Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sormus?  (Luettu 4370 kertaa)

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sormus?
« Vastaus #20 : Tammikuu 01, 2020, 00:25:18 »
Sormuksen laitan sormeeni kun meen tapaamiselle. Joskus unohtunut, kun en sitä muuten koko aikaa käytä. Mietin toisin päin, että jos joku hupakko käyttäis sormusta tapaamisen aikana, niin ei todellakaan haittais yhtään, vaan se ois tosi positiivinen juttu. Käyttääköhän kukaan? :)
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sormus?
« Vastaus #21 : Tammikuu 01, 2020, 02:15:58 »
Kerran yksi palveluntuottaja unohti sormuksen sormeen tapaamisen ajaksi. Yleensä hän ei sitä käytä, koska se saattaa kuulemma aiheuttaa levottomuutta asiakkaissa tyyliin: "Eihän miehesi vain ole tulossa tänne?".
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sormus?
« Vastaus #22 : Tammikuu 01, 2020, 02:44:06 »
Runkatessa otin aina sormuksen pois sormesta. Muuten tuli syyllinen olo.
Why so fragile?

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sormus?
« Vastaus #23 : Tammikuu 01, 2020, 06:54:49 »
Mietin toisin päin, että jos joku hupakko käyttäis sormusta tapaamisen aikana, niin ei todellakaan haittais yhtään, vaan se ois tosi positiivinen juttu. Käyttääköhän kukaan? :)

Itse olen tavannut sormusta käyttävän hupakon. Onnittelin häntä siitä kun aiemmalla kerralla ei sitä ollut.

Omalla kohdalla sormusta ei vielä ole, mutta todennäköisesti pitäisin sormuksen sormessa.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sormus?
« Vastaus #24 : Tammikuu 01, 2020, 09:29:22 »
^En old pelkästään tavannut sormista pitäviä hupakoita vaan olen useammman kanssa keskustellut heidän aviokriiseistään, onnitellut kihlauksesta, pohtinut etäsuhteen ongelmia ja purkanut avioeron tuomia pettymyksiä.

Kun olin naimisissa, pidin sormuksen sormessa ensimmäisinä vuosina. Sitten sain siitä tarpeeksini enkä pitänyt kotonakaan.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2197
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sormus?
« Vastaus #25 : Tammikuu 01, 2020, 13:26:10 »
Voin kertoa teille salaisuuden: sillä ei ole yhtään mitään väliä hupakon kannalta, onko teillä sormusta sormessanne vai ei.  ;)

Minusta on tosi mukavaa kun miehellä on sormus. Hän on varmasti hiljaa.

Helppo olla samaa mieltä Nannan ja Auroran kanssa. Ei mitään väliä, tai ei ainakaan haittaa.

Omista siviilielämän perhe/ihmissuhteista en juttele asiakkaiden kanssa, asiakkaan suhteista jutellaan, jos asiakas haluaa ja ottaa ne itse puheeksi. :)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 01, 2020, 13:27:53 kirjoittanut IlonaTequila »
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (130)
  • Viestejä: 2360
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sormus?
« Vastaus #26 : Tammikuu 01, 2020, 22:51:56 »
Voin kertoa teille salaisuuden: sillä ei ole yhtään mitään väliä hupakon kannalta, onko teillä sormusta sormessanne vai ei.  ;)

Komppaan! Nyt kun vielä mietin niin en kyllä muista yhdenkään asiakkaan sormustilanteita, koska en siihen koskaan ole kiinnittänyt huomiota.

Jos jotain jää muistiin niin se on kumin koko  :P ;D
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sormus?
« Vastaus #27 : Helmikuu 29, 2020, 19:44:02 »
Aina sormessa ja on se tainnut käydä myös hupakon pimpsassakin.

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 129
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sormus?
« Vastaus #28 : Helmikuu 29, 2020, 22:51:07 »
Itse pidän poissa tapaamisen ajan. Ei ainakaan huku. Lisäksi oma yksityiselämä paremmin suojassa  ;)

Poissa Jupe74

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sormus?
« Vastaus #29 : Maaliskuu 11, 2020, 00:08:55 »
Pidän sormuksen aina sormessa. Vain yksi hupakko on maininnut huomanneensa sen, mutta kuinka moni on huomannut sitä ei voi tietää.