Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
RE Sandra (ihana gfe-helmi)
saapasjalkakolli:
Sanonpa nyt vain, että noi useat profiilit ja kommunikointi viittaavat siihen, että markkinoinnin hoitaa joku miespuolinen erittäin ikävä henkilö. En välitä kuinka hyvää GFE:tä joku nainen antaa, mutta jos haistan, että hommassa pyörii mukana jonkun ahne opportunistinen äijä, niin en kyllä kokeile.
Sen kyllä tunnistaa, jos joku mies pyörii taustalla, silloin kun harrastetaan näkyvyyden maksimointia ja asiakaspalvelu on millään lailla uhkaavaa juuri edellä mainittuun tyyliin "Onko sulla joku ongelma?". Tuolla tavalla kyselee mies.
Sama ilmoissa, joissa ei välitetä tapaako asiakas saman naisen kuin ilmossa oli. Taustalla häärää silloin "parittaja" tai pikemminkin ehkä välittäjä. Kyllä sen ihan oikeasti haistaa, kun ahne mies on puikoissa, jos vian on itselleen rehellinen. Kyllä sellaisen huumediileripimpsterin nahkaverhoillun urheiluauton haistaa vaikka pelkästä puhelinviestistä.
Nordiq:
Jos oikein nyt muistan, niin AegonX;n mainitsemaa Nikolaa kävin tuuttaamassa n. vuosi sitten Helsingissä. Vähän oli kiireen tuntua ja ei niin hyvä mesta ottaa asiakkaita vastaan. Kiehtovan hoikka runko, jota sai kyllä vedellä, yksi hoikimmista ketä olen naulannut.
AegonX:
--- Lainaus käyttäjältä: saapasjalkakolli - Huhtikuu 20, 2025, 19:43:34 ---Sen kyllä tunnistaa, jos joku mies pyörii taustalla, silloin kun harrastetaan näkyvyyden maksimointia ja asiakaspalvelu on millään lailla uhkaavaa juuri edellä mainittuun tyyliin "Onko sulla joku ongelma?". Tuolla tavalla kyselee mies.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä kannattaa nyt muistaa, että sä et ole koskaan nähnyt yhtään esimerkkiä Sandran numerosta tulleesta kommunikaatiosta. Olet vain lukenut täältä foorumilta nimimerkin Köljörinta väitteen millaista kommunikaatiota hänelle väitteen mukaan olisi tullut. Ja nimimerkin Köljörinta tarina tästä aiheesta on muuttunut kun sitä vertaa siihen mitä hän aiemmin sanoi (itse pistin tämän muuttuneen tarinan mielessäni merkille kun alunperin luin tuon Köljörinnan kommentin tässä viestiketjussa, sillä muistin hänen jo aiemmin kommentoineen samaa tapaamaan pääsemättömyyttään jossain toisessa viestiketjussa).
Köljörinnan aiempi tarina Sandran viestinnästä ei kuulostanut miesmäisen uhkaavalta.
Ja itse siis olen oikeasti tavannut ja kommunikoinut Sandran kanssa useampaan otteeseen ilman että mitään miestyypillistä kommunikaatiota on näkynyt. (Siksi oma tuntumani onkin, että jos hänellä on viestiliikennettä hoitava apuri, kyseinen apuri hieman todennäköisemmin on naispuolinen täti -- joskaan en ole sulkemassa pois miespuolisuuden mahdollisuutta, vaikkakin Sandran loistava asenne ja olemus tapaamisten aikana tekee epätodennäköisemmän tuntuiseksi että mitään niljakkeita olisi kuviossa mukana.)
--- Lainaus käyttäjältä: saapasjalkakolli - Huhtikuu 20, 2025, 19:43:34 ---Kyllä sen ihan oikeasti haistaa, kun ahne mies on puikoissa, jos vian on itselleen rehellinen. Kyllä sellaisen huumediileripimpsterin nahkaverhoillun urheiluauton haistaa vaikka pelkästä puhelinviestistä.
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa myös haistaa, että laaduttomaksi koetun käytöksen vuoksi maksullisenkin naisen torjumaksi tulleet miehet eivät ole täydellisen luotettavia lähteitä, kun netissä torjutuksi tulemisestaan valittavat.
saapasjalkakolli:
^ Ymmärrän tämän, mutta itse kyllä toivoisin, että palveluntarjoajat itse hoitaisivat näitä bookkauksia, koska haluan ehdottomasti, että naiset joita tapaan ovat vapaita yksityisyrittäjiä.
Merkonomi:
Todennäköisesti joku muu hoitaa varaukset. Onhan se jo epäilyttävää kun whatsapp ei ole käytössä. Kuka parikymppinen bööna kommunikoi mieluummin tekstiviestitse? Osa rahoista menee jonkun muun fikkaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta