Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Vidia Fairy/pinkkiprinsessakeiju
Blain:
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Joulukuu 21, 2023, 18:17:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Blain - Joulukuu 21, 2023, 18:12:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jimmy-setä - Joulukuu 21, 2023, 13:59:43 ---Suihkussa käynnin jälkeen päädyit perumaan tapaamisen, koska et päässyt peiton alle?
--- Lainaus päättyy ---
Näin ilmaistuna kyllä...🤭😂.
Itse ajattelin, että tuossa lyhyessä keskusteluhetkessä, liittyen peittoon, on ollut pt:n taholta havaittavissa sellaista elekieltä ja muita merkkejä, mitkä on sit tulkittu turskan puolella niin, että parempi poistua ns hyvän sään aikana.
Mikä rapsan mukaan olikin jo myöhäistä.
--- Lainaus päättyy ---
Epäilen, että ongelmat ovat liittyneet sedän elekieleen. Toihan on ihan normikäytänne, että lakanoita ei sotketa.
--- Lainaus päättyy ---
Luetun ymmärtäminen tai mun epäselvä kirjoitusasu?
Selvennetään;
"Ollut pt:n taholta havaittavissa elekieltä etc"
Eli pt on jollakin tapaa ilmaissut ärtymystään, mistä turska on tehnyt oman johtopäätöksen ja todennut, et vituiks meni.
Jimmy-setä:
--- Lainaus käyttäjältä: Blain - Joulukuu 21, 2023, 20:54:37 ---
Luetun ymmärtäminen tai mun epäselvä kirjoitusasu?
Selvennetään;
"Ollut pt:n taholta havaittavissa elekieltä etc"
Eli pt on jollakin tapaa ilmaissut ärtymystään, mistä turska on tehnyt oman johtopäätöksen ja todennut, et vituiks meni.
--- Lainaus päättyy ---
Tässä on varmaan monia vaihtoehtoja, emmekä voi tietää mitä tarkalleen on tapahtunut. Mutta oikeasti ymmärrän palveluntarjoajan ärtymyksen, jos 90 minuutin ajan varannut asiakas ilmoittaa suihkussa käytyään, että haluaa rahat takaisin, koska ei saa mennä peiton alle.
palvelunostaja:
”Raivo repesi täysin provosoimatta”, sanoo mies joka sopi ajan, kävi pt:llä suihkussa ja teki kynnyskysymyksen siitä että pt piti kiinni rajoistaan.
RogerLessin tarinan kertojaminä ei vaikuta erityisen luotettavalta, ja saattaa hyvinkin esittää asioita itselleen edullisella tavalla. Tämä ei ole syytös siitä että näin tapahtui, vaan toteamus että tarinan kertoja ei vaikuta sellaiselta ihmistyypiltä, joka etsisi vikaa itsestään.
Mitenkään väkivaltaan turvautumista puolustelematta.
Oliko tämän pt:n sijainti ko. kadulla muuten julkista tietoa? Naapurisivun ilmoituksessa ei ainakaan lue. Doksaaminen ei varsinaisesti lisää luottamusta myöskään.
JuliaK:
^Jep. Lisäksi aloittajan saittihistoria... Nollapostaaja ollut tähän asti. Olis kyllä mielenkiintoista kuulla toisenkin osapuolen kanta asiaan
MestariMerlin:
Oli miten oli niin eiköhän tuo ole aika relevanttia tietoa että jonkun pt:n luona voi joutua kokemaan väkivaltaa.. En voi kyllä itse kuvitellakaan tapaamieni neitosten moiseen ryhtyvän vaikka olisi mikä tilanne päällä. Nyt kun asia on tapetilla olisi tietty kiinnostavaa kuulla vastapuolen kertomus. Anonyymistihän tuo olisi nyt mahdollista, oletan että suurin osa kotimaisista seuraa tätä saittia. Jos ei mitään kuulu niin veikkaan että uusia asiakkaita on aika turha odottaa..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta