Kiitos pääministeri Sanna Marin, toit aivan hullun huonoon polittiseen keskusteluun suoran, kirkkaan ja selkeän puheen. Jos puhettasi ei ymmärrä, on syytä mennä takaisin kymppiluokalle.
Ja kiitos niille ihanille kotimaisille GFE-hupakoille, joita olen tänä vuonna tavannut ja tulen tapaamaan jatkossakin..varsinkin Sannattarelle, tiukkakissalle, eveedenille ja Emmiinalle.
Kiitos kaikille ihanille palveluntarjoajille, ketä olen saanut tänä vuonna tavata. Vuosi 2019 jää historiaan elämäni parhaimpana (ainakin tähän asti) 😁
Kiitos kaikille Suomen veronmaksajille. Ilman teitä ei olisi minunkaan mahdollista huorata aasiassa talvisin ja lipittää kesämökillä virosta tuotua suomalaista kaljaa kesäisin.
Kiitokset menee kahdelle ainoalle vakkarille mitä mulla on koskaan ollut. Kampin ukrainalainen "Isabella" ja Pietarin ihana "Katerina". Te pelastitte minut. Vielä 2018 jouluaattona luulin, etten voisi koskaan olla enää onnellinen. Te muutitte elämäni. Autoitte minut ulos saastuneesta parisuhteestani ja tarjositte lohtua, kun sitä eniten kaivattiin. Katerinaan rakastuin. Isabella piti jalkani maassa (paitsi keskijalkani), kun pilluhöyryt alkoi nousta päähän. Olette upeita naisia molemmat. Jotain aivan erityistä molempien teidän kanssa oli aivan ensitapaamisesta lähtien. Jos "Isabella" luet tämän niin tiedät kyllä Katerina ei tätä osaa ilman kääntäjää lukea.
Nyt vuonna 2020 olen uuden haasteen edessä. Olenko riippuvainen Katerinasta tietäen, että en häntä oikeasti voi saada kokonaan - enkä varsinkaan Suomeen - vai pystynkö rakentamaan parisuhteen uuden siviiliblondin kanssa, jonka kanssa aloitettiin vuosi Uuden Vuoden aattona upeasti yhdessä?
Vielä tämän kerran aion yrittää siviilisuhdetta, mutta tällä kertaa venakon kanssa... 25 vuotta pään hakkaamista seinään suomityttöjen kanssa riittää.... Hakataan seuraavaksi siihen Karjalan mäntyyn...
Kiitos kaikille ihanille asiakkaille 2019 vuodesta! 💋✨🥂 Kiitos kollegoille, jotka olen saanut tavata ✨😊 Kiitos myös seksisaitille, hienosti on lähtenyt homma käyntiin! 👍