Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi monet palveluntarjoajat tapaavat mielummin eurooppalaisia asiakkaita  (Luettu 4653 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Olen huomannut että naapurisivustolla melko moni palveluntarjoaja kertoo ilmoituksessaan, että he tapaavat vain suomalaisia tai eurooppalaisia miehiä.

Kysyin kerran asiasta eräältä tytöltä ja hän kertoi että hänellä on niin paljon ulkomaalaisia ystäviä, että joku saattaisi olla jonain päivänä oven takana.

Olen lukenut tiedotusvälineistä, että tyttöjä on ryöstetty ja pahoinpidelty lähinnä Euroopan ulkopuolelta tulleiden henkilöiden toimesta. Liittyykö asia turvallisuuteen vai johonkin muuhun?
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Turvallisuuteen ja siihen, että eivät vain pidä lähi-itäläisistä ja mustista. Näin tämä ainakin suurimmalla osalla tsekittäristä menee.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Minulla liittyy sekä turvallisuuteen että peri-aatteisiin, en paneskele  ********
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 26, 2019, 14:32:36 kirjoittanut Mummo »

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Mustilla sattuu vain olemaan niin iso maila, ettei useimmat sihteerit kykene käsittelemään sellaista.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1634
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Ja vastaavasti jossain kontaktipalstalla naiset haluava nimenomaan mustaa miestä (tai mieluummin kahta) ????
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Kysyin kanssa joskus ulkkarilta miksi ei ota vastaan Afrikkalaisia tai lähi-idästä kotoisin olevia? Vastaus oli selkeä. Koska he voivat kohdella naista todella huonosti tai jopa väkivaltaisesti :(
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa minttu.typy

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • ** Piristää muiden päivää
Kulttuurierot on minun syyni, miksi mielelläni tapaan vain suomalaisia asiakkaita. Naisten kohtelu ei kaikissa kulttuureissa ole aivan samalla tasolla. Muutaman eri kulttuureista kotoisin olevan asiakkaan olen kyllä tavannut ja he kaikki olivat niin mukavia, että uusintatapaamisiakin on heidän kanssaan sovittu. Mutta riskit on tietty isommat ja tapaan vain, jos oma intuitio sanoo, että tapaaminen kannattaa :)
Lopettanut. Kiitos kaikille asiakkaille yhteisistä hetkistä, olette ihania <3

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Ja vastaavasti jossain kontaktipalstalla naiset haluava nimenomaan mustaa miestä (tai mieluummin kahta) ????

Onko varma tieto vai urbaani legenda?

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Ja vastaavasti jossain kontaktipalstalla naiset haluava nimenomaan mustaa miestä (tai mieluummin kahta) ????

Onko varma tieto vai urbaani legenda?
Omalta kohdaltani voin vahvistaa väitteen. Serkkutyttö kehuskeli aikoinaan ystävättärilleen ja jopa äidilleen avoimesti, että "kun kerran on saanut mustaa munaa, muut ei enää sen jälkeen tunnu miltään". Aika monta metriä on mustaa kikkeliä ehtinyt sisäänsä ottaa, 90-luvun alusta saakka vain afrikkalaisten kanssa seurustellut ;) Kaksi lastakin pyöräytti kahden eri afrikkalaisen miehen kanssa. Ei ne sentään mitään tyhjäntoimittaja somaleita olleet, vaan korkeasti koulutettuja miehiä länsi-Afrikasta, lääkäri ja juristi muistaakseni.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1634
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Kyllä noita "mustaamakkaraa" ilmoituksia on suht usein....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Kyllä noita "mustaamakkaraa" ilmoituksia on suht usein....

Minkälaisilla sivustoilla? Onkohan ne naisten tekemiä, oletko soitellut?

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1634
  • **** Nauttii muiden arvostusta
En omista mustaa makkaraa joten en ole. Iskurissa......
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Ja vastaavasti jossain kontaktipalstalla naiset haluava nimenomaan mustaa miestä (tai mieluummin kahta) ????

Onko varma tieto vai urbaani legenda?

Naisille omien pervouksien toteuttaminen on niin paljon helpompaa, tarvitsee vain laittaa ilmoitus nettiin niin jo kaikenlaista säätäjää ilmoittautuu. Ne vastakkaisen sukupuolen "jospa nain sinua ensin perseeseen ja otat sen jälkeen suihin"-ilmoitukset eivät tee samanlaista vaikutusta.

Niin ja kyllä naiset ovat myös uskomattomia erilaisten seksuaalisten kokemusten kerääjiä. Useimmat naiset eivät vain huutele asiasta yleisesti, vaan päinvastoin esittävät niin maan perusteellisen siveellistä.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Niin ja kyllä naiset ovat myös uskomattomia erilaisten seksuaalisten kokemusten kerääjiä. Useimmat naiset eivät vain huutele asiasta yleisesti, vaan päinvastoin esittävät niin maan perusteellisen siveellistä.

Varmaan niin, ja se on vain hyvä juttu, ainakin meille seksin ostajille. Jos toivoo tai luulee naisten olevan siveellisiä kukkasia voi tietysti järkyttyä.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2198
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Mulle ei ole ihon värillä / muulla taustalla periaatteellista väliä tai merkitystä, mutta preferoin asiakkaita, joiden kanssa kommunikaatio onnistuu sujuvalla suomenkielellä. Koska se on mulle helpompaa, oloni on turvallisempi ja väärinymmärrysten riski pienempi.

Ja luonnollisesti, tähänkin on poikkeuksensa, ja englanniksi (ja ruotsiksikin) on tullut asiakkaiden kanssa juteltua. :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua

^
Puhuisikko mulle tuhmia ruotsiksi?  :D
Amator

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Puhu mulle Ranskaa ja mennään sitten heti sänkyyn ,lauloi Juicekin :D

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä

^
Puhuisikko mulle tuhmia ruotsiksi?  :D

Jag gör det gärna, älskling.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Niin ja kyllä naiset ovat myös uskomattomia erilaisten seksuaalisten kokemusten kerääjiä. Useimmat naiset eivät vain huutele asiasta yleisesti, vaan päinvastoin esittävät niin maan perusteellisen siveellistä.

Varmaan niin, ja se on vain hyvä juttu, ainakin meille seksin ostajille. Jos toivoo tai luulee naisten olevan siveellisiä kukkasia voi tietysti järkyttyä.

En nyt puhu maksullisen seuran tarjoajista, vaan ihan normi pirkoista.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Mulle ei ole ihon värillä / muulla taustalla periaatteellista väliä tai merkitystä, mutta preferoin asiakkaita, joiden kanssa kommunikaatio onnistuu sujuvalla suomenkielellä. Koska se on mulle helpompaa, oloni on turvallisempi ja väärinymmärrysten riski pienempi.

Minulla on sama periaate, että ihonvärillä ei ole merkitystä, mutta kielen on oltava suomi. Enkä ainakaan toistaiseksi ole kokenut tarvetta tehdä siitä poikkeuksia, vaikka muilla kielillä pystynkin itse puhumaan.

Minä ajattelen asiaa sillä tavalla, että jos ihminen tuntee kielen tarpeeksi hyvin, niin sitten hän myös tuntee kulttuurin tarpeeksi hyvin. Eli vaikka joidenkin maahanmuuttajien kanssa tuleekin jotain väärinymmärryksiä tai epäselvyyksiä, niin ne eivät kuitenkaan ole mitään kovin vakavia asioita. Jos tulen saamaan nyrkistä otsaan, niin siihen on sitten joku muu syy kuin kulttuurierot.

Ja eikö tämä muka ole yksi loistavimpia tapoja auttaa maahanmuuttajia integroitumaan suomalaiseen yhteiskuntaan? :)
Eläkkeellä.