Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
SelenaV
Thor Patsas:
^ Tai pelkän kaappi-Iigorin näkeminen saa minut kääntymään ovelta saman tien.
DanielBlogi:
Mä luulen, että toinen tyttö on tuo Minaa RE:stä. Selena tosiaan kuulosti puhelimessa joltain vihaiselta thaikkueukolta ja löi luurit mulle, kun esittäydyin?
Hetvield:
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Tammikuu 21, 2024, 00:03:36 ---No jos multa kysytään niin kyllähän tuossa leijuu vahvasti parituksen löyhkä.. En kyllä ikinä jäisi paikalle jos kämpässä on useampi henkilö..
--- Lainaus päättyy ---
Valitettavasti useampi ulkkari on jonkun toisen tytön kanssa samassa kämpässä. Kustannukset ja turvallisuus..
Ei siinä ole välttämättä parituksesta kyse.
MestariMerlin:
Joo ei välttämättä ole aina paritustapaus mutta silti suhtaudun kielteisesti ylimääräisiin ihmisiin samassa kämpässä..
Harvemmin näihin on törmännyt mutta sen ainoan kerran kun erehdyin jäämään niin oli niin huono kokemus että pidän kyllä tämän periaatteen.
Hetvield:
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Tammikuu 22, 2024, 17:50:02 ---Joo ei välttämättä ole aina paritustapaus mutta silti suhtaudun kielteisesti ylimääräisiin ihmisiin samassa kämpässä..
Harvemmin näihin on törmännyt mutta sen ainoan kerran kun erehdyin jäämään niin oli niin huono kokemus että pidän kyllä tämän periaatteen.
--- Lainaus päättyy ---
Joo, täysin ymmärrettävää.
Itseä häiritsee näissä se, jos kämpässä on samaan aikaan joku toinen turska. Asialliset likat hoitaa hommat niin, ettei näin koskaan tapahdu.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta