Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihmettelyni nousee  (Luettu 8161 kertaa)

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #20 : Joulukuu 31, 2019, 12:11:04 »
^^^ Rapsoista olen DeeDeen kanssa samaa mieltä. Rapsat auttavat löytämään omaan makuun sopivia palveluntarjoajia ilman turhauttavaa hakuammuntaa ja pettymysten läpikäyntiä. Itse olen näitä yrittänyt muistaa kirjoitella.

Ymmärrän toki senkin, että kaikki palveluntarjoajat eivät halua rapsoja itsestään kirjoitettavan. Toisaalta hupsukoita on joskus kutsuttu myös termillä ”yleinen nainen”, mikä kyllä on tavallaan myös aika kuvaava. Luulisin, että positiiviset rapsat tuovat lisää asiakkaita ja parhaassa tapauksessa hyvää mieltä myös palveluntarjoajalle itselleenkin. Toisaalta myös kritiikin voi esittää rakentavasti, eikä toista haukkuen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #21 : Joulukuu 31, 2019, 12:25:00 »
Onneksi jokainen meistä saa soutaa ihan omalla tyylillään. Ja tähän väliin voikin aina muistuttaa: jos ei miellytä meno, voi aina suksia helvettiin tai perustaa omanlaisensa keskustelupaikan.
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #22 : Joulukuu 31, 2019, 12:34:37 »
Tsekkasin piruuttaan 50 viimeisintä viestiä ja pikaisella laskennalla 4 viestiä seksistä, 4 politiikasta ja loput ihmettelyjä, toivotuksia, pelejä yms ajanvietettä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #23 : Joulukuu 31, 2019, 12:43:30 »
Parempaakaan paikkaa ei valitettavasti ole.
Ilmeisesti paikassa on jotain vikaa, koska ilmaiset asian näin epädiplomaattisesti.
Ainahan on mahdollisuus perustaa ihan itse se parempi vaihtoehto, eikä marista olemassa olevan olemattomuutta. 
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #24 : Joulukuu 31, 2019, 14:30:05 »
Meni maku. Lähinnä täällä tulee vain paha olo, eikä kirjoitteluni ainakaan edistä positiivisia mielikuvia minusta. ::)

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #25 : Joulukuu 31, 2019, 14:51:50 »

Mutta nykyään näyttää että tämä foorumi keskittyy enemmän poliittiseen kyräilyyn kuin keskusteluun maksullisesta seksistä.  ::)
Vielä enemmän se keskittyy kaikenmaailnan peliketjuihin.
Perfektionisti.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #26 : Joulukuu 31, 2019, 17:32:19 »
^ No minulle ainakin tämä foorumi on vain olohuone tälle harrastukselle jossa voi pitää hauskaa ja osallistua keskusteluihin.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #27 : Joulukuu 31, 2019, 17:45:34 »
^ samaa mieltä :)
Amator

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #28 : Joulukuu 31, 2019, 18:29:03 »
Liikun monilla foorumeilla ihan mielenkiinnosta. Elämäni mielenkiintoisin asia opintojeni ohella on politiikka. Kun olet ylittänyt 50 vuoden iän, olet ehtinyt elää monenlaisessa Suomessa. Mutta viimeiset vajaat 10 vuotta ovat poikkeuksellisia, ja siksi olen äärimmäisen kiinnostunut politiikasta. Joten mieluummin väännän siitä, toivoen keskustelua, kuin pelaan jotain kumpikampi ja sinnetänne pelejä.

Ne, joita politiikka ei kiinnosta, voivat ohittaa sen narun.

Hei, YLLÄPITO, onko täällä minkäänlaista esto- tai hiljentämisnappia?
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2019, 18:36:40 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #29 : Joulukuu 31, 2019, 19:16:23 »
^ Joo, kymmenen viime vuoden aikana on tapahtunut paljon. Muunmuassa Poliisi on kuluvalla vuosikymmenellä etsinyt vihjeitä uhrista. Epäillystä rikoksentekijöistä ei juurikaan nykyään anneta tuntomerkkejä. Tämä tuskin muuttunee 20- luvullakaan.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/oletko-nahnyt-tahan-takkiin-pukeutunutta-naista-nuori-nainen-joutui-torkean-vakivallan-kohteeksi-aamulenkilla-ei-mitaan-muistikuvia-tapahtumista/7675988#gs.pdk9s7

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #30 : Joulukuu 31, 2019, 19:51:10 »
Lisää ihmeteltävää, näin vuosikymmenen lopuksi:

https://www.youtube.com/watch?v=imUhvv0pvCo&t=138s

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #31 : Joulukuu 31, 2019, 19:53:27 »

Hei, YLLÄPITO, onko täällä minkäänlaista esto- tai hiljentämisnappia?

Ylläpidon pojat varmaan uutta vuotta viettämässä kun eivät vastaa.
Aikani kuluksi tutkin mitä säätöjä löytyy profiilista.
Keskustelualueen asetuksissa ei näköjään mahdollisuutta piilottaa mitään alueita.
Jäseniä voi. Estolistalle jäseniä jos jonkun kommentit tympii tai ei halua häneltä yksityisviestejä. Keskustelualueen säätöihin rasti siihen ruutuun mikä piilottaa ko estolistalle olevan henkilön kommentit.

Ainahan se on ollut näillä keskustelualustoilla sillä tavalla, että harva kirjoittaa.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #32 : Joulukuu 31, 2019, 19:59:33 »
^ No minulle ainakin tämä foorumi on vain olohuone tälle harrastukselle jossa voi pitää hauskaa ja osallistua keskusteluihin.


Komppaan. Muttu tutustun myös uusiin sihteereihin :)

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #33 : Joulukuu 31, 2019, 20:02:33 »
Tämähän on se hieno juttu - kun on monipuolinen foorumi, voi vaan ohittaa asiat jotka eivät kiinnosta.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #34 : Joulukuu 31, 2019, 20:09:06 »
Hei, YLLÄPITO, onko täällä minkäänlaista esto- tai hiljentämisnappia?

Ignore jo mainittiinkin. Itse olen huomannut, että selaimen sulkeminen toimii myös hyvin.  ;)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #35 : Joulukuu 31, 2019, 20:18:47 »
^ No minulle ainakin tämä foorumi on vain olohuone tälle harrastukselle jossa voi pitää hauskaa ja osallistua keskusteluihin.


Komppaan. Muttu tutustun myös uusiin sihteereihin :)

Tätä tietenkään unohtamatta  :)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #36 : Joulukuu 31, 2019, 20:24:32 »

Ignore jo mainittiinkin. Itse olen huomannut, että selaimen sulkeminen toimii myös hyvin.  ;)

En sulje mitään somea vaikka siellä olisi ärsyttävä osallistuja. Estän jos on mahdollista ja jatkan omalla kokoonpanollani. Sulje sinä vaan.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #37 : Tammikuu 01, 2020, 10:40:07 »
Ei kukaan ole kieltänytkään etteikö politiikasta saisi puhua politiikkaketjussa. Metsänpedolla oli aiheeseen hyvä pointti johon lisäsin oman kantani. Ja joo joskus tulee forkkakirjoittelu otettua liian vakavasti, tietyt aiheet voi vaan sivuuttaa niin kuin suurin osa porukasta tekee.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #38 : Tammikuu 01, 2020, 10:54:01 »
Politiikkaan voi löytyä kiinnostusta ja ymmärrystä myös niiltä, jotka eivät tämän saitin politiikka-keskusteluihin osallistu. Kaikkia kun ei kiinnosta juupas-eipäs väittelyt ja ihmisten nimittelyt. Otan kantaa silloin, kun koen sillä oikeasti olevan merkitystä ja/tai vaikutusta. Siksi kirjoittelen täällä pääasiassa seksijuttuja ja muuta hömpänpömppää.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #39 : Tammikuu 01, 2020, 11:14:47 »
Minä taas pidän kaikkea prostituution liittymätöntä politiikka-juttua maksulliseen seksiin keskittyvällä forkalla täysin turhana. No silloin kun se pysyy politiikka-ketjussa, ei siitä haittaakaan ole.

Toivoisin silti, että täällä keskusteltaisiin enemmän maksullisesta seksistä. Aiheesta voi puhua ilmiötasollakin eikä vain rapsoina.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4