Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?  (Luettu 10649 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5198
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #60 : Joulukuu 21, 2023, 15:13:46 »
^ Eihän kukaan sanonut että ei saa tinkiä, ei edes porot.

Suurin osa tytöistä vaan ignooraa tinkijän viestin. Yksinkertaista.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Windy

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #61 : Joulukuu 21, 2023, 19:22:26 »
Toivottavasti jossakin vaiheessa aletaan järjestämään huorille kuukauden kestävä koulutus tästä aiheesta. Olisi nimittäin tärkeää että aikuiset ihmiset osaisivat reagoida tinkaamiseen ja säilytyäisivät samalla mielenrauhan.

En mä kyllä usko, että edes blondit huorat tarvitsisivat ihan kuukauden koulutusta... 🤔 Se on kuitenkin aika yksinkertainen proseduuri:

1. Tinkiminen sähköpostissa/tekstarilla: pyyhkäistään viesti roskakoriin, yhteystieto estoon.
2. Tinkiminen puhelimessa: luuri korvaan ja numero estoon.
3. Tinkiminen eteisessä: ukko rappukäytävään ja ovi kiinni. Kaikki yhteystiedot estoon.

Kierroksia näistä ei missään nimessä kannata ottaa, koska ei ole mitään syytä tuhlata omaa energiaa tippaakaan tinkaajiin.

Ja täydellinen ignoraaminen on (mun kokemuksen mukaan) itseä kaikkein vähiten kuormittava toimintatapa, ja sopii kaikkiin tinkimisen muotoihin, ihan riippumatta siitä, onko ne esitetty "yleiseen hintatasoon" vedoten, tai kertoen, että "mutkun mä saisin sutkin nauttimaan", tai vedoten mummon kuolemaan tai rahapulaan tai siihen, että mä kuitenkin olen vain vanha ruma huora jolla on samanlainen pillu kuin kaikilla muillakin 😊

Aivan sama. Roskakoriin, heippa 😊

Aamen! 💖💪
Kinkyhkö seksihullu söpöliini 🌸🦊

Jyväskylässä 13.-18.5.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6925
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #62 : Joulukuu 21, 2023, 20:47:00 »
Eipä ole tämäkään ollut ongelma, hyvin on oranssit setelit kelvanneet pyydetyn hinnan veroisesti.
Eipä ole tullut tinkittyä nautintoharrastuksesta  :behind:

Lähinnä mietin, että voisiko suoraan ilmoitukseen laittaa, että tinkausviestit päätyvät suoraan roskakoriin eli ilmoittaa tinkimisignooraus suoraan ilmossa ja hintojen pysyvyys. RE:ssä muistaakseni ainakin näitä löytyy.

Voisi olettaa, että tinkausviestit ainakin vähenesivät? Ellei joku ala pitämään turskille parin kuukauden koulutusta oikea oppisesta tinkaamisesta  :whipping:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 41 )

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 379
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #63 : Joulukuu 21, 2023, 20:55:42 »

Jännää tämä hintojen pyhyys Suomessa. Ilmeisesti tämä on perintöä tyttöjen vanhasta hintakartellista sekä eräiden porojen halusta edistää markkinointia. Miksi hintojen pitäisi olla vakio, kun tavara ei ole vakio?

Virossa tinkiminen on täysin normaalia, jos tavara ei vastaa ilmoitettua. Kun katsoo Voodin ilmoituksien tietoja tai kuvia, niin nämä ovat pääsääntöisesti virheellisiä. Kuvat on varastettu netistä, ikä ja paino heittävät kymmenellä.

Kun F69:ssa todettiin Lauran kuvien olevan virheellisiä, niin Laura vastasi, ovelta voi aina kääntyä, jos en miellytä.

" Feminine blond woman is waiting for you to visit, (170sm, breast size 3)Private, clean apartment in the city center, shower, towels, not curious neighbors, Visiting 30min100 eur. 1h 130evr 2 times 150evr Sex, oralsex, (only with protection_)massaz. Anal not offer. My photo"

Neljästä kuvasta, yksi voi olla aito.

Mä olen aika tyytyväinen tähän Suomen käytäntöön, jos tuo on se vaihtoehto.

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #64 : Joulukuu 21, 2023, 21:57:27 »
Aloittajahan ei ole myymässä itseään tai palveluita, vaan tuotteita. Jos nämä tuotteet halutaan hinnoitella apteekin hinnoin se on ihan ok. Täytyy kuitenkin muistaa ettei asiakas ole välttämättä tietoinen tästä, joten onkohan nyt hieman ylireagointia loukkaantua ja kysellä foorumilta apua, jos joku kysyy voisikohan saada jonkun kuvan kaupan tekijäisiksi.

Kerrot, että asiakkaita on vähän, mutta silti hylkäät kaupat melko heppoisesti. Kaupankäynti on kuitenkin neuvottelua ja vastatarjous täällä jo mainittiinkin. Itse olisin tilanteessa tehnyt pakettitarjouksen esim.
Pikkarit, video ja 3 kuvaa yht. 40€.

Hieman lisämyyntiä ja tiedä vaikka ois poikinut vakiasiakkaan. Yhden kuvan antaminen ilmaiseksi, ei varmasti taloutta kaada, koska kyseisen "tuotteen" hankintakustannukset lienee melko alhaiset.

Korostan, ettei ole tarkoitus loukata toimintaasi, enkä tiedä kaikkia asian taustoja. Tämä on vain omaa mutuilua..

Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2096
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #65 : Joulukuu 21, 2023, 22:13:28 »
^ Jep; Tarjous - Vastatarjous = kaupat tai no hard feelings. Ehkä voi tulla puoliväliin vastaan.

Varsinkin kun kauppa ei käy, niin todennäköisesti hinnoissa on "ilmaa".
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #66 : Joulukuu 21, 2023, 22:30:20 »
Toivottavasti jossakin vaiheessa aletaan järjestämään huorille kuukauden kestävä koulutus tästä aiheesta. Olisi nimittäin tärkeää että aikuiset ihmiset osaisivat reagoida tinkaamiseen ja säilytyäisivät samalla mielenrauhan.

En mä kyllä usko, että edes blondit huorat tarvitsisivat ihan kuukauden koulutusta... 🤔 Se on kuitenkin aika yksinkertainen proseduuri:

1. Tinkiminen sähköpostissa/tekstarilla: pyyhkäistään viesti roskakoriin, yhteystieto estoon.
2. Tinkiminen puhelimessa: luuri korvaan ja numero estoon.
3. Tinkiminen eteisessä: ukko rappukäytävään ja ovi kiinni. Kaikki yhteystiedot estoon.

Kierroksia näistä ei missään nimessä kannata ottaa, koska ei ole mitään syytä tuhlata omaa energiaa tippaakaan tinkaajiin.

Ja täydellinen ignoraaminen on (mun kokemuksen mukaan) itseä kaikkein vähiten kuormittava toimintatapa, ja sopii kaikkiin tinkimisen muotoihin, ihan riippumatta siitä, onko ne esitetty "yleiseen hintatasoon" vedoten, tai kertoen, että "mutkun mä saisin sutkin nauttimaan", tai vedoten mummon kuolemaan tai rahapulaan tai siihen, että mä kuitenkin olen vain vanha ruma huora jolla on samanlainen pillu kuin kaikilla muillakin 😊

Aivan sama. Roskakoriin, heippa 😊

Jos on asiakaspohja kunnossa ja kauppa käy, niin tuo on varmasti tehokkain tapa päästä tinkaavista asiakkaista eroon. Jos ei kauppa käy, niin mites sitten? Onko suhtautuminen vastatarjouksen esittäneeseen asiakkaaseen erilaista?

Ihan mielenkiinnosta kyselen 🤔
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Timppa-T

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1197
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #67 : Joulukuu 22, 2023, 06:53:56 »
Toivottavasti jossakin vaiheessa aletaan järjestämään huorille kuukauden kestävä koulutus tästä aiheesta. Olisi nimittäin tärkeää että aikuiset ihmiset osaisivat reagoida tinkaamiseen ja säilytyäisivät samalla mielenrauhan.

En mä kyllä usko, että edes blondit huorat tarvitsisivat ihan kuukauden koulutusta... 🤔 Se on kuitenkin aika yksinkertainen proseduuri:

1. Tinkiminen sähköpostissa/tekstarilla: pyyhkäistään viesti roskakoriin, yhteystieto estoon.
2. Tinkiminen puhelimessa: luuri korvaan ja numero estoon.
3. Tinkiminen eteisessä: ukko rappukäytävään ja ovi kiinni. Kaikki yhteystiedot estoon.

Kierroksia näistä ei missään nimessä kannata ottaa, koska ei ole mitään syytä tuhlata omaa energiaa tippaakaan tinkaajiin.

Ja täydellinen ignoraaminen on (mun kokemuksen mukaan) itseä kaikkein vähiten kuormittava toimintatapa, ja sopii kaikkiin tinkimisen muotoihin, ihan riippumatta siitä, onko ne esitetty "yleiseen hintatasoon" vedoten, tai kertoen, että "mutkun mä saisin sutkin nauttimaan", tai vedoten mummon kuolemaan tai rahapulaan tai siihen, että mä kuitenkin olen vain vanha ruma huora jolla on samanlainen pillu kuin kaikilla muillakin 😊

Aivan sama. Roskakoriin, heippa 😊

Juurikin näin.  :headbang:
#freepalestine

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2197
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #68 : Joulukuu 22, 2023, 11:22:55 »
Toivottavasti jossakin vaiheessa aletaan järjestämään huorille kuukauden kestävä koulutus tästä aiheesta. Olisi nimittäin tärkeää että aikuiset ihmiset osaisivat reagoida tinkaamiseen ja säilytyäisivät samalla mielenrauhan.

En mä kyllä usko, että edes blondit huorat tarvitsisivat ihan kuukauden koulutusta... 🤔 Se on kuitenkin aika yksinkertainen proseduuri:

1. Tinkiminen sähköpostissa/tekstarilla: pyyhkäistään viesti roskakoriin, yhteystieto estoon.
2. Tinkiminen puhelimessa: luuri korvaan ja numero estoon.
3. Tinkiminen eteisessä: ukko rappukäytävään ja ovi kiinni. Kaikki yhteystiedot estoon.

Kierroksia näistä ei missään nimessä kannata ottaa, koska ei ole mitään syytä tuhlata omaa energiaa tippaakaan tinkaajiin.

Ja täydellinen ignoraaminen on (mun kokemuksen mukaan) itseä kaikkein vähiten kuormittava toimintatapa, ja sopii kaikkiin tinkimisen muotoihin, ihan riippumatta siitä, onko ne esitetty "yleiseen hintatasoon" vedoten, tai kertoen, että "mutkun mä saisin sutkin nauttimaan", tai vedoten mummon kuolemaan tai rahapulaan tai siihen, että mä kuitenkin olen vain vanha ruma huora jolla on samanlainen pillu kuin kaikilla muillakin 😊

Aivan sama. Roskakoriin, heippa 😊

Jos on asiakaspohja kunnossa ja kauppa käy, niin tuo on varmasti tehokkain tapa päästä tinkaavista asiakkaista eroon. Jos ei kauppa käy, niin mites sitten? Onko suhtautuminen vastatarjouksen esittäneeseen asiakkaaseen erilaista?

Ihan mielenkiinnosta kyselen 🤔

Jos asiakaspohja ei ole kunnossa, ja kauppa ei käy, niin silloin tottakai yrittäjän/seksityöntekijän/palveluntarjoajan kannattaa miettiä, missä vika. Sehän voi olla mm. hinnoittelussa, tuotteessa/palvelussa, yleisessä markkinatilanteessa, markkinoinnissa, jne.

Yrittäjä voi tällaisessa tilanteessa hyvinkin tulla siihen tulokseen, että vaikkapa hetkellisesti alentaa hintoja, ja kokeilee sen vaikutusta asiaan. Kuitenkin sen tulisi olla mun nähdäkseni sen tekijän oma ratkaisu.

Seksityössä saa lukemattomia "50€/30min" -tyyppisiä "tarjouksia", niitä viestejä, joissa tosiaan vedotaan siihen mummon kuolemaan, niitä joissa kerrotaan, että muualta saa parempaa halvemmalla, niitä joissa alkaa haukkuminen, jollet ymmärrä, että sinähän tässä olisit päässyt nauttimaan, jne jne jne, että ihan todella en näe mitään syytä suhtautua niihin muuna kuin taustahälynä, jonka voi ignoorata.

Yrittäjänä oman tekemisen arvioiminen on aina paikallaan, mutta ei näiden hälisijöiden takia, vaan omista lähtökohdista käsin.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Leea

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #69 : Joulukuu 23, 2023, 00:31:54 »
'Shit in, shit out' pätee myös tällä alalla.

Haluan säilyttää laadun tekemisessäni, joten ainoa mahdollinen keino suhtautua tinkaajiin on jättää heidät huomioimatta. Haluni tehdä työni sataprosenttisesti ja hyvällä mielellä kärsisi liikaa jos ottaisin asiakkaan, joka ei arvosta tekemääni työtä.

Suomalainen tapa tuntuu olevan tinkiä myös palvelusta, johon on tyytyväinen. Ei nimittäin ole harvinaista, että palvelu kehutaan maasta taivaisiin, mutta viimeistään kolmannella kerralla aletaan kysellä jo alennusta.
Silloin toivotan kohteliaasti hyvää jatkoa.







 
Aikuinen nainen Länsi-Uudellamaalla

Poissa Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 228
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #70 : Joulukuu 23, 2023, 01:01:47 »
….palvelu kehutaan maasta taivaisiin, mutta viimeistään kolmannella kerralla aletaan kysellä jo alennusta.
Silloin toivotan kohteliaasti hyvää jatkoa.
Tuo on aivan oikein IMO. Minulla on aivan ihana parturi-kampaaja ja haluan pitää hänestä kiinni, pitää hyvänä ja suhteen terveenä - eikä tinkaaminen vaan istu siihen kuvioon millään. Palveluntarjoajien suhteen ihan samanlaista koodia, he tekevät taitavaa ja vaativaa työtä, josta maksan pyydetyn hinnan. Jos pino ei kestäisi, harventaisin käyntejä, mutta en kyllä alentuisi kinuamaan alennusta.

Paikalla Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 394
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #71 : Joulukuu 23, 2023, 18:25:18 »
….palvelu kehutaan maasta taivaisiin, mutta viimeistään kolmannella kerralla aletaan kysellä jo alennusta.
Silloin toivotan kohteliaasti hyvää jatkoa.
Tuo on aivan oikein IMO. Minulla on aivan ihana parturi-kampaaja ja haluan pitää hänestä kiinni, pitää hyvänä ja suhteen terveenä - eikä tinkaaminen vaan istu siihen kuvioon millään. Palveluntarjoajien suhteen ihan samanlaista koodia, he tekevät taitavaa ja vaativaa työtä, josta maksan pyydetyn hinnan. Jos pino ei kestäisi, harventaisin käyntejä, mutta en kyllä alentuisi kinuamaan alennusta.

Mulla on myös erinomainen parturi.
Jälki on loistavaa ja homma toimii kaikinpuolin ajanvarauksesta näkemiin-huuteluihin.

15 euroa/laaki.
Ei puhettakaan, että tinkisin tai vaihtaisin. Joka 11 kerta ilmainen.

Hinta/laatusuhde on markkinoiden ylivoimaisin ja se pitää minut asiakkaana jo ties kuinka monetta vuotta.

Samalla ajattelutavalla operoin muidenkin maksupalveluiden suhteen.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1818
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #72 : Joulukuu 23, 2023, 18:51:41 »
'Shit in, shit out' pätee myös tällä alalla.

Haluan säilyttää laadun tekemisessäni, joten ainoa mahdollinen keino suhtautua tinkaajiin on jättää heidät huomioimatta. Haluni tehdä työni sataprosenttisesti ja hyvällä mielellä kärsisi liikaa jos ottaisin asiakkaan, joka ei arvosta tekemääni työtä.

Suomalainen tapa tuntuu olevan tinkiä myös palvelusta, johon on tyytyväinen. Ei nimittäin ole harvinaista, että palvelu kehutaan maasta taivaisiin, mutta viimeistään kolmannella kerralla aletaan kysellä jo alennusta.
Silloin toivotan kohteliaasti hyvää jatkoa.

Tästä tuli mieleen kun joku kinky piireissä keksi kantakortin  idea tietty sitouttaa turska

eli 5 kerta puoleen hintaan. tämä olisi tavallaan reilua molemmille.
kysyvälle vastataan

Poissa Leea

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #73 : Joulukuu 23, 2023, 21:42:51 »
'Shit in, shit out' pätee myös tällä alalla.

Haluan säilyttää laadun tekemisessäni, joten ainoa mahdollinen keino suhtautua tinkaajiin on jättää heidät huomioimatta. Haluni tehdä työni sataprosenttisesti ja hyvällä mielellä kärsisi liikaa jos ottaisin asiakkaan, joka ei arvosta tekemääni työtä.

Suomalainen tapa tuntuu olevan tinkiä myös palvelusta, johon on tyytyväinen. Ei nimittäin ole harvinaista, että palvelu kehutaan maasta taivaisiin, mutta viimeistään kolmannella kerralla aletaan kysellä jo alennusta.
Silloin toivotan kohteliaasti hyvää jatkoa.

Tästä tuli mieleen kun joku kinky piireissä keksi kantakortin  idea tietty sitouttaa turska

eli 5 kerta puoleen hintaan. tämä olisi tavallaan reilua molemmille.

Alennuksilla 'sitouttaminen' on ihan ok, kunhan se on palveluntarjoajalta lähtöisin, ei asiakkaalta.
Tässä oli kyse tinkimisestä, eli asiakkaan vaatimasta/pyytämästä alennuksesta ilman validia perustetta.

Aikuinen nainen Länsi-Uudellamaalla

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1202
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #74 : Joulukuu 23, 2023, 21:51:36 »
Itse en hermostuisi tinkimisestä. Aina saa pyytää mitä vain ja tinkiäkin jos niin haluaa tehdä.
Eri asia sitten se johtaako tinkiminen mihinkään konkreettiseen.

Olen vähän hankala naisihminen sillä tavalla, että en tykkää jos minua ohjaillaan tai pakotetaan mihinkään suuntaan.
Päätökset pitää tulla minusta itsestäni ja vain siksi että haluan.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #75 : Joulukuu 23, 2023, 21:59:37 »
Kanta-asiakasalet (ns. leimakortit) ovat tällä alalla enimmäkseen sellaisten asiakkaiden ehdotus, jotka ovat todella huonoja kantiksia muutenkin. Huono kantis tinkii, venyttää aikaa sekä yhdessä sovittuja sääntöjä. Huono kantis ottaa yhteyttä puoleltaöin jouluaattona ja vaatii päästä tapaamiselle heti. Huono kantis käy kerran vuodessa ja vaatii alennusta, koska kävi viimeksi silloin vuosi sitten, täten ollen kantis. Ei se viides tai kymmenes kerta puoleen hintaan ole tavallaan reilua, vaan se on epäreilua. Reilua on maksaa sen verran, kuin palvelu maksaa.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1818
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #76 : Joulukuu 23, 2023, 22:20:46 »
Kanta-asiakasalet (ns. leimakortit) ovat tällä alalla enimmäkseen sellaisten asiakkaiden ehdotus, jotka ovat todella huonoja kantiksia muutenkin. Huono kantis tinkii, venyttää aikaa sekä yhdessä sovittuja sääntöjä. Huono kantis ottaa yhteyttä puoleltaöin jouluaattona ja vaatii päästä tapaamiselle heti. Huono kantis käy kerran vuodessa ja vaatii alennusta, koska kävi viimeksi silloin vuosi sitten, täten ollen kantis. Ei se viides tai kymmenes kerta puoleen hintaan ole tavallaan reilua, vaan se on epäreilua. Reilua on maksaa sen verran, kuin palvelu maksaa.

on tuossa varmaan tottakin mutta jos on kuin leealla että turska kehuu muuttasit " 3 " kerta

haluaisi alennuksen niin silloin tuo kortti oikein pelattuna tuo 2 lisäkäyntiä ja kenties

uudetkin 5 nuo tuommoiset kävin vuosi sitten asiakkaat voi ohjata runkulle.
kysyvälle vastataan

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1445
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #77 : Joulukuu 23, 2023, 22:46:14 »
Puhutaan siis palveluiden myynnistä, ei rautakaupan tai apteekin yksiselitteisistä tuotteista. Jos markkinointi on osunut kohteeseen ja asiakas luottaa myyjään niin ei tingata, jos asiakas ei luota ja on epävarma niin tämä kyselee näytteitä ja alennuksia. Jos asiakkaan odotukset ovat jotain muuta kuin tarjottava palvelu sisältää, hyvä myyjä ohjaa ystävällisesti toisaalle, asiakas saattaa joskus tulla toisiin ajatuksiin. Jos asiakas on hakemassa oman palvelutarjottimen sisällä olevia asioita, mutta on epävarma, hyvä myyjä selittää kiihtymättä potentiaalista asiakasta askarruttavia asioita.

Ongelma on, kun mainostetaan alustalla missä ei voi kertoa tarjottavista palveluista saati hinnoista. Tällöin tulee ihan varmasti kyselyitä ja tinkausta.

Vanhalla foorumilla kerran eräs hupakko purki turhautumistaan avautuen, mä vaan myyn seksiä enkä halua vastailla kysymyksiin puhelimessa 😁

Poikkeuksena näille jorinoille on ihmiset jotka tinkaavat piruuttaan aikomatta edes käyttää palveluita. Ne kuuluvat myyntiin, myös muilla aloilla kuin seksin myynnissä.

Poissa Leea

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #78 : Joulukuu 24, 2023, 00:39:41 »
Kanta-asiakasalet (ns. leimakortit) ovat tällä alalla enimmäkseen sellaisten asiakkaiden ehdotus, jotka ovat todella huonoja kantiksia muutenkin. Huono kantis tinkii, venyttää aikaa sekä yhdessä sovittuja sääntöjä. Huono kantis ottaa yhteyttä puoleltaöin jouluaattona ja vaatii päästä tapaamiselle heti. Huono kantis käy kerran vuodessa ja vaatii alennusta, koska kävi viimeksi silloin vuosi sitten, täten ollen kantis. Ei se viides tai kymmenes kerta puoleen hintaan ole tavallaan reilua, vaan se on epäreilua. Reilua on maksaa sen verran, kuin palvelu maksaa.

on tuossa varmaan tottakin mutta jos on kuin leealla että turska kehuu muuttasit " 3 " kerta

haluaisi alennuksen niin silloin tuo kortti oikein pelattuna tuo 2 lisäkäyntiä ja kenties

uudetkin 5 nuo tuommoiset kävin vuosi sitten asiakkaat voi ohjata runkulle.

Tunnistan myös tuon Pupun kuvaileman asiakastyypin. 'Parhaat' haluaa alennusta jo ensimmäisellä kerralla mahdollisen tulevan kanta-asiakkuuden perusteella. Juu, ei.

Onneksi ei tarvitse pelata kantiskorteilla tai muillakaan korteilla. Orjamiehen ehdotus perustuu ajatukseen, että aikaa on rajattomasti, mutta kun määräänsä enempää ei pysty tekemään, silloin tuollaiset alennusasiakkaat vie vain aikaa sellaisilta, jotka ovat valmiit maksamaan pyydetyn hinnan.





Aikuinen nainen Länsi-Uudellamaalla

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3549
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä tehdä kun asiakas tinkii?
« Vastaus #79 : Joulukuu 24, 2023, 07:09:47 »
Itse en hermostuisi tinkimisestä. Aina saa pyytää mitä vain ja tinkiäkin jos niin haluaa tehdä.
Eri asia sitten se johtaako tinkiminen mihinkään konkreettiseen.


Mielestäni aivan oikea asenne. Tingitäänhän sitä muussakin kaupankäynnissä kuin pillu myynnissä joten miksi hermostua, sen kuin ilmoittaa että hinta on mikä on jos ei kelpaa niin voi mennä muualle.

Itse en ole tinkinyt tähän mennessä, sanonut vain että hinta on liian kova minulle jos on siltä tuntunut, mutta sekin arveluttaa jos pt:n ilmoituksessa lukee että tinkijät laitetaan oikopäätä estoon. Asenne vaikuttaa silloin liian ehdottomalta joten jätän väliin.

Toisaalta jatkuvan "tapatinkijän" esto on minustakin täysin ymmärrettävää, varsinkin jos jonossa on asiakkaita jotka maksavat mukisematta pyydetyn maksun.

Pt:t nämä asiat varmasti parhaiten tietää ja jokaisella on oikeus toimia tavallaan joten en ala neuvomaan tämä oli vain mielipiteeni.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.