Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihmettelyni nousee  (Luettu 8216 kertaa)

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Ihmettelyni nousee
« : Joulukuu 30, 2019, 23:14:11 »
Ymmärrän että seksinmyyjillä on kiire, mutta tosi vähän on mun mielestäni teidän (mun on) juttuja foorumilla. Vai luenko vääriä naruja? Missä te kirjoitatte?
Vai etteko halua? Tai ettekö halua enää? Mistä on kyse?

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #1 : Joulukuu 30, 2019, 23:30:24 »
Ymmärrän että seksinmyyjillä on kiire, mutta tosi vähän on mun mielestäni teidän (mun on) juttuja foorumilla. Vai luenko vääriä naruja? Missä te kirjoitatte?
Vai etteko halua? Tai ettekö halua enää? Mistä on kyse?
Jos ne on lakossa?
Perfektionisti.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #2 : Joulukuu 30, 2019, 23:32:31 »
Ymmärrän että seksinmyyjillä on kiire, mutta tosi vähän on mun mielestäni teidän (mun on) juttuja foorumilla. Vai luenko vääriä naruja? Missä te kirjoitatte?
Vai etteko halua? Tai ettekö halua enää? Mistä on kyse?
Jos ne on lakossa?

Niin voi olla. Mikähän lakon syy voisi olla?
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2019, 23:37:58 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Vieras0029

  • Full Member
  • Viestejä: 267
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #3 : Joulukuu 30, 2019, 23:55:03 »
En ole seksinmyyjä, ja tämä on ihan arvailua. Mutta tuskin monenkaan kirjoittajan intoa kirjoittaa foorumille nostaa se, että täällä on isossa äänessä samat kirjoittajat, jotka suoltaa kaikenlaista tuubaa turskiksella ja jotka moneen kertaan bannattiin aikoinaan workilta ties mistä syystä - mutta yleensä ihan hyvästä syystä.

Ehkä tällainen henkinen ympäristö ei rohkaise uusia kirjoittajia, eikä myöskään palveluntarjoajia kirjoittamaan mielipiteitään tänne. Suurin osa (ei todellakaan kaikki) palveluntarjoajista ovat sekä omaa että asiakkaittensa parasta ajattelevia fiksuja naisia, ja ehkä haluavat välttää foorumikonflikteja ja niin ollen muutakin kirjoittelua.

Itse uskallan kyllä sanoa mielipiteeni asiasta. En tiedä meneekö kuuroille korville vai rekisteröikö kenties joku sen. Jaa miksikö uskallan? No kun tää harrastus on mulle nykyään suunnilleen yksi vitun maku. SIC.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #4 : Joulukuu 30, 2019, 23:58:05 »
Ymmärrän että seksinmyyjillä on kiire, mutta tosi vähän on mun mielestäni teidän (mun on) juttuja foorumilla. Vai luenko vääriä naruja? Missä te kirjoitatte?
Vai etteko halua? Tai ettekö halua enää? Mistä on kyse?

Varmaan se on syynä, että tämä on kuitenkin niin uusi foorumi vielä, että jengi ei vaan ole vielä löytänyt tänne kunnolla. Malttia. :)
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #5 : Joulukuu 31, 2019, 00:11:16 »
Niin ja nythän on välipäivät. Luulen, että osa palveluntarjoajista ansaitusti lomailee, myös täältä foorumilta.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #6 : Joulukuu 31, 2019, 01:26:47 »
En ole seksinmyyjä, ja tämä on ihan arvailua. Mutta tuskin monenkaan kirjoittajan intoa kirjoittaa foorumille nostaa se, että täällä on isossa äänessä samat kirjoittajat, jotka suoltaa kaikenlaista tuubaa turskiksella ja jotka moneen kertaan bannattiin aikoinaan workilta ties mistä syystä - mutta yleensä ihan hyvästä syystä.

Ehkä tällainen henkinen ympäristö ei rohkaise uusia kirjoittajia, eikä myöskään palveluntarjoajia kirjoittamaan mielipiteitään tänne. Suurin osa (ei todellakaan kaikki) palveluntarjoajista ovat sekä omaa että asiakkaittensa parasta ajattelevia fiksuja naisia, ja ehkä haluavat välttää foorumikonflikteja ja niin ollen muutakin kirjoittelua.

Itse uskallan kyllä sanoa mielipiteeni asiasta. En tiedä meneekö kuuroille korville vai rekisteröikö kenties joku sen. Jaa miksikö uskallan? No kun tää harrastus on mulle nykyään suunnilleen yksi vitun maku. SIC.

Turskis on jäänyt mulla sille tasolle että joku nainen puhuu siellä musta paskaa. Puhukoon vaan.
Olet oikeassa. Ei ainoastaan politiikkaosiossa, vaan kaikkialla on törppöjä äänessä, eikä palveluntarjoajat niitä jaksa edes noteerata.

Joten jos tälle foorumille haluttais enemmän palveluntarjojien juttuja, pitäisi yleisen ilmapiirin olla parempi. Se tarkoittaa sitä, että minä olen seksin tarpeessa, haluan ostaa seksiä, olisitko se sinä? Minä myyn seksiä, oletko kiva - siis myyn.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #7 : Joulukuu 31, 2019, 01:36:09 »
Eipä siellä Sexworkillakaan ollut äänessä kuin muutama hupakko. Uudet esittelivät itsensä ja sen jälkeen heistä ei enää kuultu mitään.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 31, 2019, 01:38:07 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #8 : Joulukuu 31, 2019, 05:44:47 »

Mä keksin moniakin syitä miksei kaikki suomalaiset sihteerit ole aktiivisina täällä tällähetkellä mutta vaikka spekulointi onkin mukavaa niin keskityn mieluummin niihin ihaniin neitosiin jotka on täällä ilahduttamassa meitä miehiä. Sihteerien postauksia on tosi kiva lukea, oli ne sitten missä ketjussa tahansa. Iso kiitos teille, olette ihania <3
Amator

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #9 : Joulukuu 31, 2019, 06:10:45 »
Auroralla tuntuu olevan eniten aikaa kirjoitella ::)

Uusia tämä saitti ei tule koskaan kiinnostamaan niinku ei joitain vanhojakaan. Eiköhän kaikki sen mainoksen ole jo nähneet siellä "naapurissa"


Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #10 : Joulukuu 31, 2019, 07:02:44 »
Ihan vaan vertailun vuoksi, niin bbwnannallakin on enemmän kirjoituksia kuin ketjun aloittajalla. Joten ihmettelen, miksi ketjun aloittaja ihmettelee.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #11 : Joulukuu 31, 2019, 07:09:25 »
Ymmärrän että seksinmyyjillä on kiire, mutta tosi vähän on mun mielestäni teidän (mun on) juttuja foorumilla. Vai luenko vääriä naruja? Missä te kirjoitatte?
Vai etteko halua? Tai ettekö halua enää? Mistä on kyse?
Jos ne on lakossa?

Niin voi olla. Mikähän lakon syy voisi olla?
Oharit.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #12 : Joulukuu 31, 2019, 09:13:21 »
En ole seksinmyyjä, ja tämä on ihan arvailua. Mutta tuskin monenkaan kirjoittajan intoa kirjoittaa foorumille nostaa se, että täällä on isossa äänessä samat kirjoittajat, jotka suoltaa kaikenlaista tuubaa turskiksella ja jotka moneen kertaan bannattiin aikoinaan workilta ties mistä syystä - mutta yleensä ihan hyvästä syystä.

Ehkä tällainen henkinen ympäristö ei rohkaise uusia kirjoittajia, eikä myöskään palveluntarjoajia kirjoittamaan mielipiteitään tänne. Suurin osa (ei todellakaan kaikki) palveluntarjoajista ovat sekä omaa että asiakkaittensa parasta ajattelevia fiksuja naisia, ja ehkä haluavat välttää foorumikonflikteja ja niin ollen muutakin kirjoittelua.

Itse uskallan kyllä sanoa mielipiteeni asiasta. En tiedä meneekö kuuroille korville vai rekisteröikö kenties joku sen. Jaa miksikö uskallan? No kun tää harrastus on mulle nykyään suunnilleen yksi vitun maku. SIC.

Olen samaa mieltä. Tämähän alkoi tosi hyvin ja asiallisesti Mutta nykyään näyttää että tämä foorumi keskittyy enemmän poliittiseen kyräilyyn kuin keskusteluun maksullisesta seksistä.  ::)
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #13 : Joulukuu 31, 2019, 09:42:40 »
^
Ja siinä lähinnä se, että politiikka velloo muissakin kuin sille tarkoitetussa narussa.
Itsekin varmasti syyllistyn tähän.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #14 : Joulukuu 31, 2019, 10:00:23 »
Onhan täällä paljon paljon aktiivisia, keskustelutaitoisia ja sanavalmiita seksinmyyjiä. He eivät taida vain osallistua samoihin keskusteluihin kuin Aurora Mature.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #15 : Joulukuu 31, 2019, 11:03:27 »
^^,^^^
Joo ei politiikka kiinnosta niin paljoa että siitä tarvitsisi pillufoorumilla jauhaa. Tottakai mielipiteitään ja arvojaan saa jokainen puolustaa siellä politiikkaketjussa, mutta pidetään muu foorumi siitä siistinä. Kyllähän sitä pakosta noita aiheita tulee myös muihin ketjuihin, mutta asiallisuuteen voi jokainen vaikuttaa ihan itse. Esimerkkinä otan Azazellon postaaman Fingerporin "mikä nauratti" ketjuun. Poliittinen mutta älykäs strippi jolle ei voi olla nauramatta 😂
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #16 : Joulukuu 31, 2019, 11:11:30 »
Tosiaan politiikka vois kyllä pysyä sille varatussa ketjussa,eihän siitä paneskellessakaan jauha (ainakaan minä) ;D

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #17 : Joulukuu 31, 2019, 11:47:43 »
kuin keskusteluun maksullisesta seksistä.  ::)

Tosiaankin maksullisesta seksistä  keskustelun soisi täällä lisääntyvän. Erityisesti rapsoja olisi mukava nähdä. Suurin osa ei ole tainnut saada sellaista aikaiseksi ikinä jota kyllä hiukkasen ihmettelen, sillä se mielestäni on sitä parasta keskustelua maksullisesta seksistä. Joo, tiedän etteivät kaikki kotimaiset neitokaiset pidä siitä, että heistä raportoidaan, mutta suurimmalle osalle se on ok. Ulkkareista nyt puhumattakaan.

Rapsojen perään kun kyselee niin tiedän jo vanhastaan, että kyselijä lytätään lähes yksimielisesti ja esitellään syitä miksi juuri minä en pysty/kykene/voi/halua rapsata :D


Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #18 : Joulukuu 31, 2019, 12:01:39 »
Uusia tämä saitti ei tule koskaan kiinnostamaan niinku ei joitain vanhojakaan. Eiköhän kaikki sen mainoksen ole jo nähneet siellä "naapurissa"

Tänne rekisteröityy koko ajan uusia käyttäjiä. Parempaakaan paikkaa ei valitettavasti ole. Ja toistetaan taas kerran, että foorumin tekevät kirjoittajat. Ymmärrän kyllä, että kirjoituskynnys monille ja varsinkin uusille saattaa tällä hetkellä olla aika korkea.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ihmettelyni nousee
« Vastaus #19 : Joulukuu 31, 2019, 12:10:04 »
^Tibeä on taas kerran kompattava. Kirjoittajat sen foorumin tekevät eivät ylläpitäjät.

Kun täällä randomina saa kerta kirjoitella niin en ymmärrä mitään kirjoituskynnyksiä. Antaa palaa vaan niin hyvä tulee.

Mulla taas ei ole tästä paikasta kuin hyvää kerrottavana. Oikeasti olen iloinen, että tämä on olemassa.