Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä hämmästytti tänään?  (Luettu 29151 kertaa)

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #180 : Syyskuu 07, 2023, 09:43:03 »
Päädyin tampereelle asti panoreissulle

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1204
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #181 : Syyskuu 07, 2023, 13:21:10 »
Päädyin tampereelle asti panoreissulle

Itsehän en panoreissuilla muualla käykään. Hyvä matkakohde näteistä naisista pitäville.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #182 : Syyskuu 07, 2023, 13:38:55 »
Päädyin tampereelle asti panoreissulle

Itsehän en panoreissuilla muualla käykään. Hyvä matkakohde näteistä naisista pitäville.
No oli se vähän pitkä reissu kun täältä kehä3 maisemista siellä asti kävin. Tosin säähän tänään oli mitä mainioin ja tanpere se antoi parastaan.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #183 : Syyskuu 09, 2023, 06:06:13 »
Nyt ei olekkaan kova aamustondis. Onko tämä lopun alkua ollaanko nyt kriittisellä polulla

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3012
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #184 : Syyskuu 09, 2023, 14:20:06 »
Nyt ei olekkaan kova aamustondis. Onko tämä lopun alkua ollaanko nyt kriittisellä polulla

Oletko ajellut ylikunnon puolelle? Sen verran on tuota sun soutamista katsellut että jospa lepopäivä tai pari palauttaa verenkierron takaisin...
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #185 : Syyskuu 09, 2023, 20:16:34 »
Nyt ei olekkaan kova aamustondis. Onko tämä lopun alkua ollaanko nyt kriittisellä polulla

Oletko ajellut ylikunnon puolelle? Sen verran on tuota sun soutamista katsellut että jospa lepopäivä tai pari palauttaa verenkierron takaisin...
Tämä mahdollinen skenaario on. Huomenna olis tarkoitus pitää vapaapäivä huorissa käynnistä mutta voi olla niin että liha on heikko

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #186 : Syyskuu 10, 2023, 07:02:39 »
Nyt ei olekkaan kova aamustondis. Onko tämä lopun alkua ollaanko nyt kriittisellä polulla

Oletko ajellut ylikunnon puolelle? Sen verran on tuota sun soutamista katsellut että jospa lepopäivä tai pari palauttaa verenkierron takaisin...
Niille ketkä ovat seuranneet tilanteen kehittymistä minulla on viesti. Älkää olko huolissanne. Tänään oli jo taas normaali vahva aamukanki. Se on nyt korjattu. Asia on kunnossa. Asia on hoidossa.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3012
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #187 : Lokakuu 16, 2023, 12:38:29 »
Yritin opiskella uusia hierontakaavoja/tapoja netistä mutta vähintään 70% google hausta ohjasi katsomaan aikuisviihde sivustoilta...
Tietenkin tiedonjanoisena katsoin muutaman huvikseni ja ilmeisesti pitää seuraavaksi ostaa iso puhallettava ilmapatja, kynttilöitä ja nurugeeliä jotta voi suorittaa rentouttavia hierontoja...kummalliseksi mennyt opiskeluajoista
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #188 : Lokakuu 24, 2023, 17:32:47 »
Minä vahingossa ankkurin

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7815
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #189 : Lokakuu 24, 2023, 17:57:38 »
^Jos ko. laivan päällystö jäi juuri eläkkeelle rahasalkkujen kanssa.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5194
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #190 : Tammikuu 06, 2024, 12:36:05 »
Ihmeen vähän ihmiset suojaa kasvojaan. Olin ainoa joka näytti pankkiryöstäjältä lenkillä  :headbang:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa jan#91

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2040
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #191 : Tammikuu 06, 2024, 12:47:17 »
^ tuo ylläolevan profiilikuva nyt viimeisimpänä  :inlove:

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 815
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #192 : Tammikuu 06, 2024, 19:38:54 »
Ihmeen vähän ihmiset suojaa kasvojaan. Olin ainoa joka näytti pankkiryöstäjältä lenkillä  :headbang:
Naamaahan ei sais suoja kovinkaan paljoa... Koska hengityksestä tuleva kosteus aiheuttaa kylmyyden tuntua herkemmin ja nopeammin.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 379
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #193 : Tammikuu 06, 2024, 20:28:06 »
Ihmeen vähän ihmiset suojaa kasvojaan. Olin ainoa joka näytti pankkiryöstäjältä lenkillä  :headbang:

Kannattaa kasvattaa talveksi parta.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5194
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #194 : Tammikuu 06, 2024, 21:18:25 »
Ihmeen vähän ihmiset suojaa kasvojaan. Olin ainoa joka näytti pankkiryöstäjältä lenkillä  :headbang:
Naamaahan ei sais suoja kovinkaan paljoa... Koska hengityksestä tuleva kosteus aiheuttaa kylmyyden tuntua herkemmin ja nopeammin.

Ah, siinä on se syy 😅 Mun on pakko suojata. Mulla on kasvot paleltunut aikoinaan tosi pahasti, joten se iho ei kestä kylmyyttä ollenkaan 😬
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5194
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #195 : Tammikuu 06, 2024, 21:18:51 »
Ihmeen vähän ihmiset suojaa kasvojaan. Olin ainoa joka näytti pankkiryöstäjältä lenkillä  :headbang:

Kannattaa kasvattaa talveksi parta.

Tämä on työnalla!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3012
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #196 : Tammikuu 06, 2024, 21:50:34 »
Ihmeen vähän ihmiset suojaa kasvojaan. Olin ainoa joka näytti pankkiryöstäjältä lenkillä  :headbang:
Naamaahan ei sais suoja kovinkaan paljoa... Koska hengityksestä tuleva kosteus aiheuttaa kylmyyden tuntua herkemmin ja nopeammin.

Ah, siinä on se syy 😅 Mun on pakko suojata. Mulla on kasvot paleltunut aikoinaan tosi pahasti, joten se iho ei kestä kylmyyttä ollenkaan 😬

Naaman suojauksesta ei ole kyllä mitään haittaa kunhan muistaa pitää suojan vain suun päällä ja hengittää suulla sisään ja nenällä ulos...silloin kosteus ei pääse naaman suojaan ja pysyy kuivana
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2481
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #197 : Helmikuu 23, 2024, 08:37:30 »
Eilisiltainen snookerin Players Championship -puolivälierä, Jossa Mark Selby kylvetti Ronnie O'Sullivanin 6-0.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5194
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #198 : Helmikuu 29, 2024, 13:07:31 »
Huomasin tykkääväni havaijilaisesta hieronnasta, jota en tiennyt olevan edes olemassa!

Google muuten kertoo asiasta: Perinteisen havaijilaisen hieronnan aikana vapautetaan kehon energiaa Aloha-hengen mukaisesti – rakkaudella, ilolla ja myötätunnolla. Lomi Lomi Nui -hieronnan jälkeen kehon luontainen olotila palautuu, ja koko keho on rentoutunut syvällisesti ja kokonaisvaltaisesti.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3012
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä hämmästytti tänään?
« Vastaus #199 : Helmikuu 29, 2024, 14:09:05 »
Huomasin tykkääväni havaijilaisesta hieronnasta, jota en tiennyt olevan edes olemassa!

Google muuten kertoo asiasta: Perinteisen havaijilaisen hieronnan aikana vapautetaan kehon energiaa Aloha-hengen mukaisesti – rakkaudella, ilolla ja myötätunnolla. Lomi Lomi Nui -hieronnan jälkeen kehon luontainen olotila palautuu, ja koko keho on rentoutunut syvällisesti ja kokonaisvaltaisesti.

Kävin huvikseni katsomassa mistä on kyse...pitää varmaan erikoistua tuollaiseen LomiLomiNuihin kun näillähän on melko hyvät hinnastot hieronnoille...
En kyllä tiedä olisiko itsestäni tuollaista rauhallista ja rentouttavaa hierontaa antamaan.
Hattu päästä ja kukka rintaan...