Seee on... Kevät nyt 

Uutiset:
Venla

Foorumihierarkian huipulla
Tunnustautuja

Rakastajien aatelia
Lisää Överi Hanurii.
Kyllä, tarkoituksella kirjoitettu isoilla alkukirjaimilla.
tausta löytyy toisesta ketjusta
Mä oon ihan siinä ja siinä, etten laita PRH:lle meneen hakemusta, että varaan virallisesti firman käyttöön nimen "Överi Perse".![]()

Prophat

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Lisää Överi Hanurii.
Mä oon ihan siinä ja siinä, etten laita PRH:lle meneen hakemusta, että varaan virallisesti firman käyttöön nimen "Överi Perse".![]()
Ois oiva nimi ja tästä hienosta maisemasta saisi logon 
STT

Nauttii muiden arvostusta
Lisää Överi Hanurii.
Venla

Sit sun pitää hankkia myös sellanen polttorauta ja leimasin missä lukee "Överi Perse"

RobertLey

Lisää Överi Hanurii.

Juhatami85
Kelpo kaveri

Sit sun pitää hankkia myös sellanen polttorauta ja leimasin missä lukee "Överi Perse"
Mä ajattelin sellaisia kunniakirjoja, joita jakaisin asiakkaille, jotka käyneet kokemassa Överi Perseen.
Samaantapaan kuin Finnairilla oli joskus niitä "North Pole Certificate", mikä todisti matkustajan ylittäneen pohjoisnavan.
"Överi Perse Certificate".
STT

Nauttii muiden arvostusta
Mä ajattelin sellaisia kunniakirjoja, joita jakaisin asiakkaille, jotka käyneet kokemassa Överi Perseen.
Samaantapaan kuin Finnairilla oli joskus niitä "North Pole Certificate", mikä todisti matkustajan ylittäneen pohjoisnavan.
"Överi Perse Certificate".
Lisää Överi Hanurii.
Roxy Eliot

Piristää muiden päivää
Pastellisävyjen kehystämällä pepulla piristystä päivään 🩷😇Nätit hörhelöt ja pyöreä peppu piristää kivasti

Tunnustautuja

Rakastajien aatelia
Pastellisävyjen kehystämällä pepulla piristystä päivään 🩷😇

Pastellisävyjen kehystämällä pepulla piristystä päivään 🩷😇

MustaPekka

Näyttää hyvää esimerkkiä
Peppu vähän punottaa, arvaatte varmaan minkä takia 😎 (Mutta muistakaa että sitä ei sit tehdä kysymättä lupaa ensin!!)
Tunnustautuja

Rakastajien aatelia
KesäPerCe 😁😘