Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Uutuuden viehätys vai tuttu ja turvallinen?  (Luettu 3276 kertaa)

Poissa joonaski

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uutuuden viehätys vai tuttu ja turvallinen?
« Vastaus #20 : Helmikuu 13, 2024, 12:31:38 »
Onhan ne vakkaritkin joskus ollu uusia tuttavuuksia, mutta itse kiinnitän huomioni ptn viestintä tapaan. Jos ulosanti on mutkatonta, ja sujuvaa, eikä niinkään mitään kolmen sanan lauseita (ei siis tarvii olla mikään romaani) se yleensä johtaa tapaamiseen.

Alkuviestinnän merkitystä ei voi tosiaan korostaa liikaa.

Joidenkin kanssa on jo meilejä vaihtaessa ollut fiilis, että nyt ollaan kyl jonkun mageen persoonan kanssa tekemisissä.

Kahden vastaavan kanssa homma jatkuu vuositasolla laskettaessa edelleen.

Töksäyttelevän/heikon kirjoitusannin omaavien kanssa asia ei etene yleensä puoleltani tapaamiseen. Intuitio kovassa roolissa.
Narkit ja muuten sekavat jäävät myös useasti filtteriin jo tässä vaiheessa.
Eli alkuviestinnän tärkeyttä ei voi liikaa korostaa.

Tähän on helppo yhtyä. Heikko ulosanti, töksäyttelevät vastaukset, peruskäytöstapojen ja kohteliaisuuden puute, heikko/satunnainen tavoitettavuus vievät mielenkiinnon tehokkaasti.

Poissa Heka75

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uutuuden viehätys vai tuttu ja turvallinen?
« Vastaus #21 : Helmikuu 15, 2024, 09:46:12 »
Itsellä tapa muuttunut vuosien saatossa täysin. Alkuaikoina ei juurikaan tullut saman pt:n luokse toista kertaa palattua vaan mentiin uusien tuttavuuksien ja kokemusten perässä tytöltä toiselle. Joukkoon sattui paljon hyviä, mutta myös niitä huonompia. Nykyään oon niin tylsä, että käynnit maksullisessa ovat vähentyneet paljon ja valtaosa reissuista suuntautuu sen yhden ja saman, loistavaksi todetun vakkarin luo ja itselle entuudestaan tuntemattomia tulee tavattua todella,todella harvoin.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 15, 2024, 09:52:44 kirjoittanut Heka75 »

Poissa RockaBilly

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uutuuden viehätys vai tuttu ja turvallinen?
« Vastaus #22 : Helmikuu 16, 2024, 19:18:14 »
Minä olen tullut siihen tulokseen. että ensisijaisesti suomalaista ja niistä sitten joitain. Minulla on mielessä tällä hetkellä kaksi tyttöä joiden kanssa haluan olla tekemisissä. Yksikin riittäisi, mutta kun palveluiden tarjonnassa on eroa.............
On ihana olla tekemisissä naisen kanssa joka ymmärtää puhettani. Puss kaikille suomalaisille tytöille!

Poissa Vanhaholvikirkko

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uutuuden viehätys vai tuttu ja turvallinen?
« Vastaus #23 : Huhtikuu 23, 2024, 12:22:36 »
Vakkarin kanssa tietää mitä saa, mutta jääkö hyödytkin siihen? Palkitseeko kukaan PT vakkariasiakkaitaan millään tavoin? Saako joku esim. alennusta tapaamisista, tarjoaako PT jotain extroja veloituksetta vakkarille tai saako turska jotain sellaista mitä tavallinen asiakas ei saa?

Poissa aurora

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Uutuuden viehätys vai tuttu ja turvallinen?
« Vastaus #24 : Huhtikuu 23, 2024, 14:04:13 »
Vakkarin kanssa tietää mitä saa, mutta jääkö hyödytkin siihen? Palkitseeko kukaan PT vakkariasiakkaitaan millään tavoin? Saako joku esim. alennusta tapaamisista, tarjoaako PT jotain extroja veloituksetta vakkarille tai saako turska jotain sellaista mitä tavallinen asiakas ei saa?

Enemminkin ne vakkariasiakkaat lahjoo :D on se sitten ylimääräistä taksan päälle tai jotain kukkia/kuohuvaa yms.
Itse sitä koittaa olla ihan parhaimmillaan heidän kanssa ja kellonkaan kanssa ei oo niin justiinsa mutta toisaalta ne vakkarit on juuri ne jotka itse pitää huolen että tulevat ja lähtevät ajallaan varmaankin siksi että jatkoa seuraa :D

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Uutuuden viehätys vai tuttu ja turvallinen?
« Vastaus #25 : Huhtikuu 24, 2024, 11:33:26 »
Vakkarin kanssa tietää mitä saa, mutta jääkö hyödytkin siihen? Palkitseeko kukaan PT vakkariasiakkaitaan millään tavoin? Saako joku esim. alennusta tapaamisista, tarjoaako PT jotain extroja veloituksetta vakkarille tai saako turska jotain sellaista mitä tavallinen asiakas ei saa?

Oon joskus ''palkinnut'' vakkareita. Nähnyt esimerkiksi enemmän vaivaa sen eteen että pääsevät tapaamaan, tai sitten tässä vähän aikaa sitten oli yön yli treffit yhden pitkäaikaisen asiakkaan kanssa niin hän sai sopimushintaan ne :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)