Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Helsingin strippiklubit  (Luettu 2131 kertaa)

Poissa Timppa vaan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Helsingin strippiklubit
« : Toukokuu 12, 2024, 23:16:39 »
Kirjoitin alunperin alkuperäisen viestin Alcatrazotsikon alle, mutta tajusin sitten että koska kysymykseni ei koske sitä vaan kaupungin muita paikkoja, niin uusi viesti olisi ollut parempi. Joten tässä se tulee:

Eilen kävin ensimmäistä kertaa pariinkymmeneen vuoteen Alcatrazissa. Varmaan johtuen euroviisuista siellä oli aika hiljaista lauantaiksi. Halusin kun tilaisuus oli nähdä minkälainen paikka oli nykyään ja samalla tehdä itselleni historiaa. Olen nimittäin tässä suhteessa ujo, ehkä rajoittunutkin. Ja halusin oheiseen liittyen voittaa itseni, eli keskustella eri naisten kanssa tarjonnasta. Osin tein voiton, osin hävisin. Voitin itseni siten että kun yksi paikan strippareista yritti houkutella privaattiin ja/tai shamppanjaan niin pystyin kieltäytymään. Mutta sitten eri vaihtoehtojen kuuntelu epäonnistui kun ensimmäisenä osui paikalle parivaljakko tumma ja vaalea jotka onnistuivat puhumaan pääni pyörälle ja näin jäi toinen tavoite epäonnistuneeksi. Sinänsä tarjous oli hyvä, ja sain ihan mukavan seksikokemuksen, mutta ei se ollut ihan sitä mitä hain. Koska heitä oli kaksi, en pystynyt neuvotellessa sanomaan ei, vaikka olin epävarma siitä mistä oli sovittu.

Joten pitäisi mennä uudestaan, mutta tajusin tänään että monivuotinen työkaverini asuukin tuolla kadulla. Olen vaan epävarma siitä mikä näistä taloista se on - mutta koska tunnen hänen perheensä ja lapsensakin vaikka en heillä koskaan ole käynyt on riski liian suuri mennä tuohon paikkaan.

Joten onko näin, kanssaturskat, että vain Alcatrazissa on maksullisia? Siihen en vielä pysty että menisin tavalliseen baariin etsimään tätä seuraa, ja tuskin koskaan siihen pystynkään, mutta tavoitteena on pystyttävä siihen että oikeasti saan livenä neuvoteltua sen mitä haluan, ja jos siinä on jotakin epäselvää tai ei ok, niin joko PT tai minä sanoo siinä ei. Nyt en vielä ihan onnistunut. Tuo osio on oikeastaan yhtä tärkeää kuin se seksi. Jos se joskus onnistuu, niin joskus pystyn myös puhelimitsekin neuvottelemaan näistä. Sekään ei vielä onnistu, siihen liian ujo, ja minun pitää nähdä vastapuolen reaktiot.

Eli Crystal Show Club, Gentlemans Club. Onko kukaan viime aikoina, eli 2023, 2024 hankkinut käynyt näissä, ja mitä voisitte kertoa, kumpaan näistä minun kannattaisi mennä? Onko niissä enää palveluntarjojia. Minulla olisi mahdollista yrittää nyt viikolla perjantaina, jolloin muutenkin joudun olemaan Helsingissä työjuttujen takia. Kovin usein en siellä pääse kulkemaan johtuen välimatkasta.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1203
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Helsingin strippiklubit
« Vastaus #1 : Toukokuu 13, 2024, 06:27:20 »
Aikoinaan seurasin jonkin aikaa ystäväni naisystävän töitä hesan strippiclubilla. Hän kertoi, seksiä ei saanut myydä klubilla töitä tehdessä.
Mutta treffit voi sopia työn jälkeen jonnekin koska se on vapaata aikaa ja silloin voi tehdä mitä haluaa. Vaikka tavata sen maksullisen seksin merkeissä. Mikäli siihen pystyy.

Tämä strippari/tankotanssija oli kuitenkin sellainen nainen joka ei maksulliseen seksiin taipunut. Harrasti sitä vain miesystävänsä kanssa.
Strippi/sylitanssit/tankotanssit ja skumpan myyminen on ne varsinaiset mistä nainen saa provikat ja palkkion.

Ilmeisesti tuo sääntö on tehty suomen parituslakia ajatellen.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Helsingin strippiklubit
« Vastaus #2 : Toukokuu 13, 2024, 06:47:41 »
Toivottavasti näin asialliselle kysyjälle löytyy apuja. Itse en käy strippiklubeilla (kuin poikkeustapauksissa) joten en pysty varsinaisesti auttamaan. Sohjossa kävin aikoinaan silloin tällöin, aivan sattumalta huomasin silloin että kaikki baarin huorat pääsee jututtamaan kun pyytää sellaista palvelua jota yksikään huorista ei ole valmis tekemään. Pari kertaa yritin Sohossa löytää tyttöä, joka tekisi rimmausta ja kummallakaan kertaa ei löytynyt yhtään 😂 Lopulta piti tyytyä perinteisempiin palveluihin.

Tietysti klo 22 jälkeen Yrjönkatu Kalevankatu Mansku Kolmen sepän patsas alueella liikkuu katuhuoria, joiden kanssa voi käydä liikeneuvotteluita . Tuskinpa työkaverisi lapset klo 23 jälkeen liikkuu kadulla.

Toivottavasti joku osaa vastata paremmin kysymyksiisi. Onnea metsästykseen!

Poissa E.Pystynen

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Helsingin strippiklubit
« Vastaus #3 : Toukokuu 13, 2024, 23:14:10 »
Omat tietoni satunnaisten Helsingin työreissujen pohjalta rajautuu useampaan vierailuun Alcatrazissa ja yhteen visiittiin Crystalissa, mutta tällä kokemuksella ns. kokonaispakettia tarjotaan vain ensin mainitussa. Alcatrazissa PT:t pääasiassa itänaapurista ja lisäksi muutama tumma tyttö joskus paikalla, suomea ovat osanneet lähes jokainen jututtamani. Tanssitytöt sitten pääasiassa kotimaisia, ja tarjontana vain perinteinen strippaus. Toisistaan nämä kaksi ryhmää erottaa vaatetuksen määrästä.

Kyselin joltain PT:ltä tuosta seuran myymisen ristiriidasta talon kanssa, ja ei kuulemma ongelmaa kun ovat paikalla ns. tavan asiakkaina ja jos löytävät seuraa niin ei se klubille kuulu. Joka kerta siellä on näitä "tavan asiakkaita" ollut paikalla, eli jonkinlainen hyväksyntä talon puolesta toimintaan kai löytyy. Lainopillinen tietämykseni ei riitä asiaa enempää analysoimaan.

Itse pidän ko. puljusta, rento ilmapiiri eikä nyt liian kallistakaan. Pidän myös tuosta tarjonnan tarkistamisen mahdollisuudesta ennen kaupantekoa, verrattuna perinteiseen ilmoituksen ja salapoliisityön perusteella sokkona ovelle -metodiin. PT:tä sieltä ei tosin ole vielä mukaan tarttunut, lähinnä siksi ettei omaan makuun sopivaa ole ollut tarjolla.


Toivottavasti tästä on aloittajalle apua!

Poissa Timppa vaan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Helsingin strippiklubit
« Vastaus #4 : Toukokuu 14, 2024, 21:40:52 »
Toivottavasti näin asialliselle kysyjälle löytyy apuja. Itse en käy strippiklubeilla (kuin poikkeustapauksissa) joten en pysty varsinaisesti auttamaan. Sohjossa kävin aikoinaan silloin tällöin, aivan sattumalta huomasin silloin että kaikki baarin huorat pääsee jututtamaan kun pyytää sellaista palvelua jota yksikään huorista ei ole valmis tekemään. Pari kertaa yritin Sohossa löytää tyttöä, joka tekisi rimmausta ja kummallakaan kertaa ei löytynyt yhtään 😂 Lopulta piti tyytyä perinteisempiin palveluihin.

Tietysti klo 22 jälkeen Yrjönkatu Kalevankatu Mansku Kolmen sepän patsas alueella liikkuu katuhuoria, joiden kanssa voi käydä liikeneuvotteluita . Tuskinpa työkaverisi lapset klo 23 jälkeen liikkuu kadulla.

Toivottavasti joku osaa vastata paremmin kysymyksiisi. Onnea metsästykseen!

Lapset asuvat kyllä kotona, mutta vanhin on jo vuosia ollut yliopistolla, ja nuorinkin lukiolainen.
Joten ulkona näkyvästi ei siltä kantilta - sekä taidan olla siihen liian ujo. Mutta kiitos ajatuksesta.

Poissa Timppa vaan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Helsingin strippiklubit
« Vastaus #5 : Toukokuu 14, 2024, 21:42:09 »
Omat tietoni satunnaisten Helsingin työreissujen pohjalta rajautuu useampaan vierailuun Alcatrazissa ja yhteen visiittiin Crystalissa, mutta tällä kokemuksella ns. kokonaispakettia tarjotaan vain ensin mainitussa. Alcatrazissa PT:t pääasiassa itänaapurista ja lisäksi muutama tumma tyttö joskus paikalla, suomea ovat osanneet lähes jokainen jututtamani. Tanssitytöt sitten pääasiassa kotimaisia, ja tarjontana vain perinteinen strippaus. Toisistaan nämä kaksi ryhmää erottaa vaatetuksen määrästä.

Kyselin joltain PT:ltä tuosta seuran myymisen ristiriidasta talon kanssa, ja ei kuulemma ongelmaa kun ovat paikalla ns. tavan asiakkaina ja jos löytävät seuraa niin ei se klubille kuulu. Joka kerta siellä on näitä "tavan asiakkaita" ollut paikalla, eli jonkinlainen hyväksyntä talon puolesta toimintaan kai löytyy. Lainopillinen tietämykseni ei riitä asiaa enempää analysoimaan.

Itse pidän ko. puljusta, rento ilmapiiri eikä nyt liian kallistakaan. Pidän myös tuosta tarjonnan tarkistamisen mahdollisuudesta ennen kaupantekoa, verrattuna perinteiseen ilmoituksen ja salapoliisityön perusteella sokkona ovelle -metodiin. PT:tä sieltä ei tosin ole vielä mukaan tarttunut, lähinnä siksi ettei omaan makuun sopivaa ole ollut tarjolla.


Toivottavasti tästä on aloittajalle apua!
Kiitos. Alkaa näyttää siltä että parempi olla testaamatta, siis, liian suuren riskin takia.