Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Paras tapa tavoittaa  (Luettu 1716 kertaa)

Poissa Uusi käyttäjä

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #20 : Tammikuu 26, 2024, 23:40:25 »
Kiitos kaikille hyvistä huomioista ja vinkeistä. Ne on tuoneet valoa tunnelin päähän.
Pari vastausta on jo tullut tämän ketjun olemassa olon aikana, mutta melkoinen viive osalla on vastaamisessa kun vastaus on tullut kun en enää edes muistanut kyseistä pt:tä lähestyneeni :)

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1001
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #21 : Tammikuu 26, 2024, 23:42:21 »
Uutena käyttäjänä, sekä täällä että palveluiden parissa, olen jo joutunut ihmettelemään millä suomalaiset palveluntarjoajat tavoittaa? Tähän mennessä yrittänyt käyttää wa:ta, kikkiä, mailia sekä naapurisivuston yhteydenotto lomaketta. Vastauksia saa melko pienellä prosentilla. Onko kaikki suomalaiset palveluntarjoajat niin kiireisiä ettei uusille asiakkaille ole tarvetta. Mielestäni viestini ovat aina asiallisia ja kertovat mitä haen jne...

Onko muut törmänneet vastaavaan ja onko se alan "kulttuuri" joka on vain siedettävä?

Missään tapauksessa ei kannata ainakaan soittaa. Usealla lukee jo ilmoituksessain, että "En vastaanota puheluita".

WA viestiä vaan ja jos ei pariin päivään vastausta kuulu niin kokeile ottaa yhteyttä seuraavaan. Kannattaa myös kiinnittää huomiota siihen, että minkälaisella viestillä otat yhteyttä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2024, 23:44:06 kirjoittanut Larsu »
#freepalestine

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #22 : Tammikuu 26, 2024, 23:45:55 »
Kiitos tuosta persoonan kertomiseen liittyvästä huomiosta, tajusin että olen varmaan ollut liian "kiltin" tuntuinen joka on voitu tulkita niin etten ole tosissani.

Ei se siitä johdu, etteikö hupakot tykkäisi kilteistä miehistä, ihan päinvastoin 🙂

Mutta kun hupakot tekee näitä hommia kuitenkin *ensisijaisesti* rahasta, he eivät halua jotakuta (yleensä kokematonta) asiakasta, joka ihastuu saati rakastuu heihin. Se liika persoonan kuvailu saattaa hupakoita huolestuttaa juuri tuon takia.

Persoonaa kannattaa kuvailla siviilideiteillä, huorissa pitäytyä lyhyissä viesteissä tyyliin mitä, missä, milloin. Hupakot myös saavat ihan tolkuttoman määrän viestejä eivätkä siksikään lue kuin ne todennäköisimmät asiakastapaamisiin johtavat viestit.

Heh, itsehän oon löytänyt kymmeniä siviilinaisia ja ainakin saman verran hupakoita nettipalveluista - toki eri palveluista. Kirjoitustyyli näihin on aika erilainen. Rahaa menee molempiin, tosin eri vaiheissa ”suhdetta”  ;D

Poissa Uusi käyttäjä

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #23 : Tammikuu 26, 2024, 23:52:06 »
Kiitos tuosta persoonan kertomiseen liittyvästä huomiosta, tajusin että olen varmaan ollut liian "kiltin" tuntuinen joka on voitu tulkita niin etten ole tosissani.

Ei se siitä johdu, etteikö hupakot tykkäisi kilteistä miehistä, ihan päinvastoin 🙂

Mutta kun hupakot tekee näitä hommia kuitenkin *ensisijaisesti* rahasta, he eivät halua jotakuta (yleensä kokematonta) asiakasta, joka ihastuu saati rakastuu heihin. Se liika persoonan kuvailu saattaa hupakoita huolestuttaa juuri tuon takia.

Persoonaa kannattaa kuvailla siviilideiteillä, huorissa pitäytyä lyhyissä viesteissä tyyliin mitä, missä, milloin. Hupakot myös saavat ihan tolkuttoman määrän viestejä eivätkä siksikään lue kuin ne todennäköisimmät asiakastapaamisiin johtavat viestit.

Heh, itsehän oon löytänyt kymmeniä siviilinaisia ja ainakin saman verran hupakoita nettipalveluista - toki eri palveluista. Kirjoitustyyli näihin on aika erilainen. Rahaa menee molempiin, tosin eri vaiheissa ”suhdetta”  ;D

Tulin omassa pohdinnassa samaan lopputulokseen, suoraviivaistan viestejä jatkossa kun en tosiaan ole etsimässä rakkauden tai ihastuksen kohdetta vaan uusia kokemuksia.

Rahaa menee molemmissa tapauksissa, mutta vain toisessa pillun saanti on varmaa ;)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #24 : Tammikuu 27, 2024, 00:05:47 »
^ Hyvä viesti menisi varmaan kutakuinkin näin: Moi, täällä nelikymppinen mies näki ilmoituksesi ja kiinnostui. Haluaisin tunnin ajan peppuseksillä höystettynä ti, ke tai to klo 15-19 välillä. Kerrotko hintasi, ehtosi ja milloin sinulle kävisi tapaaminen. T:Maukka


Ja jos siihen ei saa vastausta niin seuraavaan palveluntarjoajaan vaan.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2024, 00:07:28 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Uusi käyttäjä

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #25 : Tammikuu 27, 2024, 00:12:07 »
^ Hyvä viesti menisi varmaan kutakuinkin näin: Moi, täällä nelikymppinen mies näki ilmoituksesi ja kiinnostui. Haluaisin tunnin ajan peppuseksillä höystettynä ti, ke tai to klo 15-19 välillä. Kerrotko hintasi, ehtosi ja milloin sinulle kävisi tapaaminen. T:Maukka


Ja jos siihen ei saa vastausta niin seuraavaan palveluntarjoajaan vaan.

Minäpä copy pastetan tuon viestin tästä eteenpäin :) esitän sitten Maukkaa jatkossa

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #26 : Tammikuu 27, 2024, 10:29:36 »
Mun korvaan kuulostaa, että aloittaja on ottanut yhteyttä ihan hyvällä viestillä, ja ongelma on tällä kertaa toisessa päässä 😁

Henkilökohtaisesti arvostan just tuollaista aloitusviestiä, missä esitellään itsensä (ja kyllä, saa kertoa myös jotain persoonasta, ja edes se ikä (noin suunnilleen) on kiva tietää!😘), kerrotaan mitä toivotaan, milloin ja missä. Täydellistä! 🥰

Itse uskon, että ongelma saattaa olla tuossa anaaliseksi-toiveessa, että sen tarjoajia ei löydy, ja mimmit ei välttämättä vastaa ollenkaan, jos eivät sitä tee. Itse pyrin aina laittamaan edes jonkun "valitettavasti en tarjoa toivomaasi palvelua"-viestin, mutta pakko myöntää, jos on tosi kova kiire, ja valittava vastaanko sille, joka saattaisi tulla asiakkaaksi, vai sille, joka ei tule, niin... (Silloinkin yritän kyllä oikeasti edes myöhemmin laittaa jonkun pahoittelun, mutta ihmisiä tässä vain ollaan ja joskus se voi unohtua.)

Mutta sanoisin, että jatka tuolla samalla taktiikalla, ja ehkä rapsoista kannattaa katsoa anaali-suosituksia 😘 Toivottavasti onni kääntyy! 😊
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Boyr9

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #27 : Tammikuu 27, 2024, 20:53:39 »
En laita enää viestejä kun ei tule vastauksia. Soitan ja sovin samantien jos vaikuttaa hyvälle.

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #28 : Tammikuu 27, 2024, 21:34:00 »
Kyllä. Mulla lukee, että en ehdi tekstailemaan, soita mulle. Silleen saan parhaimman yhteyden asiakkaaseen.
Tosin olen puhelimessa vain päivystyspäivinä.
Kun oon reissussa ja autossa ajamassa, miun luuri on repussa. Eikä minuu silloin saa valitettavasti kiinni.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #29 : Tammikuu 27, 2024, 21:54:22 »
^ Arvostan. Kuten elämässä yleensäkkin, niin asiat saa kokemuksieni mukaan helpoimmin hoidettua vajaan 2 minuutin puhelulla, kuin sadalla typerällä teksti- sp- tms. viestillä.

Poissa Uusi käyttäjä

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #30 : Tammikuu 28, 2024, 00:41:57 »
Jos ilmoituksissa ei olisi sanottu että elä soita niin voisin soittaakin :) luulen ettei soittaminen edistä asiaa jos sen tekee kun on nimenomaan kielletty. Voin toki olla väärässä.
Monissa naapurin puolella olevissa ilmoituksissa on kivasti kerrottu esim ettei tarjoa anaaliseksiä, mutta aika monesta tieto puuttuu ja sitten vastausviestissä sen saa. RE:ssä on se hyvä puoli että palvelut on listattu.
Pointtini tässä koko ketjussa oli saada tieto, että onko tämä yleistä vai olenko onnistunut valitsemaan niitä jotka ovat sitten feikkejä tai kuten joku sanoikin amatöörejä joilla ei ole välttämättä kiinnostusta vastata kun elämässä on muita prioriteetteja (mutta miksi ilmoitukset ovat olemassa jos ei kiinnosta maksavat asiakkaat). Tähän sain mielestäni useita hyviä vastauksia sekä useita joissa oli varmasti toimivia vinkkejä, pyrin huomioimaan niitä jos ja kun jatkan joskus seuran hakemista. Nyt taidan antaa rahat vaimolle ja sanoa että osta itsellesi jotain kivaa kun muille ne eivät kelpaa :)

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #31 : Tammikuu 28, 2024, 00:54:35 »
^ On yleistä. Anna rahat vaimolle että se voi lahjoittaa ne nuudelisoppaan itärajalle.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Paras tapa tavoittaa
« Vastaus #32 : Tammikuu 28, 2024, 10:04:09 »
Puhelu on edelleen ylivoimainen, vaikka ymmärrän toki että puhuminen ujompia ihmisiä pelottaakin. Mutta se on paras tapa saada etukäteen vinkkiä ettei ole minkään karvaperseisen ilkimyksen virittämään ansaan lankeamassa.