Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju

<< < (13/24) > >>

RobertLey:
Eihän tässä ulkopuolinen voi muuta kuin toivottaa Vidialle todella voimia ja jaksamista. - Tuo ei ole ollut enää pelkästään uhkaava tilanne.

Peittokysymyshän täällä on jo käsitelty joten siihen ei ole tarvetta mennä. - Sen sijaan aloittajalle suosittelisin fully clothed-tyyppistä seksiä. Se on englantia ja tarkoittaa seksin harrastamista vaatteet päällä. Voi olla ns "spontaaniuudessaan" Sihteerin kanssa hyvinkin kiihottavaa. Ja siinä ei tule vilu. Mutta toisaalta siinä saattaa tulla helposti hiki ja ongelmia sitten sen asian kanssa jotka johtavat samaan lopputulokseen kuin tässä tapahtui. Joten ehkä parempi vaihtoehto on jättää tämä harrastus ihan kokonaan pois.

jan#91:
^^ Kaikenlaista sitä kuuleekin. Tuohan on jo äärimmäisen röyhkeää eikä voi kuitata "vain" huonona käytöksenä...

Nyt, kun näitä olette tuonut esiin, niin alan ymmärtää paremmin, miksi useat pt:t ovat alkuun niin kovin varautuneita ja jopa epäluuloisen oloisia. Onhan se toki tietty jännitys itselläkin aina ensitapaamisella.

Hyvää joulua sinulle Myy ja toivotan näiden asioiden osalta sekä muutenkin entistä parempaa tulevaa vuotta.

MestariMerlin:
Jep.. jos tuollaisia venkuloita oikeasti on olemassa niin tulee kyllä nyt mieleen että ovatko myös omat huonot kokemukset palveluntarjoajista sitten heijastumaa näistä perseilijöistä..?

Tuli laitettua keväällä koko harrastus tauolle kun alkoi asiointi mennä kaikenlaisten ohareiden yms. takia jo liian hankalaksi.. Mm. erään suositun kotimaisen kanssa ajauduttiin sivuraiteelle kun kyselin etukäteen ( ilmeisesti liian tarkkaan? ) hänen rajojaan palvelun suhteen.. Neito ei suostunut kommentoimaan edes siihen saako hänen kauniita hiuksiaan silittää..;D Jotkuthan ovat tosi tarkkoja että hiuksiin ei saa koskea.. ja lopulta ilmoitti ettei halua tavata lainkaan mikä oli aika turhauttavaa.. Ei mennyt läpi selitys että ihan tässä halusin molemminpuolista viihtyvyyttä varmistella. Kun kyseessä kuitenkin satojen eurojen palvelusta niin ei huvita ihan sokkona olla ostaja..

mattssonni:

--- Lainaus käyttäjältä: vidia - Joulukuu 22, 2023, 18:03:57 ---en ole varma miten täällä vastataan yksittäisiin viesteihin niin laitetaan kaikki yhteen samaan.

kiitos tsempeistä ja vinkeistä. rikosilmoituksen suhteen olen saanut tukea ja vinkkejä. kuitenkin seksityöhön liitetään vielä valitettavasti niin vahvoja ennakkoluuloja ja leimoja, niin suoraan sanottuna pelottaa jos kaikki onkin ihan turhaa.

en tiedä haluaako aloittaja/asiakas "kostaa" mulle epäonnistuneesta tapaamisesta. tässä kun itse olen suht uusi, niin helposti tämä voi pilata maineen.

--- Lainaus päättyy ---

Tässä vielä yhdet tsempit. Olipa kurja kuulla, miten homma oli mennyt  :( Voimia ja tsemppiä sinulle. Kiva kuitenkin kuulla, että tämä on ainoa huono kokemus.
Kiitos, että erikseen tulit tänne kirjoittamaan vastineen. Jos jotain postiviista voi tästä etsiä, niin tämämn seurauksena löysit tämän saitin ja ehkä saatiin yksi uusi ja asiallinen PT kirjoittelemaan tänne pysyvämminkin  :headbang:

Toteamuksesi rikosilmoituksen mielekkyydestä on valitettavasti realismia ja se on käytännössä hankalaakin, jos tahdot pysytellä anonyyminä.

Maineen pilaantumisesta en olisi huolissani - yksi väärin toiminut tyyppi ei pysty pilaamaan kenenkään kunnollisen ja hyvän palveluntarjoajan mainetta. Ihan niin kuin itsekin olet ajatellut, että yksi huono asiakaskokemus ei muuta sitä, että muut on olleet mukavia. Erityisesti tällä saitilla asialliset asiakkaat eivät näistä jutuista hätkähdä, vaan päinvastoin monista heistä saattaa tulla uusia asiakkaitakin. Tämä lanka täällä ei varmasti pilannut mainettasi ainakaan keillekään niille, joita asiakkaaksesi toivoisit.

Bondy:
Hei,

Oon täysi newbie tässä kaikessa et mua ei kande kauheesti kuunnella, mut itseasiassa mulla olis ollut eka tapaaminen sovittuna V:n kanssa viime torstaina, mutta hän joutui perumaan ton tapauksen takia.

En tiiä mitä huoneessa on tapahtunut, mutta siellä on ollu OP ja "hento sintti", ja lopputuloksena V on ollut sellaisissa fiiliksissä ettei oo duunit irronnu.

Ja sehän tarkoittaa sitä että mitä ikinä OP onkaan siellä tehnyt niin se toiminta on ollut ihan perseestä.

- M

PS. Ymmärrän 100% että mun tapaaminen peruuntui. Jos joku meidän duunissa joutuis väkivaltaiseen tilanteeseen kotonaan niin me lyötäis samantien viikko saikkua kouraan, ja meillä ei tarvitse kuin istua konttorilla ja näpyttää näppäimistöä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta