Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hieroja ilona  (Luettu 11446 kertaa)

Poissa Taitaka

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hieroja ilona
« Vastaus #20 : Maaliskuu 01, 2024, 15:50:07 »
Tuli taas piipahdettua Ilonan käsittelyssä. No se menikin Ilonan käsittelyksi. Öljysin käteni ja hieroin jumalaista vartaloa puolin ja toisin. Hieman maistelin myös lootuksen kukkaa. Antoi jopa laittaa sormet molempiin luukkuihin. Lopuksi kunnon pano, ilman kumia. Nalli paloi vain liian nopeasti
En hevillä usko paljaalla panemista. Ilona on ainakin tähän asti ollut tarkka suojaseksin suhteen. Mutta väliäkö tuolla, paljaalla en huoraa panisi vaikka saisikin.

Poissa Siemen

  • Full Member
  • Viestejä: 149
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hieroja ilona
« Vastaus #21 : Maaliskuu 01, 2024, 19:40:47 »
Näin luulen myös pillua antaa mut kumilla.

Poissa Tuma80

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hieroja ilona
« Vastaus #22 : Maaliskuu 08, 2024, 23:51:50 »
Kävin Ilonan hoidossa,koska täällä on niin hypetetty daamia.
Ja täytyy sanoa et mukava hän oli ja mällit sai ulos,mut siinä kai ne plussat...tais olla ikää ilmotettuun +10v,paikka oli kun joku bordelli ja odotin hoikkaa naista,mut eih.
Ja tämähän on mun mielipide.
Ja ei oo tapana enää ovelta kääntyä.

Poissa Tuma80

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hieroja ilona
« Vastaus #23 : Maaliskuu 09, 2024, 00:11:22 »
Ja se jäi tossa mainitsematta et mä oon monesti saanu Vivekalta paremman hoidon :blowjob:

Poissa Siemen

  • Full Member
  • Viestejä: 149
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hieroja ilona
« Vastaus #24 : Maaliskuu 11, 2024, 09:17:52 »
Kyllä ilonalta saa hyvän hoidon jopa panon kumilla, onko kokemusta panoista vai muuten kirjoitellaan.

Poissa Hombre74

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hieroja ilona
« Vastaus #25 : Maaliskuu 18, 2024, 18:40:30 »
Tuli taas piipahdettua Ilonan käsittelyssä. No se menikin Ilonan käsittelyksi. Öljysin käteni ja hieroin jumalaista vartaloa puolin ja toisin. Hieman maistelin myös lootuksen kukkaa. Antoi jopa laittaa sormet molempiin luukkuihin. Lopuksi kunnon pano, ilman kumia. Nalli paloi vain liian nopeasti

Noin 10 kertaa Ilonan luona käyneenä epäilen, että Leipurihiiva on pannut omiaan. Olen saanut Ilonalta panot ja saanut hieroa, mutta aina kumin kanssa. Jos on alkanut antamaan paljaalla, niin pitää etsiä uusi seuralainen

Poissa Siemen

  • Full Member
  • Viestejä: 149
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hieroja ilona
« Vastaus #26 : Maaliskuu 20, 2024, 22:50:01 »
Hombre74 olet ilonan ns vakio pano käytkö useinkin panolla.

Poissa Hombre74

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hieroja ilona
« Vastaus #27 : Maaliskuu 21, 2024, 16:16:13 »
Sen asian jätän minun ja Ilonan väliseksi asiaksi 😊

Poissa Siemen

  • Full Member
  • Viestejä: 149
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hieroja ilona
« Vastaus #28 : Maaliskuu 21, 2024, 19:21:49 »
Ei nämä nyt niin salaisia asioita ole jos käy hupakoissa niin tehty aina.

Poissa leipurihiiva

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hieroja ilona
« Vastaus #29 : Maaliskuu 25, 2024, 13:18:53 »
Tuli taas piipahdettua Ilonan käsittelyssä. No se menikin Ilonan käsittelyksi. Öljysin käteni ja hieroin jumalaista vartaloa puolin ja toisin. Hieman maistelin myös lootuksen kukkaa. Antoi jopa laittaa sormet molempiin luukkuihin. Lopuksi kunnon pano, ilman kumia. Nalli paloi vain liian nopeasti

Noin 10 kertaa Ilonan luona käyneenä epäilen, että Leipurihiiva on pannut omiaan. Olen saanut Ilonalta panot ja saanut hieroa, mutta aina kumin kanssa. Jos on alkanut antamaan paljaalla, niin pitää etsiä uusi seuralainen
Ei tällaisilla asioilla lasketa leikkiä. Kerran ilman kumia saaneena ja monesti kumin kanssa.

Poissa Waykee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hieroja ilona
« Vastaus #30 : Maaliskuu 25, 2024, 17:25:22 »
Kannattaa käydä testeissä ettei ole tullut mitään yllätyksiä. Jos tosiaan näissä kuvioissa tarjotaan paljaalla niin tietää ettei ole ainoa kenen kanssa suostuu. Joskus minullekin on pt ehdottanut paljaalla varmaan saadakseen vakio asiakkaan bisnestähän tämä on mutta en kyllä lähtisi moiseen.