Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Uutuuden viehätys vai tuttu ja turvallinen?  (Luettu 10328 kertaa)

Poissa Zakharias

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uutuuden viehätys vai tuttu ja turvallinen?
« Vastaus #60 : Huhtikuu 11, 2025, 18:49:46 »
Pari viime kertaa olen käynyt sellaisten palveluntarjoajien luona, jotka olen jo kerran aiemmin tavannut. Tietääpähän ainakin suunnilleen, mitä on luvassa ja sitä on itsekin rennompi. Seksikin on ollut entistä parempaa toisella kerralla saman palveluntarjoajan kanssa. Nyt odottelen suosikkiani saapuvaksi kaupunkiini ja hänen jälkeensä voisi käydä tapaamassa aivan uuden pt:n.  8)

Paikalla äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #61 : Huhtikuu 12, 2025, 04:38:08 »
Viimeaikoina on alkanut uutuudenviehätys kiinnostelemaan. Ei siksi, että vakkarissa olisi jotain vikaa tai olisin kyllästymässä häneen. Päinvastoin, saan tapaamisistamme enemmän irti mitä pidempään vakkariutemme on kestänyt. Uutuudenviehätys on tullut extrana. Saitilla kirjoittelevat daamit on alkanut kiinnostamaan, mitä enemmän lukee, sitä enemmän lihanhimoa on nimimerkin ympärille kertynyt. Koskee toki vain heitä, jotka heittäytyy saitille kertomaan muustakin kuin kuinka väärin asiakkaat toimeltaa. Saitille positiivissävytteisesti kirjoittelevat tai negakin kelpaa, jos sitä on tolkullisesti perusteltu, ovat alkaneet väristelemään mukavasti. Listaahan en voi kirjata, koska sehän voisi vaikuttaa siltä, että seksiobjektoisin heitä. Ja sehän voisi olla inhottavaa.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #62 : Huhtikuu 12, 2025, 09:48:46 »
^Itse ainakin rakastan seksiobjektoiduksi tuloa😍
Nokialla 2.-4.5.

Poissa Tulli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #63 : Huhtikuu 12, 2025, 10:41:48 »
Aikaisemmin pyrin aina uudelle…
Nyt on löytynyt ensimmäinen pt kenet tavannut useammin kuin kerran, tosin hänen luona käynyt vain 2kertaa ja kolmas tapaaminen jo sovittuna  :behind:
Tissit 😍

Poissa panic0

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #64 : Huhtikuu 12, 2025, 14:39:21 »
Olen nyt tavannut muutaman PT:n ja vasta hiljattain aloittanut tämän hienon harrastuksen. Tapaamisista osa on ollut pettymyksiä, osa taas mennyt elämäni parhaiden kokemusten kärkipäähän.

Minua myöskin jännittää eka kerta ja muutenkin tarvitsen PT:n kanssa vähintään 2 h ajan kunnolla nauttimiseen. Vaikka viehättää tavata uusiakin ihmisiä, nyt olen kallistumassa siihen, että mieluummin panostan tapaamisiin heidän kanssaan, joiden kanssa tapaamiset olivat aivan huippuhyviä. Esimerkiksi kolmessa vakkarissa on kuitenkin vaihtelua, he ovat keskenään eri tyyppisiä ja tietää että kokemus on hyvä.  :inlove:

Poissa Kielimies

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #65 : Huhtikuu 12, 2025, 15:44:36 »
Käyn vakkarin luona säännöllisesti mutta toki välillä Käyn tuikkaamassa jotain toistakin.Eikö sitä sanota että vaihtelu piristää vai miten se menee? :headbang:

Poissa Mako75

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #66 : Huhtikuu 12, 2025, 16:31:19 »
Voi kun löytyisi taas ns vakkari. Pari sellaista on ollut tosin minulle vakkari tarkoitti käyntiä kerran 2 kuukaudesta eli en varmaan PT edes ole ollu5 viikari. Mutta joo 2 suomalaista vakkaria on näillä spekseil ollut ja voi kun löytyisi uusi..  kummallekin hinta oli normaali  150 puolikas ja 250 tunti ja annaali kuului hintaan ja olivat kotimaisia ja jutut natsasi näillä spekseillä vaikee löytää uutta.

Poissa panic0

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #67 : Huhtikuu 12, 2025, 18:08:48 »
Niin, miten vakkari määritellään? Jos käy 3-5 krt/v, eikö se ole aika vakkari jo? Esimerkiksi reissaavat PT:t ei vaikka Ouluun taida tulla sen useampaa kertaa vuodessa. Ja jos joka kerta palveluita käyttää, kun PT paikkakunnalla, eikös se aika vakkarikäymistä ole jo.

Poissa saapasjalkakolli

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #68 : Huhtikuu 12, 2025, 18:29:16 »
Yritän etsiä vakituista, jotakuta jonka kanssa kemiat pelaisi erittäin hyvin. Uudet tuttavuudet tulevat kalliiksi ja altistavat huonoille kokemuksille. Kun sopiva löytyy käyn sitten pääosin vain sillä, ja käyn sitten kokeilemassa vain erityisen kiinnostavia tapauksia.