Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Aannika

<< < (2/9) > >>

Vieras0041:
^ei tuossa puhuttu yhteydenotosta mitään. Ilmoitus olisi aina hyvä nähdä ennen yhteydenottoa.

Vieras0043:
No sitten kyselijä alkaa etsimään ilmoitusta naapurin satojen ilmoitusten joukosta :D

Entto:
Sovin tapaamisen hiukan yli 20-vuotiaan Annikan kanssa. Löysin ilmoituksen naapurisaitilta.
Yhteydenottoon Annika vastasi nopeasti mukavalla, rennolla vastauksella, josta ilmeni hintatietojen lisäksi muutamat palveluskaalan rajoitteet (b-rappu ei käytössä).

Aikataulujemme yhteensovittaminen sujui sutjakkaasti, ja pian löysinkin itseni seisomassa Annikan oven takana.

Oven avauduttua minut valtasi helpotus siitä että ilmoituksen kuvat ja Annikan ulkonäkö olivat yhteneväiset.

Suoritettuani taloudelliset velvoitteet, hän ohjeisti minua suihkun sijainnista kylpyhuoneessa.

Suihkun jälkeen pääsimme itse asiaan, seksiin. Seksi oli erittäin hyvää.

Koska olin varannut tunnin ajan, minulle ja Annikalle jäi reilu kolme varttia jutusteluun.

Kotiin päin ajelin iloisin, keventynein mielin.

Kohdelkaahan, turskaveljet, hyvin tätä hienoa neitoa.

Sää oli upea, aurinkoa +0C.

Gentleman:

--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Huhtikuu 10, 2020, 21:00:48 ---Koska olin varannut tunnin ajan, minulle ja Annikalle jäi reilu kolme varttia jutusteluun.

--- Lainaus päättyy ---

Meni viski-colat nenään😂😂

Muuten rapsa oli kattava ja informatiivinen 👍

Vieras0076:
Kiitokset rapsasta, mullekkin tuo 45min rupattelu maksetulla ajalla pisti silmään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta