Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
vidia:
en ole varma miten täällä vastataan yksittäisiin viesteihin niin laitetaan kaikki yhteen samaan.
kiitos tsempeistä ja vinkeistä. rikosilmoituksen suhteen olen saanut tukea ja vinkkejä. kuitenkin seksityöhön liitetään vielä valitettavasti niin vahvoja ennakkoluuloja ja leimoja, niin suoraan sanottuna pelottaa jos kaikki onkin ihan turhaa.
kiitos sinulle, joka mainitsit tuon pro-tukipisteen. pidän sen mielessä <3
en tiedä haluaako aloittaja/asiakas "kostaa" mulle epäonnistuneesta tapaamisesta. tässä kun itse olen suht uusi, niin helposti tämä voi pilata maineen. ja en tiedä olettaako, ettenkö tulisi tänne puolustamaan itseäni. en kuitenkaan nyt ala spekuloimaan enempää mitä toisen päänsisällä liikkuu.
MestariMerlin:
Samoilla linjoilla että varmasti uskoo asiaansa.. ja eihän se kieltämättä kivalta tunnu jos turpiin tulee vaikka olisi itse vaikuttanut asiaan. Näin siinä tiimellyksessä varmaan on käynyt jos kerran on kamaa putoillut lattialle jne. Paniikkireaktio tms.
Hetvield:
Joku äänestys pitäisi olla, että kumpi puhuu totta.
Voittaja saisi Pepsi Maxin.
MestariMerlin:
Heh.. voithan sä laittaa pollin mutta muista myös vaihtoehto värikynää molemmilla. Harvoin mikään asia on yksiselitteisesti mustaa tai valkoista. Harmaalla mennään useimmissa tapauksissa..
TuhmaMyy:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Joulukuu 22, 2023, 17:18:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Joulukuu 22, 2023, 16:27:59 ---Oman turskakokemukseni perusteella jää kyllä nyt sellainen käsitys että molemmat osapuolet ovat tavalla tai toisella ns. perseilleet ja ylittäneet rajoja käsiksikäymisen ja suoranaisen väkivallan osalta. Se kyllä ärsyttää että tukea tulee kuitenkin lähinnä pt:n suuntaan ja aloittaja leimataan kusipääksi.. Miksi aloittaja olisi edes kirjoittanut asiasta jos ei olisi kokenut saaneensa ikävää kohtelua..? Tuskin kukaan nauttii tilanteesta jossa jää ilman ja saa lähteä kassit täynnä kotiin.. Mutta näinhän se yleensä menee että mies ja varsinkin setämies(!) on automaattisesti syyllinen kaikkeen pahaan maailmassa.
--- Lainaus päättyy ---
Usko pois, niitä on jotka nauttii. Jotka tarkoituksella käy esim eteisessä pyörimässä ja maleksimassa ilman aikomustakaan maksaa. Virnuilenassa. Ehkä varastamassa suudelman. Kyllä, heitä on.
--- Lainaus päättyy ---
Joo, Jyväskylässä liikkuu tällainen tyyppi joka tulee asuntoon ja alkaa saman tien lääppiä ja sitten lähtee asunnosta heti maksamatta. Minut esimerkiksi nosti syliin, puristeli persettä ja yritti nuolla rintojani ennen kuin oli edes saanut asunnon ovea takanaan kiinni. Irti rimpuiltuani ja maksua vaatiessani äijällä oli "jäänyt lompakko autoon". Lähti asunnosta, eikä tietenkään
palannut enää. Tiedän että tämän on tehnyt ainakin kahdelle kollegalle. Eli tosiaan näitä tällaisia on liikenteessä, eikä varmasti vain yhtä tai kahta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta