Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi monet palveluntarjoajat tapaavat mielummin eurooppalaisia asiakkaita  (Luettu 4651 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Mulle ei ole ihon värillä / muulla taustalla periaatteellista väliä tai merkitystä, mutta preferoin asiakkaita, joiden kanssa kommunikaatio onnistuu sujuvalla suomenkielellä. Koska se on mulle helpompaa, oloni on turvallisempi ja väärinymmärrysten riski pienempi.

Minulla on sama periaate, että ihonvärillä ei ole merkitystä, mutta kielen on oltava suomi. Enkä ainakaan toistaiseksi ole kokenut tarvetta tehdä siitä poikkeuksia, vaikka muilla kielillä pystynkin itse puhumaan.

Minä ajattelen asiaa sillä tavalla, että jos ihminen tuntee kielen tarpeeksi hyvin, niin sitten hän myös tuntee kulttuurin tarpeeksi hyvin. Eli vaikka joidenkin maahanmuuttajien kanssa tuleekin jotain väärinymmärryksiä tai epäselvyyksiä, niin ne eivät kuitenkaan ole mitään kovin vakavia asioita. Jos tulen saamaan nyrkistä otsaan, niin siihen on sitten joku muu syy kuin kulttuurierot.

Ja eikö tämä muka ole yksi loistavimpia tapoja auttaa maahanmuuttajia integroitumaan suomalaiseen yhteiskuntaan? :)
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Puhu mulle Ranskaa ja mennään sitten heti sänkyyn ,lauloi Juicekin :D

Voulez-vous coucher avec moi, ce soir?

https://youtu.be/yMUoV5a3D8o


Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Mahdollisten kulttuurierojen vuoksi, jos mies tulee suoraan sieltä missä on ihan okei raiskata ja silpoa tyttöjä. Värillä ei ole väliä, joskus olen kuitenkin hätkähtänyt kun ovella on ollut tummahipiäinen, puhelimessa sujuvaa suomea puhunut mies. Hoono soomi menee älä vastaa osastoon, mutta sujuva englanti pääsee läpi pienen haastattelun jälkeen.