Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Pitääkö ruoka ja koti ansaita erikseen?

<< < (30/40) > >>

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - Huhtikuu 20, 2025, 00:14:39 ---^Nyt korkki kiinni ja nukkumaan.

--- Lainaus päättyy ---
No se on kokonaan aukaisematta. Neuvo vain itseäsi, minä en neuvojasi kaipaa.
Mutta äärimmäisen mukava huomata että woke ei ole suosittua edes omiensa keskuudessa. Jospa siitä typeryydestä lopulta päästäisiin, pianhan te tapojenne mukaisesti toki keksitte jonkun uuden.

Johannyton:
Paska ketju, mutta tuon siihen uuden näkökulman - yhteiskuntarauhan.
Tuetulla asumisella ja ruokkimisella maksetaan samalla turvallisuudesta esim. liikkua kaduilla pelkäämättä koko ajan tulla ryöstetyksi. Kun ihmisillä menee tarpeeksi huonosti ei paljon millään ole mitään väliä eikä ole menetettävää - rikollisuus lisääntyy.
Monissa maissa parempiosaiset asuvat häkissä vartioituna ja pelkäävät kidnappauksia, ryöstöjä ja murtoja.

Pekonen:
^Ja rahoitus tähän tippuu varmaan taivaasta koska kyseessä on hyvä asia?

Penaattori:

--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - Huhtikuu 19, 2025, 23:50:13 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Huhtikuu 19, 2025, 23:40:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - Huhtikuu 19, 2025, 23:30:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Huhtikuu 19, 2025, 21:40:37 ---Oman opetuksenne mukaanhan olet etuoikeuskehällä sortaja joten sinun pitäisi olla hiljaa ja ainoastaan järjestää ystävätttärellesi turvallisia tiloja ja kuunnella mitä hänella on asiaa.

--- Lainaus päättyy ---

Nyt mun täytyy kyllä sanoa että tässä on lause, jossa ei ole järjen hiventäkään. Vaikka kuinka yritän tavata tätä uudestaan ja uudestaan. Ihan täyttä Penaattori-kamaa. Mikä vittu teitä oikein vaivaa?

--- Lainaus päättyy ---
Siinä olen kanssasi samaa mieltä että kirjoituksen idea on täysin järjetön. Turha siitä on minua syyttää, se on vihervasemmistolaista oppia puhtaimmillaan, wokea ja intersektionaalisuutta.
Et kai sinä Thomas vain väitä että kirjoittamani ei pidä paikkaansa taikka että itse irtisanoudut moisesta sekopäisyydestä?

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä, minä väitän että kirjoittamasi ei pidä paikkaansa, ja sen näkee jokainen, joka ei ole äärioikeisto-öyhötyspropagandan sokaisema. Tuota paskaa on nähty tällä saitilla (ja yhteiskunnassa muutenkin) jo ihan liikaa.

--- Lainaus päättyy ---
Hyvä esimerkki pro-feministimiehestä, joka ei edes tajua tai ole jaksanut ottaa selvää minkälaista äärivihervasemmistolaista syrjivää öyhötyspropagandaa intersektionaalinen feminismi on.

Johannyton:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Huhtikuu 20, 2025, 06:25:38 ---^Ja rahoitus tähän tippuu varmaan taivaasta koska kyseessä on hyvä asia?

--- Lainaus päättyy ---
Tuskinpa sentään taivaasta, mutta verotusta tuntuvasti kiristämällä asia ratkeaa. Polttoaineiden verotusta esimerkiksi voisi korottaa reilusti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta