Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Nuru
antero pee:
Termit aina vähän vaihtelee, mutta naapurin uusi (?) yrittäjä eli Hottis tantra voisi kuulua tähän Nuru-keskusteluun. Näyttäisi olevan nuori ja sutjakka silarimisu, odotettavissa paljon ihokontakia, vähän niin kuin nuru-Viivillä.
Kokemuksia, suosituksia? Näillä tytöillä hieronnan hinta on about suomi-pt:n all inclusive 30min tasoa eli vähän kitsas olen kokeilemaan ilman suosituksen sanaa joltain alan maestrolta. Postilaatikon puolellekin voi pudotella viestiä.
Ollin kuppi:
Ei ihan nurua, mutta vastaavaa fiilistelyä Lhaden Yoursparadisen vaahtohyväilyhieronnassa. Itse pidän siitä, koska tuo saippuavesi tekee Minusta paremman tuntuman kuin öljyinen liukaste.
Aikaisemmin joku vierasti silikoneja, minulla sama, mutta tuollaisessa hieronnassa tuntuvat mukavammalta kun luomut vartaloa pitkin liukuessaan.
Aake04:
--- Lainaus käyttäjältä: Ollin kuppi - Marraskuu 22, 2021, 13:39:40 ---Ei ihan nurua, mutta vastaavaa fiilistelyä Lhaden Yoursparadisen vaahtohyväilyhieronnassa. Itse pidän siitä, koska tuo saippuavesi tekee Minusta paremman tuntuman kuin öljyinen liukaste.
Aikaisemmin joku vierasti silikoneja, minulla sama, mutta tuollaisessa hieronnassa tuntuvat mukavammalta kun luomut vartaloa pitkin liukuessaan.
--- Lainaus päättyy ---
Suositteletko ketään erityisesti noista Yoursparadisen tytöistä vaahtohyväilyhieronnassa?
Scarlett:
Laura BodytoBody välillä ilmoittelee tuolla RE:n puolella. Aika varattu. Odotukset korkealla. :)
jami:
--- Lainaus käyttäjältä: Scarlett - Marraskuu 29, 2021, 20:54:51 ---Laura BodytoBody välillä ilmoittelee tuolla RE:n puolella. Aika varattu. Odotukset korkealla. :)
--- Lainaus päättyy ---
Noh, millainen oli?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta