Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Samy  (Luettu 1160 kertaa)

Poissa Hemmohki

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Samy
« : Tammikuu 26, 2024, 13:37:09 »
Malena ei siis natsannut niin bongasin aamulla REn puolelta Samyn joka näytti potentiaalista. Taas sujui mallikkaasti viestittely ja deitit sovittiin parin tunnin päähän.
Ajatus oli tosiaan "deitit". Skumppapullo kainalossa menoksi, pyysin että pukeutuu joko kivaan mekkoon tai vaihtoehtoisesti esim sihteeri-luukkiin. Juodaan skumppaa, flirttaillaan ja siitä sitten asia johtaa toiseen. Soitin ovikelloa ja kuului supinaa oven toiselta puolelta. Hetki meni ennen kuin ovi avautui. Ei ollut mekkoa, vaan alusvaatteista avasi oven, ja työnsi minut pimeään huoneeseen. Raha vaihtoi omistajaa, sain kuitenkin pyydettyä lasit ennen kuin oli jo riisumassa mua. Olin pyytänyt strippausta, noh, ei ollut paljoa mitä riisua. Olin pyytänyt squirttiä mitä mainosti, sanoi että yes baby soon. Eipä kauheasti näkynyt vaikka toista väitti. Ehkä brassisquirtti sitten on erilainen.

Muutoin ihan mukava leidi, raskausarpia ja sellua tosin oli mitä ei yllättäen kuvissa näkynyt. Muistui taas mieleen miksi tätä ei tule harrastettua useammin...

Ainoa pt joka on oikeasti kuunnellut toiveita tähän asti (ei ole paljoa kokemusta tosin oli Jill). Hänen kanssa tuo deitti-osio oli ihan top notch. Jill on tosin ollut ympyröissä pidemmän aikaa. Pitänee välttää näitä jotka tulee viikoksi tänne ja häippäsevät sitten.

Aurinko paistoi ikävästi silmiin kun ajoi kotiin.

Paikalla MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 396
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Samy
« Vastaus #1 : Tammikuu 26, 2024, 14:23:29 »
Kiitti rapsasta! Tulee välillä myös itselle mieleen onko mitään järkeä koko hommassa ja että harrastus nyt tauolle. Sitten välillä tulee putkeen monta todella hyvää tapaamista, jopa näiltä viikon keikalla olevilta joista ei sittemmin mitään enää kuulu.

Tuo Jill on myös omasta mielestäni varsin varteenotettava kokeneempi ammattilainen. Tykkäsin kovasti sen otteista ( sihteerilookissa! ) ja huumorintajusta tuossa kesällä kun Ompun kupeessa tuli käytyä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2024, 14:31:28 kirjoittanut MestariMerlin »

Poissa Ukulelele

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Samy
« Vastaus #2 : Tammikuu 28, 2024, 11:22:41 »
Minä laitan yleensä automaattisesti tarkennetun haun ja vähintään 4 rapsaa.
Paljon karsiutuu vaihtoehtoja pois, mutta ainakin luottoa on enempi että asiat menee niin kuin pitää.
Minulle ei ole onneksi niin tärkeä harrastus että lähtisin jotain uutta kokeilee.