistani palveluntarjoajista olisi lähenyt mukaani esim. baarista, tai kirjastosta tai lenkkipolulta jne, jos olisin jutulle pyrkinyt.
Toinen pointtini on se, että vaikka minulla on (ollut) useampikin vakkariksikin luettava seuralainen, joiden luona olen vieraillut useamminkin jopa useiden vuosien aikana, niin aina olen (joutunut) pankkiautomaatin kautta vierailulle suunnistamaan, pelkät kukkaset eivät ole riittäneet.

Tämä fakta ei kuitenkaan ole häirinnyt ja useankin tytön kanssa on juttu luistanut ja hauskaa pidetty ja molemmat on joskus jopa nauttinut tapaamisista, mutta siitä huolimatta olen "vain" asiakas. Joillekin mieluisampi kuin toisille, mutta silti.

Tunnustan toki, että joskus olen joutunut itseäni muistuttamaan näistä elämän karuista totuuksista saadakseni itseni alas pilvilinnoista takaisin täänne maan pinnalle reaalimaailmaan.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6698
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #29 : Tammikuu 30, 2024, 19:30:46 »
Itse kuulun myös vanha gubbe -kerhoon, ainakin ikäeron puolesta jota on esim. vakkariin lähes 30 vuotta. Muistan kun mietin pitkään, kuukausien ajan ennen ensimmäisen kontaktin ottamista, mahtaako hän hyväksyä itseään niin paljon vanhempia asiakkaita. Huoli osoittautui turhaksi eikä hän koskaan ole edes vihjannut millään tavalla että olisin jotenkin epämiellyttävä tai ei-toivottua asiakasryhmää, pikemminkin päinvastoin.

Joillain hyvä palvelu ja asiakkaan kohtaaminen onnistuu luonnostaan hyvin, joillain se paranee harjoittelun ja kokemuksen myötä ja osalla ei onnistu oikein millään, varsinkaan jos siihen ei ole mitään mielenkiintoa. Mun mielestä on täysin ok tehdä töitä tykkäämättä siitä sen enempää, pelkästään rahankin vuoksi. Mutta sen epämukavuuden ei saisi antaa heijastua itse työhön tai näkyä asiakkaalle mitenkään, etenkään palveluammatissa. Jotkut osaa peittää omat todelliset fiilikset paremmin kuin toiset. Seksityössä ne varmasti näkyy herkemmin kuin monessa muussa ammatissa. Olisihan se tottakai hienoa jos töissä olisi kivaa ja siitä voisi jopa nauttia mutta näinhän ei todellakaan aina ole.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #30 : Tammikuu 30, 2024, 19:44:25 »
Nuo omat 'ihastumiset' joihin aiemmin viittasin, niin tapahtuneet oikeastaan juuri siinä tapaamisen jälkeen, ja sitten lauhtuneet muutamassa tunnissa max.

Että ei onneksi sen pahempaa ongelmaa oo tullut niistä itselle ainakaan :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #31 : Tammikuu 30, 2024, 20:02:51 »
Mielenkiintoista.. laimeneeko Johannalla tunne sen seurauksena kun seuraava asiakas tulee? Itse käyn tarkoituksella välillä muilla kuin näillä ihastuksilla jotta pysyy tunteet kurissa..

Entäs sitten kun se erityinen tapaus tulee uudestaan? Alkaako korvia taas kuumottaa?

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6841
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #32 : Tammikuu 30, 2024, 20:50:40 »
"Taas mennään rahan takii, ei rakkaudest lajii vaan rahan takii..."  :headphones: eli eiköhän suurin osa kaikista työntekijöistä tee duunia rahan vuoksi, ei vain hupakot. Toki varmasti hyvänä bonuksena on se, että tykkää duunistaan ja tässä tapauksessa siitä seksistä. Aika usein se työstään pitäminen välittyy tapaamisessa.

Enpä tiedä montaakaan duunia, missä kukaan ei puhuisi paskaa tai kirjoittaisi selän takana?

Maksuseksissä kuitenkin palveluista ja ajasta maksetaan sovittu summa - lyödään rahat kouraan, pannaan ja lähdetään wittuun sovittuna aikana. Tässäkin on toki hemmetin mukavaa, jos synkkaa hyvin hupakon kanssa ja seksi on mahtavaa. Tässä on tietysti se vaara, että uskoo saavansa jotain enemmän kuin on ostanut, vaikka homman nimi on yksinkertaisesti oransseissa seteleissä.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #33 : Tammikuu 30, 2024, 21:52:37 »
Ei ole Ylilaudalta tuo kuva (Herranjumala sentään, miksi minä jossain nuorten sammakkofoorumilla pyörisin  ???) vaan tuo taitaa ulkoasun perusteella olla jodel keskustelusta. Sielläkin taitaa olla maksulliseen seksiin keskittyvä kanava, mutta ilmeisesti anonyymimpänä. Mukava kuitenkin kuulla, että tuo ei pidäkään paikkaansa ainakaan kaikkien kohdalla varsinkaan ammattilaisten suhteen  :kiss: Ja ootte tosiaan oikeassa, että tuohan voi olla vaan tekemällä tehty ja joku vaan esiintynyt tuolla useammalla käyttäjällä ja koittanut vaan provota  :headphones:
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #34 : Tammikuu 30, 2024, 22:41:13 »
Mielenkiintoista.. laimeneeko Johannalla tunne sen seurauksena kun seuraava asiakas tulee? Itse käyn tarkoituksella välillä muilla kuin näillä ihastuksilla jotta pysyy tunteet kurissa..

Entäs sitten kun se erityinen tapaus tulee uudestaan? Alkaako korvia taas kuumottaa?

Ei se liity siihen että tulee seuraava asiakas, vaan on sellainen jonkin sortin ''pikaihastuminen'' josta palautuu maan pinnalle kohta jo :)

Mulla tosiaan ei käy usein näin, kahdesti muistaakseni käynyt. Toinen ei oo käynyt ekan kerran jälkeen toiste, mutta jos joskus tulee niin mielelläni tapaan, ei oo ''ihastumis'' ongelmia sitten: asia käsitelty. Ja se toinen, kävi kahdesti muistaakseni, tästä jo pidempi aika: tokan kerran kun kävi niin oli kivaa mutta ei ihastumisen tunteita.

Voi olla että 'ihastuminen' ei oo ees oikee sana kuvailemaan tätä minun 'kokemusta' jossa asiakas menee niinsanotusti tunteisiin mutta palaudun maan pinnalle tunnissa tai muutamassa. Ja tosiaan 4 ja puolen vuoden aikana kahdesti käynyt näin, ettei nyt mikään jatkuva ongelma edes.

On sellaisia asiakkaita jotka mielelläni tapaisin uudelleen tai sitten niitä joita on aina kiva tavata kun käyvät, mutta yritän myöskin olla riittävän 'virallinen' etteivät kauhistu ;D eli luule kohteliasuuksiani ihastumiseksi.

Koska jos nautin seksistä paljonkin tapaamisella ja kehun asiakkaan sänkeä seksikkääksi ja kiitän kauniisti seurasta jne, ei se ole vielä ihastumista vaikkakin totta 99 prosenttisesti. Sitten kun asiakas lähtee ja ovi käy kiinni hänen jäljestä niin se hetki meni, vaikka olikin mukava. Sen voi toistaa jos asiakas ottaa uudelleen yhteyttä, mutta sitä ei jäädä haikailemaan jos ei otakaan :)

Anyway, kyllä mä pidän suurimmasta osasta asiakkaista. Ei oo oikeesstaan ollut sellaisia ''hyi yäk ällöttävää'' asiakkaita vaikka tiedän monella kollegalla olleen. Yritän olla liikaa miettimättä ketään ja vapaa-ajalla pyrin ajattelemaan 90% muuta kun töitä/asiakkaita.

Ehkä tänne lankaan jaan muita ajatuksia vielä toiste 8)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #35 : Tammikuu 30, 2024, 22:59:51 »
^ Tiedän ton tunteen mitä tarkoitat. Seksin jälkeen jää hetkeksi vähän niinkuin leijumaan ja tulee niitä hyvänolon ja "ihastumisen" tunteita, jotka tosiaan sitten myös hälvenee nopeasti.

Mulla erityisesti jos oon "saanut" pötkötellä kainalossa hipsuteltavana toisen lämmintä kroppaa vasten niin tulee helposti sellanen olo, että älä meeeeee, jääääää siihen.

Ihmisiä mekin ollaan, seksi ja kosketus laittaa hormonit ja ties mitkä kierroksille, jotka sitten tasaantuu kun ovi menee kiinni 😅
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 361
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #36 : Tammikuu 30, 2024, 23:18:27 »
Kiva kuulla että löytyy niitä tunteita myös vastapuolelta, vaikkakin ohimeneviä. Kyllä niitä kehuja ihan mielellään kuuntelee aina kun niitä saa. Tietysti tulee myös aina mieleen että onko vain markkinointia jotta käytäisiin toistekin..

Siitä huolimatta saattaisin kyllä jättää sen sängen ajamatta jos tiedän että tyyli on pt:n makuun.. ;)

Poissa äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 722
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #37 : Tammikuu 30, 2024, 23:41:53 »
^ Onko sillä oikeasti väliä onko kyse markkinoinnista vai aidosta kehusta? Siis ajattelen siitä kulmasta, että maksan gfe:stä ja saan sitä, eihän sekään ole totta, vaikka usein ainakin minusta tuntuu vähän siltä. Se että pt saa asiakkaan tuntemaan olonsa hyväksi on pt:n osaamista. Ei kannata lähteä miettimään asiaa liian pitkälle, vaan ottaa kaiken irti mikä on saatavissa.


Mukava lukea kuinka monella tavalla ihastumisesta ajatellaan. Minä ihastuin vakkariini, en heti, mutta pikkuhiljaa, salakavalasti suorastaan. Ja koska siinä vaiheessa suhteemme oli jo varsin luottamuksellinen, niin koin hyväksi kertoa sen hänelle. Oikein hienosti käsitteli asian, ei leikkinyt ihastuneensa minuun, eikä nostatellut romanttisia odotuksia. Saan turvallisesti olla ihastunut, kun tiedän, ettei ihastumiseni johda mihinkään.

Ihastuminen on mahtava tunne ja voimavara. Katson saavani häneltä huomattavasti enemmän ”samaan rahaan”. Ihastumiseni tai sen kertominen ei muuttanut mitään, ainakaan huonompaan suuntaan. Hän on edelleen lempparini, hän tietää sen, koska tapaan häntä viikoittain. Olen edelleen hänelle mieluisa asiakas ja hän osoittaa sen omalla tavallaan.

Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #38 : Tammikuu 30, 2024, 23:46:24 »
^ Tiedän ton tunteen mitä tarkoitat. Seksin jälkeen jää hetkeksi vähän niinkuin leijumaan ja tulee niitä hyvänolon ja "ihastumisen" tunteita, jotka tosiaan sitten myös hälvenee nopeasti.

Mulla erityisesti jos oon "saanut" pötkötellä kainalossa hipsuteltavana toisen lämmintä kroppaa vasten niin tulee helposti sellanen olo, että älä meeeeee, jääääää siihen.

Ihmisiä mekin ollaan, seksi ja kosketus laittaa hormonit ja ties mitkä kierroksille, jotka sitten tasaantuu kun ovi menee kiinni 😅

Hupakoilla tunteiden laimenemiseen varmaankin auttaa se, että usein on uutta pokaa tiedossa ja tunteet voi (ja pitää) taas kääntää toisaalle. Seksinpuutteesta kärsivälle asiakkaalle tuo ihastumisen tunne voi tulla aikas harvoin ja olla siksi aika voimakaskin. Rahamassimiehet ja huoraa useammin kuin sukkiaan vaihtavat pukit toki asia erikseen.

Asiakkaanakin on juuri tuo ”älä meeee, jääää siihen” - fiilis tuttu. Pelkästään tuon fiiliksen tyydyttämisestäkin seksitouhujen jälkeen on tullut joskus maksettua. Toki vain niille poikkeustapauksille, joita ei ois halunnut pois päästääkään.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä hupakot oikeasti ajattelevat turskista?
« Vastaus #39 : Tammikuu 31, 2024, 04:16:03 »
Kyllä tuo Thor on vaan kova kuin patsas. Sitä he ajattelevat. 💪
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.