Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nuoletko pt:n pillua?  (Luettu 3176 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5190
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #40 : eilen kello 20:22:30 »
^^ Seksi sun kanssa kuulostaa varsin iloiselta ja spontaanilta toiminnalta.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Valtakunnankonsultti

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #41 : eilen kello 20:33:14 »
^^ Seksi sun kanssa kuulostaa varsin iloiselta ja spontaanilta toiminnalta.

Olen itseasiassa varmaankin sellainen mies jonka täytyy virittäytyä tunnelmaan. Tarvitsen jotain esileikkiä. Esim. aiemmin mainittu suihinotto, niin joskus tulee spontaanisti panetus, mutta jos nainen sanoo, että just nyt ei pysty, niin pystyn kyllä odottamaan, ei siinä mitään. Sehän tekee tilanteen vain mitä enemmän herkumalliseksi. Mut jos sanotaan ei, niin sit runkkaan ja tilanne on ohi ja mulla on ihan hyvä mieli, ei siinä mitään.

Mutta lausumaasi, niin tarvitsen kyllä aikaa virittäytyäkseni ja ymmärrän sen myös vastapuolelta. Ymmärrän, että jos spårassa alkaa yht´äkkiä panettaa, niin puoliso ei ole siinä. Mut jos laitan siitä viestiä ja jos puoliso vastaa: "ei", niin alkaa vituttaa vaikka ymmärränkin, että hän on juuri toisella puolen kaupunkia. Mut jos hän vastaa: "pidä toi yllä, niin saat ylihuomenna kivaa", niin se on yltiöpäättisen mahtavaa seksiä sitten ylihuomenna.

Mut joo, harvoin kyllä kieltämättä olen "nussitaan eteisen lattialla kuin kanit aina kun tullaan kotiin" tyyppinen Mies
Edelliset nikit. Seksisaitti: Billheili, Kinder, Afctyk, Lööperi, Herra presidentti ja Mr. James. Turskafoorumi: Löpönsöö, Rautakanki ja Salaiset Kansiot. Sexwork: Billheili.

Liftille terkkui, että vaihdoin vielä kerran kuitenkin😘

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1204
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #42 : eilen kello 20:38:16 »
Sori off topic,mutta mun mielestä tää viesti oli aika outo, enkä nähnyt naisen toiminnassa vikaa.

Mä en kyllä tykkää jos siviilissä "pyydetään suihinottoa". Otan suihin jos huvittaa ottaa, en silloin kuin toista huvittaa nussia suuhun. Kurja jos sun ei sitten tehnyt mieli imuttelua, kun naisystäväsi halusi sitä tarjota. Erikoista sun puolelta.

Ei tuossa ole mitään erikoista. Ei kullia ole pakko luovuttaa naisen suuhun, jos ei satu huvittamaan.

Poissa Valtakunnankonsultti

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #43 : eilen kello 20:42:21 »
^^ Seksi sun kanssa kuulostaa varsin iloiselta ja spontaanilta toiminnalta.

En tiedä sinusta, voit hyvinkin olla sitä tyyppiä ja onneksi olkoon siitä, mutta itse en ole ainakaan sitä tyyppiä, että kun pierukalsareissa katselee Netflixistä hömppäkomediasarjaa ja toinen repii kalsarit jalasta ja alkaa luputtamaan kullia, että olisin siihen mitenkään valmis aina. Varsinkaan jos olen juuri runkannut
Edelliset nikit. Seksisaitti: Billheili, Kinder, Afctyk, Lööperi, Herra presidentti ja Mr. James. Turskafoorumi: Löpönsöö, Rautakanki ja Salaiset Kansiot. Sexwork: Billheili.

Liftille terkkui, että vaihdoin vielä kerran kuitenkin😘

Poissa Valtakunnankonsultti

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #44 : eilen kello 21:06:08 »
^Veikkaan, että yksikään hupakko ei ole koskaan ajatellut, että onpa kiva, kun turska tulee, niin pääsee nuolettamaan pillua. Ajattelen, että he ajattelevat vain rahaa.

Mutta pidetään topicissa. Ainoa hupakko jonka olen ajatellut nauttivan siitä on Timea Bella. Hän nimittäin heittäytyi itse kuusysiin ja alkoi luputtamaan kullia ja työnsi pillun naamaan jolloin ei ollut muita vaihtoehtoja, kuin alkaa sitä kielellä liputtamaan. Oli se kyllä mukavaa. Tykkään naisista jotka osoittaa mitä haluaa.

Näppäilin samalla hänen nännejään, niin sanoi, että lopeta, hän ei tykkää siitä. Olisi varmaan sanonut saman pillun nuolennasta, jos ei olisi tykännyt.

Se oli muuten hauska reissu siinä mielessä, että kun istui sängyn reunalla ja olin lauennut suuhun, niin ryntäsi suihkuun, mutta ei ollut pyytänyt etukäteen maksua. Oli siellä suihkussa sen verran kauan, että olisin varmasti ehtinyt lähteä livohkaan, mutta enhän minä sellaista.

Siinä oli siis sellainen nainen joka halusi, että hänen tuheroaan nuollaan, näkemykseni mukaan
Edelliset nikit. Seksisaitti: Billheili, Kinder, Afctyk, Lööperi, Herra presidentti ja Mr. James. Turskafoorumi: Löpönsöö, Rautakanki ja Salaiset Kansiot. Sexwork: Billheili.

Liftille terkkui, että vaihdoin vielä kerran kuitenkin😘

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2197
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #45 : eilen kello 22:17:00 »
^Veikkaan, että yksikään hupakko ei ole koskaan ajatellut, että onpa kiva, kun turska tulee, niin pääsee nuolettamaan pillua. Ajattelen, että he ajattelevat vain rahaa.

Sä ajattelet paljon kaikenlaista, mutta tällä uusimmallakaan nikillä luulo ei ole tiedon väärtti... 😘
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Valtakunnankonsultti

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #46 : eilen kello 22:23:50 »
^Veikkaan, että yksikään hupakko ei ole koskaan ajatellut, että onpa kiva, kun turska tulee, niin pääsee nuolettamaan pillua. Ajattelen, että he ajattelevat vain rahaa.

Sä ajattelet paljon kaikenlaista, mutta tällä uusimmallakaan nikillä luulo ei ole tiedon väärtti... 😘

Viimeisellä. Mut kiva kun opetat mua *pus*
Edelliset nikit. Seksisaitti: Billheili, Kinder, Afctyk, Lööperi, Herra presidentti ja Mr. James. Turskafoorumi: Löpönsöö, Rautakanki ja Salaiset Kansiot. Sexwork: Billheili.

Liftille terkkui, että vaihdoin vielä kerran kuitenkin😘

Poissa Heka75

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Nuoletko pt:n pillua?
« Vastaus #47 : tänään kello 11:19:04 »
Sä ajattelet paljon kaikenlaista, mutta tällä uusimmallakaan nikillä luulo ei ole tiedon väärtti... 😘
[/quote]

Joskus tulee nuoltua, joskus ei. Maksullisissa harvemmin niin on päässyt käymään, mutta olisihan se varsin kiihottavaa jos tyttö toisi itsensä kasvojen eteen ja sanoisi, että nuole! Varsinkin jos jää fiilis, että hän siitä itsekin nauttii. Vink, vink.