Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Orgasmi  (Luettu 1924 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2218
  • ** Piristää muiden päivää
Orgasmi
« : Kesäkuu 26, 2023, 22:53:38 »
Naisella on vagina. Kun nainen saa orgasmin, vagina kramppaa ja koko alavatsa sykkii. Vaginan lihakset jäävät ainakin minulla orgasmin jälkeen  aivan supistuksiin, koko vagina on pienemmilläkin tuolloin.

Olen pahoillani heput, ymmärrän että haluatte että nainen nauttii ja haluatte antaa hänelle orgasmin.

Mun tapauksessa ei kannata. Lauetessani mun vaginan lihakset supistuvat hurjasti. Sinne ei ole asiaa edes maailman kovimmalla kamulla,
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Paikalla Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 504
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Orgasmi
« Vastaus #1 : Kesäkuu 27, 2023, 00:33:05 »
Olen monesti jäänyt tuntikausiksi hupakkoon kiinni etusormestani.  Mielelläni tuotan näet orgasmeja kieli klitalla ja sormi g-pisteellä.

Tämä ei valitettavasti koske sinua.

Poissa pekka peitsi

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Orgasmi
« Vastaus #2 : Joulukuu 14, 2023, 02:34:57 »
Naisella on vagina. Kun nainen saa orgasmin, vagina kramppaa ja koko alavatsa sykkii. Vaginan lihakset jäävät ainakin minulla orgasmin jälkeen  aivan supistuksiin, koko vagina on pienemmilläkin tuolloin.

tämähän on parasta. on meillä miehillä vastaavat lihakset. sillon tietää että molemmat nauttii kun kulli sykkii rakkaan pillussa joka lihaksillaan imee itseäni sisään.

askel eteenpäin.joskus aikanaan kun silloinen kumppani alkoi itkemään ja hätäännyin mitä on käynyt.. odottelin siinä ja lopputulema oli paras orgargasmi aikoihin. sen jälkeen muidenkin kumppanien kanssa oppinut tuntemaan tilanteen