Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aannika  (Luettu 21682 kertaa)

Poissa miq

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aannika
« Vastaus #20 : Toukokuu 26, 2020, 03:53:17 »
Itselleni Annikasta on seuraavat kokemukset:

Pari vuotta takaperin sovittiin tapaaminen aamuksi. Varmisteltiin päivää tai kahta ennen osoitteineen. Aamulla heräsin ja ensimmäisenä katsoin saapuneet viestit. Valitettavasti neiti perui tapaamisen aikaisin aamulla. Juurikaan viestin lähettämishetkeä aikaisemmin ei normaali ihminen herää, joten sinä päivänä peruutus tuli niin aikaisin kuin mahdollista. Harmitti, mutta mielummin näin kuin tuijotella kadulla rapun oveen. Mielestäni meni ihan reilusti.

Taannoin sovin tapaamisen. Taas varmisteltiin päivää aikasemmin. Siinä sitten seisoskelin hetken kadulla, kunnes yhtäkkiä oltiinkin hommissa. Ihan kivasti meni. Vähän pelotti, että tarttuuko kovin voimakas ja naisellinen hajuvesimäinen asunnon tuoksu vaatteisiini. Ei tarttunut. Itse en ollut parhaimmillani sinä päivänä. Sori siitä ettet kokenut minunlaistani rakastajaa täysissä lemmenvoimissa.

Poissa AAANNIKA

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aannika
« Vastaus #21 : Kesäkuu 01, 2020, 13:30:49 »
Mulla on harrastuksia ja koulu jota pitää käydä plus siihen päälle vielä ystävät ja perhe niin välillä vaan tuppaa elämä olemaan niin kiireistä ettei ehdi setviä sposteja. Niitä meinaan tulee liikaakin välillä  :P Suurimman osan kanssa aikataulut napsahtaa heti paikalleen ja ollaankin jo tunnin päästä tapaamassa ja joidenkin kanssa ei sitten vain millään. Ja kaikkien pitää muistaa että ihmisiä me kaikki ollaan. Meille tytöille tulee todella paljon sitä ettei enää hintojen jälkeen vastailla sposteihin taikka viestittely katkeaa kun asiakas sopiikin toisen tytön kanssa tapaamisen, se on ihan fine. Asiakkaitani en liukuhihnalla tapaa, minulla käyneet sen tietääkin. Tykkään viettää aikaa ja jutella jopa juoda kahvit pöydässä  ilkosillaan  :D  Sposteja joutuu käymään läpi rankemmalla kädellä ja sitten kun sitä kasvokkain ollaan niin siinä hetkessä se mies on nro. 1.   Ja joku mainitsi mun olleen sw sivustolla myös välillä tavoittamattomissa niin siellähän meni inbox äkkiä täyteen kun käytin sen sivuston omaa yksityisviesti kenttää. Ja musta vähän väärin että tyttöjen pitää täällä selitellä aina vaikkei olisi mitään väärää tapahtunutkaan.. Mulla vaan yksinkertaisesti on tosi kiire ja joskus tulee liikaa spostia.

Poissa AAANNIKA

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aannika
« Vastaus #22 : Kesäkuu 01, 2020, 13:37:44 »
Ja hei yleensä lomailen viikonloput :D Lisään vielä että samaa kuin kolleegani tuossa sanoi niin meille tulee päivässä ehkä 70 spostia ja niistä 4-5 tulee paikalle. Joskus edes nuokaan eivät saavu. Esimerkiksi tänään olen vastaillut kaikille kriteerit täyttäville herroille ja ollut meikattuna tässä valmiina jos jollain olisi tylsää, eipä tullut kukaan joten yksi päivä jälleen hukkaan. Ja tätä on usein, sw:n aikaan ei todellakaan tälläistä ollut  :(

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Aannika
« Vastaus #23 : Kesäkuu 02, 2020, 00:43:46 »
En ymmärrä miehiä, jotka eivät peru tapaamistaan, jos tietävät etteivät pääse. Itselläni ovat joskus menneet sekaisin aikataulut, mutta 99,9 prosenttisesti olen päässyt paikalle, eikä yleensäkään sopimusta ei ole rikottu suomalaisten tyttöjen taholta - joskus ulkkarit, mutta nharvoin hekään.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa AAANNIKA

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aannika
« Vastaus #24 : Kesäkuu 02, 2020, 20:21:31 »
Itselleni Annikasta on seuraavat kokemukset:

Pari vuotta takaperin sovittiin tapaaminen aamuksi. Varmisteltiin päivää tai kahta ennen osoitteineen. Aamulla heräsin ja ensimmäisenä katsoin saapuneet viestit. Valitettavasti neiti perui tapaamisen aikaisin aamulla. Juurikaan viestin lähettämishetkeä aikaisemmin ei normaali ihminen herää, joten sinä päivänä peruutus tuli niin aikaisin kuin mahdollista. Harmitti, mutta mielummin näin kuin tuijotella kadulla rapun oveen. Mielestäni meni ihan reilusti.

Taannoin sovin tapaamisen. Taas varmisteltiin päivää aikasemmin. Siinä sitten seisoskelin hetken kadulla, kunnes yhtäkkiä oltiinkin hommissa. Ihan kivasti meni. Vähän pelotti, että tarttuuko kovin voimakas ja naisellinen hajuvesimäinen asunnon tuoksu vaatteisiini. Ei tarttunut. Itse en ollut parhaimmillani sinä päivänä. Sori siitä ettet kokenut minunlaistani rakastajaa täysissä lemmenvoimissa.

Kiitos asiallisesta kirjoituksesta! Ja ei se mitään aina kaikki eivät voi parhaimmillaan olla   :-*

Poissa Sporty

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aannika
« Vastaus #25 : Kesäkuu 23, 2020, 18:04:20 »
Tapasimme onnistuneesti Annikan kanssa. Aivan ihana ja iloisella luonteellaan palvellut nuori nainen otti minut vastaan, ja neidon kroppahan on kuuma kuin keskikesän aurinko. Näin harrastuksen alussa aivojen on vain vielä vaikea käsittää nopeasti etenevää toimintaa, joka omalta osaltani johti haasteisiin.  :D

Tapaaminen oli kuitenkin kokonaisuudessaan oikein miellyttävä, päästessäni mielipuuhani makuun. Ei varmastikaan jää viimeiseksi kerraksi Annikan kanssa, jos vain hänkin haluaa uudelleen tavata  :)

Poissa AAANNIKA

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aannika
« Vastaus #26 : Joulukuu 22, 2020, 12:28:26 »
Tapasimme onnistuneesti Annikan kanssa. Aivan ihana ja iloisella luonteellaan palvellut nuori nainen otti minut vastaan, ja neidon kroppahan on kuuma kuin keskikesän aurinko. Näin harrastuksen alussa aivojen on vain vielä vaikea käsittää nopeasti etenevää toimintaa, joka omalta osaltani johti haasteisiin.  :D

Tapaaminen oli kuitenkin kokonaisuudessaan oikein miellyttävä, päästessäni mielipuuhani makuun. Ei varmastikaan jää viimeiseksi kerraksi Annikan kanssa, jos vain hänkin haluaa uudelleen tavata  :)

Selailin tässä nyt vasta rapsaa ja huomasin sun kirjoituksen! Kiitos tapaamisesta ja tavataan ilomielin uudelleen  :xmas:

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aannika
« Vastaus #27 : Joulukuu 24, 2020, 03:06:16 »
Annika teki minulle valitettavasti oharit. Olimme sopineet tapaamispäivän ja -ajan, vahvistin tuloni edellisenä iltana niin kuin hän ohjeisti, mutta en koskaan saanut tapaamispaikan osoitetta. Sen jälkeen onkin ollut sähköpostihiljaisuutta. Olenkin kysymysmerkkiä, että mikä meni vikaan. Sääli, sillä kaiken hyvän palautteen ja ilmoitusten kuvien perusteella  hän todella vaikuttaa tapaamisen arvoiselta. Kanssakäyminen palveluntarjoajien kanssa on minulle myös jokseenkin uutta, eli ehkä saatoin kirjoittaa jossain vaiheessa jotain etiketin vastaista? Mielestäni olin asiallinen ja kunnioittava. Ymmärrän, että esteitä ja yllättäviä menoja voi tulla, mutta olisi kohteliasta ilmoittaa niistä.

Toivon kuitenkin, että asiat järjestyvät ja pääsemme vielä tapaamaan.  :)

Niin itsehän kirjoitat tuossa etten tullut vahvistamaan tapaamista, eikä sulla edes ollut osoitetta. Tämä on ihan yleinen tekniikka ja jos toiselta ei kuulu vahvistusta tapaamista ei ole. Mulla oli ajatukset aivan muualla ja totaalinen kiire niin nämä puuhat ei valitettavasti ole silloin ekana mielessä. Jos laskisin kaikki vahvistamattomat tapaamiset itsekin ”ohareiksi” niin mulla olisi niitä 90% kun miehistä ei vain kuulu. Ihmisillä nääs tulee aina elämäänsä kaikenlaista. Jos musta ei päivää ennen kuulu ja kuten ollaan sovittu että vahvistellaan tapaaminen niin silloin se tapaaminen raukeaa, sama pätee toiseen suuntaan. Jos mäkään en olisi kuullut susta en olisi lähtenyt sheivailemaan ja laittautumaan sekä sitten suuttunut kun ei ovella olekkaan ketään.  :D

Kyllä yritysmaailman lainalaisuus on nimenomaan niin, että jos kokous sovitaan niin se on, jos ei toisin ilmoiteta.

Itsekin sovin nyt helposti jo esim. Elokuun 15. päivä klo 11.30 paikassa x ja itse olen siellä saksalaisittain 15.08.2021 klo 11.28.

Mitä siitä tulisi jos kalenteriinsa ei voisi luottaa? Ei minulla (eikä kellään muullakaan yritysmaailmassa) ainakaan mitään..

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Aannika
« Vastaus #28 : Joulukuu 24, 2020, 07:42:05 »
Tää ei ole yritysmaailmaa ja säännöt ovat ihan erit. Jos et saa yhteyttä/vahvistusta sovitusti, niin kannattaa alkaa toteuttaa suunnitelmaa b.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Aannika
« Vastaus #29 : Joulukuu 24, 2020, 09:51:32 »
Tässä busineksessa tapaaminen kannattaa merkata kalenteriin kun hupakko on vahvistanut sen ja antanut koordinaatit. Alustavat tapaamisen sopimiset ovat molemmin puolin vain alustavia sopimuksia 😎
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aannika
« Vastaus #30 : Joulukuu 24, 2020, 16:13:11 »
Tää ei ole yritysmaailmaa ja säännöt ovat ihan erit. Jos et saa yhteyttä/vahvistusta sovitusti, niin kannattaa alkaa toteuttaa suunnitelmaa b.

Ei pysty. Oon kalenterinorja

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Aannika
« Vastaus #31 : Joulukuu 25, 2020, 10:35:27 »
OT koska en ole tavannut. Joskus Ihan alkuaikoina kun keltaisille ilmestyi ilmoitus tuli muutamat viestit vaihdettua, muttei koskaan tapaamiselle asti. Iski silmään vaan parit kommentit. Jos kerran toisessa ketjussa oikein suututaan siitä, kun ei pidä samankaltaisina yrittäjinä kuin muita ja täällä sitten selitellään, ettei tämä ookkaan perinteinen yritysmaailma. Koita sit  ymmärtää….


Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Aannika
« Vastaus #32 : Joulukuu 25, 2020, 11:25:25 »
OT koska en ole tavannut. Joskus Ihan alkuaikoina kun keltaisille ilmestyi ilmoitus tuli muutamat viestit vaihdettua, muttei koskaan tapaamiselle asti. Iski silmään vaan parit kommentit. Jos kerran toisessa ketjussa oikein suututaan siitä, kun ei pidä samankaltaisina yrittäjinä kuin muita ja täällä sitten selitellään, ettei tämä ookkaan perinteinen yritysmaailma. Koita sit  ymmärtää….
Nyt pitäisi tietää, mihin viestiini viittaat, mutta itse olen ainakin kirjoittanut siitä, että hinnat muodostuvat tälläkin alalla kysynnän ja tarjonnan mukaan. Se on taas ihan eri asia tämän aikatauluhomman kanssa.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Aannika
« Vastaus #33 : Joulukuu 25, 2020, 12:12:16 »
^Ei voi vaatia asiakkailta aikataulujen kunnioitusta jos hupakko itsekään ei sitä tee.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Aannika
« Vastaus #34 : Joulukuu 25, 2020, 12:32:13 »
^Ei voi vaatia asiakkailta aikataulujen kunnioitusta jos hupakko itsekään ei sitä tee.
Tässä oli kyse tapaamisesta, jota ei oltu vahvistettu.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aannika
« Vastaus #35 : Joulukuu 25, 2020, 13:33:08 »
^Ei voi vaatia asiakkailta aikataulujen kunnioitusta jos hupakko itsekään ei sitä tee.
Tässä oli kyse tapaamisesta, jota ei oltu vahvistettu.

Sepä se pointti oli, että se on vahvistettu silloin kun tapaaminen sovitaan. Erikseen perutaan, jos tulee jotain, mutta muuten sovitun pitää pitää.

Jos raha vaihtaa omistajaa, niin silloin on kyse liiketoiminnasta ja liiketoimintaa ei voi tehdä kuin yhdellä tavalla. Sovitut asiat pitää pitää.

Ettei nyt turhan suuriin sfääreihin kasva, niin lienee kyse enemmän yksittäistapauksesta, kuin valtavirran ongelmasta alalla. Tai en tiedä, kertokaa..

Yksi syistä miksi en käytä suomalaisia, on varmaan, että ei voi luottaa jos sovin tapaamisen 12.02.2021 klo 14.15 Kampissa, että siellä varmasti joku olisi.

Syy on siis se, että suomalaiset ei niin päivystä kuin ulkomaiset vaan pitää sopia ajat ennakkoon. Ulkomaisilta saa heti kun jaksaa muutamalle soitella

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Aannika
« Vastaus #36 : Joulukuu 25, 2020, 13:42:30 »
^Ei voi vaatia asiakkailta aikataulujen kunnioitusta jos hupakko itsekään ei sitä tee.
Tässä oli kyse tapaamisesta, jota ei oltu vahvistettu.

Sepä se pointti oli, että se on vahvistettu silloin kun tapaaminen sovitaan. Erikseen perutaan, jos tulee jotain, mutta muuten sovitun pitää pitää.

Jos raha vaihtaa omistajaa, niin silloin on kyse liiketoiminnasta ja liiketoimintaa ei voi tehdä kuin yhdellä tavalla. Sovitut asiat pitää pitää.

Ettei nyt turhan suuriin sfääreihin kasva, niin lienee kyse enemmän yksittäistapauksesta, kuin valtavirran ongelmasta alalla. Tai en tiedä, kertokaa..

Yksi syistä miksi en käytä suomalaisia, on varmaan, että ei voi luottaa jos sovin tapaamisen 12.02.2021 klo 14.15 Kampissa, että siellä varmasti joku olisi.

Syy on siis se, että suomalaiset ei niin päivystä kuin ulkomaiset vaan pitää sopia ajat ennakkoon. Ulkomaisilta saa heti kun jaksaa muutamalle soitella

Toinen osapuoli ei ollut vahvistanut tapaamista.

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Aannika
« Vastaus #37 : Joulukuu 25, 2020, 14:50:17 »
Annika teki minulle valitettavasti oharit. Olimme sopineet tapaamispäivän ja -ajan,


Poissa AAANNIKA

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aannika
« Vastaus #38 : Tammikuu 12, 2021, 17:34:29 »
Annika teki minulle valitettavasti oharit. Olimme sopineet tapaamispäivän ja -ajan, vahvistin tuloni edellisenä iltana niin kuin hän ohjeisti, mutta en koskaan saanut tapaamispaikan osoitetta. Sen jälkeen onkin ollut sähköpostihiljaisuutta. Olenkin kysymysmerkkiä, että mikä meni vikaan. Sääli, sillä kaiken hyvän palautteen ja ilmoitusten kuvien perusteella  hän todella vaikuttaa tapaamisen arvoiselta. Kanssakäyminen palveluntarjoajien kanssa on minulle myös jokseenkin uutta, eli ehkä saatoin kirjoittaa jossain vaiheessa jotain etiketin vastaista? Mielestäni olin asiallinen ja kunnioittava. Ymmärrän, että esteitä ja yllättäviä menoja voi tulla, mutta olisi kohteliasta ilmoittaa niistä.

Toivon kuitenkin, että asiat järjestyvät ja pääsemme vielä tapaamaan.  :)

Niin itsehän kirjoitat tuossa etten tullut vahvistamaan tapaamista, eikä sulla edes ollut osoitetta. Tämä on ihan yleinen tekniikka ja jos toiselta ei kuulu vahvistusta tapaamista ei ole. Mulla oli ajatukset aivan muualla ja totaalinen kiire niin nämä puuhat ei valitettavasti ole silloin ekana mielessä. Jos laskisin kaikki vahvistamattomat tapaamiset itsekin ”ohareiksi” niin mulla olisi niitä 90% kun miehistä ei vain kuulu. Ihmisillä nääs tulee aina elämäänsä kaikenlaista. Jos musta ei päivää ennen kuulu ja kuten ollaan sovittu että vahvistellaan tapaaminen niin silloin se tapaaminen raukeaa, sama pätee toiseen suuntaan. Jos mäkään en olisi kuullut susta en olisi lähtenyt sheivailemaan ja laittautumaan sekä sitten suuttunut kun ei ovella olekkaan ketään.  :D

Kyllä yritysmaailman lainalaisuus on nimenomaan niin, että jos kokous sovitaan niin se on, jos ei toisin ilmoiteta.

Itsekin sovin nyt helposti jo esim. Elokuun 15. päivä klo 11.30 paikassa x ja itse olen siellä saksalaisittain 15.08.2021 klo 11.28.

Mitä siitä tulisi jos kalenteriinsa ei voisi luottaa? Ei minulla (eikä kellään muullakaan yritysmaailmassa) ainakaan mitään..

Minä aina sanon varauksen yhteydessä että vahvistellaan kaiken olevan ok päivää ennen ja annan silloin osoitteen. Jos en ole vahvistanut tai jos mulle ei olla vahvistettu niin tapaaminen raukeaa. Jos asiasta on sovittu näin niin en ymmärrä miksi tästä sitten suututaan.. ja mulle tämä ei ole mitään yritysmaailmaa, nautintoa vain silloin tällöin kahden ihmisen kesken vaikka raha vaihtaakin omistajaa ☺️

Poissa AAANNIKA

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aannika
« Vastaus #39 : Tammikuu 12, 2021, 17:39:31 »
^Ei voi vaatia asiakkailta aikataulujen kunnioitusta jos hupakko itsekään ei sitä tee.
Tässä oli kyse tapaamisesta, jota ei oltu vahvistettu.

Sepä se pointti oli, että se on vahvistettu silloin kun tapaaminen sovitaan. Erikseen perutaan, jos tulee jotain, mutta muuten sovitun pitää pitää.

Jos raha vaihtaa omistajaa, niin silloin on kyse liiketoiminnasta ja liiketoimintaa ei voi tehdä kuin yhdellä tavalla. Sovitut asiat pitää pitää.

Ettei nyt turhan suuriin sfääreihin kasva, niin lienee kyse enemmän yksittäistapauksesta, kuin valtavirran ongelmasta alalla. Tai en tiedä, kertokaa..

Yksi syistä miksi en käytä suomalaisia, on varmaan, että ei voi luottaa jos sovin tapaamisen 12.02.2021 klo 14.15 Kampissa, että siellä varmasti joku olisi.

Syy on siis se, että suomalaiset ei niin päivystä kuin ulkomaiset vaan pitää sopia ajat ennakkoon. Ulkomaisilta saa heti kun jaksaa muutamalle soitella

Ja itse en kyllä laske ”sugar babe” toimintaa liiketoiminnaksi😅 eikä varmasti moni muukaan... Usein myös suomalaiset päivystää, varsinkin tytöt jotka keikkailee ☺️