Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Pitääkö ruoka ja koti ansaita erikseen?

<< < (32/40) > >>

ThomasDundee:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Huhtikuu 20, 2025, 00:04:10 ---
Oletko sinä oikeasti noin pihalla vihervasemmistolaisesta jargonista? Asiaa voisi tiedustella nimimerkiltä Mmeoww, tosin en usko hänen olevan innokas vastaamaan minulle mitään koska teen foorumilla pilkkaa vihervasemmiston Pyhistä Arvoista.

Koska vihervasemmistolainen on aina tiedostava ja hyvä ja oikeassaolemisen kokemuksensa on suurta niin hänestä on oikein että nimimerkki Thomas voi arvostella foorumilla oikeistoa mutta joey_t ei saa arvostella vihervasemmistoa. Moinen on täysin sopimatonta. Tosin närkästymistänne on varsin hauska seurata.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Penaattori - Huhtikuu 20, 2025, 09:32:19 ---Hyvä esimerkki pro-feministimiehestä, joka ei edes tajua tai ole jaksanut ottaa selvää minkälaista äärivihervasemmistolaista syrjivää öyhötyspropagandaa intersektionaalinen feminismi on.

--- Lainaus päättyy ---

Sanotte siis, että minä en ymmärrä vihervasemmistolaisuudesta ja feminismistä mitään, mutta kuitenkin pidätte minua vihervasemmistolaisena ja feministinä? Aika huvittavaa. Huomaatteko mitään ongelmaa logiikassanne?

Johannyton:

--- Lainaus käyttäjältä: Penaattori - Huhtikuu 20, 2025, 11:26:29 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Johannyton - Huhtikuu 20, 2025, 09:57:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Huhtikuu 20, 2025, 06:25:38 ---^Ja rahoitus tähän tippuu varmaan taivaasta koska kyseessä on hyvä asia?

--- Lainaus päättyy ---
Tuskinpa sentään taivaasta, mutta verotusta tuntuvasti kiristämällä asia ratkeaa. Polttoaineiden verotusta esimerkiksi voisi korottaa reilusti.

--- Lainaus päättyy ---
Haluat siis kiihdyttää inflaatiota ja vähentää kansalaisten ostovoimaa? Polttoaineen hinnannousu kasvattaisi kuljetuskustannuksia ja nostaisi myös esim. ruuan hintaa. Verojen nostaminen ylipäänsä kuihduttaisi taloutta, mikä aiheuttaisi vaan lisää leikkauksia.

--- Lainaus päättyy ---
Semmoista se on.. ilmastotavoitteeseen pääsemiseksi polttoaineiden verotusta on nostettava rutkasti. Kaikenlainen saastutus täytyy loppua pikimmiten.

Pekonen:
^Ja samaan aikaan Kiinassa ja Intiassa fossiilisten polttoaineiden käyttö lisääntyy sitä vauhtia että Suomen fossiilisten käytön väheneminen on kuin pisara meressä.
Tuo ilmastotavoitekin on täyttä humpuukia, kuten Eija-Riitta Korhola paljastaa:
https://youtu.be/bsBI67FYqYE?si=usGvGhMj6SQWgJM3
Toisaalta tämähän sopii vihreän vetelehtijän maailmankuvaan. Jätetään auto talliin ja jäädään kotiin makoilemaan ja nauttimaan työttömyyskorvauksista joita maksetaan muilta työtätekeviltä kerätyillä veroilla korvaukseksi siitä ettei lähdetä rähinöimään.

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - Huhtikuu 20, 2025, 13:06:55 ---Lisääkö kaikkein heikko-osaisimpien toimeentulosta leikkaaminen heidän ostovoimaansa?

--- Lainaus päättyy ---
No ei mutta kyse lieneekin siitä millaisessa tilanteessa entistä suurempi osa jengiä haluaa osallistua ja osallistuu työntekoon? Sellaisessa jossa työntekijä saa itse pitää työntekonsa hedelmät vaiko sellaisessa jossa joutuu jakamaan osan ansioistaan niille jotka eivät ole osallistuneet työntekoon?

En tiedä miksi tätä sinulta edes kysyn koska sinun mielestäsi on ihan ok kieltäytyä työnteosta koska työnteko leikkaa sosiaaliturvaa. Minä en edes ymmärrä miksi sosiaaliturva kuuluu työstäkieltäytyjille.

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - Huhtikuu 20, 2025, 13:24:04 ---Sanotte siis, että minä en ymmärrä vihervasemmistolaisuudesta ja feminismistä mitään, mutta kuitenkin pidätte minua vihervasemmistolaisena ja feministinä? Aika huvittavaa. Huomaatteko mitään ongelmaa logiikassanne?

--- Lainaus päättyy ---
Juttusi antaa vahvaa viitettä siitä ettei työnteon arvostus ole mikään merkittävä tekijä tavassasi ajatella. Tällaisissa tilanteissa tulee vedettyä yhtäläisyysmerkki poliittiseen vasemmistoon. Mitä virheellistä tässä perusolettamuksessa on?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta