Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Joulun lapsi

<< < (4/5) > >>

Mustelmann:

--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Joulukuu 25, 2023, 23:34:37 ---Jonnet ei tiedä. MOT.
--- Lainaus päättyy ---

Rock- ja metallimusiikki ei taida muutenkaan enää iskeä nykynuorisoon. Jos eivät tunne Lemmy Kilmisteriä, niin Ozzy Osbournen, Bruce Dickinsonin tai Angus Youngin kaltaiset nimet ovat varmaan yhtä outoja.

Vaan eipä siinä mitään, minäkään en tunne kaikkia maailman julkkiksia. Esim. urheilutähtien nimet eivät sano minulle mitään, olivat miten kuuluisia tahansa. Tunnistan kuvasta Teemu Selänteen ja Matti Nykäsen, loppujen kanssa menisi arvailuksi.

Kapu:
"I never drink milk, you assholes!" taisi Lemmy Kilmister sanoa Valion mainoksessa telkkarissa.

Mustelmann:

--- Lainaus käyttäjältä: Kapu - Joulukuu 26, 2023, 17:15:03 ---"I never drink milk, you assholes!" taisi Lemmy Kilmister sanoa Valion mainoksessa telkkarissa.

--- Lainaus päättyy ---

Kävikös tässä muuten niin, että mainosta ei lopulta koskaan esitetty telkkarissa? Youtubesta olen kyllä tämän mainoksen nähnyt.

FortySexN2:

--- Lainaus käyttäjältä: Mustelmann - Joulukuu 26, 2023, 18:24:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kapu - Joulukuu 26, 2023, 17:15:03 ---"I never drink milk, you assholes!" taisi Lemmy Kilmister sanoa Valion mainoksessa telkkarissa.

--- Lainaus päättyy ---

Kävikös tässä muuten niin, että mainosta ei lopulta koskaan esitetty telkkarissa? Youtubesta olen kyllä tämän mainoksen nähnyt.

--- Lainaus päättyy ---

Mielestäni olen sen joskus nähnyt telkussa.

Kyybel:

--- Lainaus käyttäjältä: Mustelmann - Joulukuu 26, 2023, 18:24:40 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä esitettiin...ei montaakaan kertaa tosin legendan kuoltua samoihin aikoihin...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta