Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

SUOMALAINEN NUORI HKI

<< < (3/3)

Thurber:
Samassa viestissä sanot, että Nata nimenomaan on sanonut, ettei halua rapsoja, ja kirjoitat rapsan.  Meitä on joka junaan ja osa jää laiturille...

Pertti -62:
Olen myös kunnioittanut pyyntöään olla rapsaamatta. Yläpeukun annan kyselemättä.

Jaatinen:

--- Lainaus käyttäjältä: Thurber - Tammikuu 28, 2024, 17:35:55 ---Samassa viestissä sanot, että Nata nimenomaan on sanonut, ettei halua rapsoja, ja kirjoitat rapsan.  Meitä on joka junaan ja osa jää laiturille...

--- Lainaus päättyy ---

Kun mä rapsaan, se on puolikas romaani. Tuossa ei ihan hirveesti runoiltu vielä. Mutta otetaan kritiikki vastaan. Eiköhän tämäkin lanka täältä häviä jos Nata kokee että on menty rajan yli.

MestariMerlin:
Tuskin se Natsku tuosta hermostuu.. monilla kotimaisilla olisi kyllä oppimista häneltä.. vastailee viesteihinkin kiitettävän aktiivisesti.

Rapsa ei ollut tämäkään, eihän?

Thurber:

--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Helmikuu 03, 2024, 01:34:25 ---Tuskin se Natsku tuosta hermostuu.. monilla kotimaisilla olisi kyllä oppimista häneltä.. vastailee viesteihinkin kiitettävän aktiivisesti.

Rapsa ei ollut tämäkään, eihän?

--- Lainaus päättyy ---

Minä en ole sen tuomari mikä on rapsa, pidin vain huvittavana Jaatisen viestiä. Voin itse myös antaa yläpeukun sen enempää sanomatta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta