Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tinnaa  (Luettu 5196 kertaa)

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 236
  • ** Piristää muiden päivää
Tinnaa
« : Kesäkuu 30, 2020, 19:40:04 »
Olen tässä pariin otteeseen koittanut ko. neidin kanssa saada tapaamista järjestymään, mutta ekalla kerralla ilmoitti olevansa parin minuutin päästä valmis ja yhtäkkiä muuttuikin valmistautumisaika 30min päähän, jonka jälkeen ei enää ilmoitellut mitään...

Tänään vielä toisen kerran sovittiin, että olen 15 min päästä ovella ja alhaalla ollessani laittoi tiedon asunnon summerista, jota kokeiltuani ei tapahtunut mitään. Kohta ilmoittikin olevansa kaupoilla. :o Sateessa alkoi tympäisee sen verran tuo odottelu, että lähdin huitelemaan. Puolen tunnin päästä tästä ilmoitti olevansa valmis.. ei ole edes pahoitellut tuota sekaannusta.

Kiinnostavan näköinen neitokainen kuvissa ja muutama ihan hyvä arvostelukin hänestä, niin harmittaa jonkun verran. Onkos täällä kellään kokemuksia, että kannattaako enää kolmatta kertaa yrittää?

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tinnaa
« Vastaus #1 : Heinäkuu 02, 2020, 22:51:14 »
Ei ole Tinnaasta kokemuksia, mutta Melodya kävin tapaamassa ja hänen luonaan punkkasi myös toinen nainen. Uskoisin, että juuri Tinnaa, koska ovat samoissa paikoissa samat ajat. Molemmat Romaniasta vaikka saattavat toisin ilmoitella. Melodyn kanssa ei ollut kyllä mitään ongelmia, joten outoa on jos kämppis toimii täysin eri tavalla.
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tinnaa
« Vastaus #2 : Heinäkuu 03, 2020, 20:36:57 »


Itsekin kävin kerran Melodyllä kun oli paikkakunnalla vierailemassa. Asunnossa oli myös "sister" jonka jo silloin epäilin olevan Tinnaa. Tyttö oli olohuoneessa sillä aikaa kun touhuttiin Melodyn kanssa makkarissa.
Muistan jostain toisesta rapsasta lukeneeni,että asiakkaan puuhatessa Tinnaan kanssa, niin kämppis oli poistunut asunnosta siksi aikaa. Ehkä tällainen kämpän jakaminen aiheuttaa pientä ongelmaa varausten kanssa, mene ja tiedä.
Ihan hyvältä Tinnaa vaikutti pikaisella vilkaisulla, odottelen tässä koska neidit tulevat taas kotikylääni visiitille. Ongelma voi olla siinä, kummalle lempeäni jaan.
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa panomies83

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tinnaa
« Vastaus #3 : Heinäkuu 05, 2020, 09:10:57 »
itse olen Tinnaalla joskus kouvolassa käynyt ja silloin toinen mamma eli Melody istui sen aikaa rappukäytävässä. Oli ok tapaus mutta kuvat photoshopattuja tietenkin