Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Joulun lapsi

<< < (2/5) > >>

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Tonava - Joulukuu 25, 2023, 13:08:49 ---Lemmy kuuluu yleissivistykseen. Kippis ja kepeät mullat.

--- Lainaus päättyy ---
Varmaan joo. Näyttää homolta joten kaipa pitäisi tietää kuka hän on.

Mustelmann:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t ---Mitä alleviivausta siinä on jos kertoo foorumilla että ei ole koskaan kuullut Lemmystä vai totesitko asian vain voidaksesi todistaa kuinka taitava vittuilija olet?
--- Lainaus päättyy ---

Minun on kyllä todella vaikea uskoa, ettei joku ole koskaan kuullut Lemmystä tai Motörheadista. En uskoisi kovin helposti sitäkään, jos joku väittäisi, ettei ole kuullut koskaan vaikka Michael Jacksonista. Molemmat legendaariset hahmot ovat tietysti jo kuolleet vuosia sitten, joten on mahdollista, ettei nykynuoriso enää heitä muista.

Granado:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Joulukuu 25, 2023, 13:22:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Tonava - Joulukuu 25, 2023, 13:08:49 ---Lemmy kuuluu yleissivistykseen. Kippis ja kepeät mullat.

--- Lainaus päättyy ---
Varmaan joo. Näyttää homolta joten kaipa pitäisi tietää kuka hän on.

--- Lainaus päättyy ---

Minä luulin ensiksi, että Lemmy oli se Sauli Niinistön ja Jenni Haukion edesmennyt lyttynokkainen koira, mutta kun googletin niin huomasin että sen lyttynokan nimi oli Lennu. Mutta nyt minäkin tiedän, että kuka on Lemmy. Mies oletettu, joka on syntynyt 24. joulukuuta kuten presidentti Tarja Halonenkin.

Timppa-T:
Myöhästynyttä Lemmyn muistopäivää kaikille.  :headbang:

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Mustelmann - Joulukuu 25, 2023, 13:36:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t ---Mitä alleviivausta siinä on jos kertoo foorumilla että ei ole koskaan kuullut Lemmystä vai totesitko asian vain voidaksesi todistaa kuinka taitava vittuilija olet?
--- Lainaus päättyy ---

Minun on kyllä todella vaikea uskoa, ettei joku ole koskaan kuullut Lemmystä tai Motörheadista. En uskoisi kovin helposti sitäkään, jos joku väittäisi, ettei ole kuullut koskaan vaikka Michael Jacksonista. Molemmat legendaariset hahmot ovat tietysti jo kuolleet vuosia sitten, joten on mahdollista, ettei nykynuoriso enää heitä muista.

--- Lainaus päättyy ---
Olen kuullut bändistä nimeltään Motörhead mutta en tietääkseni ole kuunnellut musiikkiaan enkä ole tiennyt että bändissä on joku Lemmy. En tiedä miten Michael Jackson liittyy asiaan mutta voit toki jatkaa ihmettelyjäsi luettelemalla muutaman muunkin nimen jonka olet kuullut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta