Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Aannika

<< < (5/9) > >>

miq:
Itselleni Annikasta on seuraavat kokemukset:

Pari vuotta takaperin sovittiin tapaaminen aamuksi. Varmisteltiin päivää tai kahta ennen osoitteineen. Aamulla heräsin ja ensimmäisenä katsoin saapuneet viestit. Valitettavasti neiti perui tapaamisen aikaisin aamulla. Juurikaan viestin lähettämishetkeä aikaisemmin ei normaali ihminen herää, joten sinä päivänä peruutus tuli niin aikaisin kuin mahdollista. Harmitti, mutta mielummin näin kuin tuijotella kadulla rapun oveen. Mielestäni meni ihan reilusti.

Taannoin sovin tapaamisen. Taas varmisteltiin päivää aikasemmin. Siinä sitten seisoskelin hetken kadulla, kunnes yhtäkkiä oltiinkin hommissa. Ihan kivasti meni. Vähän pelotti, että tarttuuko kovin voimakas ja naisellinen hajuvesimäinen asunnon tuoksu vaatteisiini. Ei tarttunut. Itse en ollut parhaimmillani sinä päivänä. Sori siitä ettet kokenut minunlaistani rakastajaa täysissä lemmenvoimissa.

AAANNIKA:
Mulla on harrastuksia ja koulu jota pitää käydä plus siihen päälle vielä ystävät ja perhe niin välillä vaan tuppaa elämä olemaan niin kiireistä ettei ehdi setviä sposteja. Niitä meinaan tulee liikaakin välillä  :P Suurimman osan kanssa aikataulut napsahtaa heti paikalleen ja ollaankin jo tunnin päästä tapaamassa ja joidenkin kanssa ei sitten vain millään. Ja kaikkien pitää muistaa että ihmisiä me kaikki ollaan. Meille tytöille tulee todella paljon sitä ettei enää hintojen jälkeen vastailla sposteihin taikka viestittely katkeaa kun asiakas sopiikin toisen tytön kanssa tapaamisen, se on ihan fine. Asiakkaitani en liukuhihnalla tapaa, minulla käyneet sen tietääkin. Tykkään viettää aikaa ja jutella jopa juoda kahvit pöydässä  ilkosillaan  :D  Sposteja joutuu käymään läpi rankemmalla kädellä ja sitten kun sitä kasvokkain ollaan niin siinä hetkessä se mies on nro. 1.   Ja joku mainitsi mun olleen sw sivustolla myös välillä tavoittamattomissa niin siellähän meni inbox äkkiä täyteen kun käytin sen sivuston omaa yksityisviesti kenttää. Ja musta vähän väärin että tyttöjen pitää täällä selitellä aina vaikkei olisi mitään väärää tapahtunutkaan.. Mulla vaan yksinkertaisesti on tosi kiire ja joskus tulee liikaa spostia.

AAANNIKA:
Ja hei yleensä lomailen viikonloput :D Lisään vielä että samaa kuin kolleegani tuossa sanoi niin meille tulee päivässä ehkä 70 spostia ja niistä 4-5 tulee paikalle. Joskus edes nuokaan eivät saavu. Esimerkiksi tänään olen vastaillut kaikille kriteerit täyttäville herroille ja ollut meikattuna tässä valmiina jos jollain olisi tylsää, eipä tullut kukaan joten yksi päivä jälleen hukkaan. Ja tätä on usein, sw:n aikaan ei todellakaan tälläistä ollut  :(

Kollikissa2:
En ymmärrä miehiä, jotka eivät peru tapaamistaan, jos tietävät etteivät pääse. Itselläni ovat joskus menneet sekaisin aikataulut, mutta 99,9 prosenttisesti olen päässyt paikalle, eikä yleensäkään sopimusta ei ole rikottu suomalaisten tyttöjen taholta - joskus ulkkarit, mutta nharvoin hekään.

AAANNIKA:

--- Lainaus käyttäjältä: miq - Toukokuu 26, 2020, 03:53:17 ---Itselleni Annikasta on seuraavat kokemukset:

Pari vuotta takaperin sovittiin tapaaminen aamuksi. Varmisteltiin päivää tai kahta ennen osoitteineen. Aamulla heräsin ja ensimmäisenä katsoin saapuneet viestit. Valitettavasti neiti perui tapaamisen aikaisin aamulla. Juurikaan viestin lähettämishetkeä aikaisemmin ei normaali ihminen herää, joten sinä päivänä peruutus tuli niin aikaisin kuin mahdollista. Harmitti, mutta mielummin näin kuin tuijotella kadulla rapun oveen. Mielestäni meni ihan reilusti.

Taannoin sovin tapaamisen. Taas varmisteltiin päivää aikasemmin. Siinä sitten seisoskelin hetken kadulla, kunnes yhtäkkiä oltiinkin hommissa. Ihan kivasti meni. Vähän pelotti, että tarttuuko kovin voimakas ja naisellinen hajuvesimäinen asunnon tuoksu vaatteisiini. Ei tarttunut. Itse en ollut parhaimmillani sinä päivänä. Sori siitä ettet kokenut minunlaistani rakastajaa täysissä lemmenvoimissa.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos asiallisesta kirjoituksesta! Ja ei se mitään aina kaikki eivät voi parhaimmillaan olla   :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta