Keskustelua paikkakunnittain > Itä-Suomi

Kuopio-Joensuu

<< < (2/5) > >>

Viktor:

--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Helmikuu 27, 2020, 00:56:29 ---Mä suuntaan taas Kuopioon tuossa maaliskuun puolella :)
Kuopio sekä Joensuu on olleet hyviä keikkakohteita jo pitkään, ja molemmissa löytyy kivasti majoituksiakin.
Joten, eiku tytöt keikkailemaan!

--- Lainaus päättyy ---
Täällä jo innoissaan odotellaan :P Ja todella mukava kuulla, että Kuopio/Joensuu-seutu on mieluisa keikkakohde.

sisusetä:
aika heikko tarjonta Kuopiossa nyt, lauma pikkupimuja kaikilla melkein sama servicelista vaikuttaa et olis parittajan "työporukka" paikalla.
punasta palleroo näkyy naapurissa näille lykkäävän lisäksi taitaa olla pari feikkiä seassa.
vai onko jollain livekokemusta näistä?

Venla:

--- Lainaus käyttäjältä: sisusetä - Maaliskuu 18, 2020, 23:48:18 ---aika heikko tarjonta Kuopiossa nyt, lauma pikkupimuja kaikilla melkein sama servicelista vaikuttaa et olis parittajan "työporukka" paikalla.
punasta palleroo näkyy naapurissa näille lykkäävän lisäksi taitaa olla pari feikkiä seassa.
vai onko jollain livekokemusta näistä?

--- Lainaus päättyy ---

Jos siellä näkyy ilmossapunaista palleroa niin taitaapi melkein olla sitten feikkikuvat/ainakin joukossa feikkikuvia.
Jos historiassa punaista palleroa, niin tarkoitta että jossain muussa ilmossa on tai ollut feikkikuvat.

Mä pidin kiinni suunnitelmistani ja tulossa Kuopioon sunnuntaina :)

misterx83:

Kuopio akseli vaikuttaa kyllä harvinaisen huonolta. Keikkailevat suomineidot käyvät harvemmin täällä päin tai siltä minusta tuntuu, jos vertaa esim.Jyväskylää ja Oulua. Toivottavasti muistatte meitä Kuopiossakin asuvia joskus, kiitos:)

Kuningatar Perse:

--- Lainaus käyttäjältä: misterx83 - Maaliskuu 19, 2020, 14:25:50 ---
Kuopio akseli vaikuttaa kyllä harvinaisen huonolta. Keikkailevat suomineidot käyvät harvemmin täällä päin tai siltä minusta tuntuu, jos vertaa esim.Jyväskylää ja Oulua. Toivottavasti muistatte meitä Kuopiossakin asuvia joskus, kiitos:)

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä minä muistin, mutta ne kuopiolaiset perkeleet eivät saaneet aikaiseksi paljoa muuta kuin ohareita ja viimehetken perumisia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta