Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Opiskelijatyttö etsii seuraa Helsingissä

<< < (2/3) > >>

Idaxki:

--- Lainaus käyttäjältä: Matiasveh - Joulukuu 13, 2023, 15:55:25 ---Idaxi käyttää huumeita, halusi kesken tapaamisen aikana käydä wc iha pikku hiljaa oli omissa maailmoissaan..

--- Lainaus päättyy ---

Ei oo totta. En käytä huumeita enkä oo kenenkään tapaamisen aikana täällä Helsingissä käynyt vessassa. Eli ei olla edes tavattu sun kanssa.

Perawalo:
Kerran olen hänet tavannut, enkä havainnut mitään laittomiin aineisiin liittyvää. Vähän hitaasti syttyvä, ei ole heti hoputtamassa. Kun olin aiemmat rapsat lukenut, joudutin itse lemmenpuuhiin ryhtymistä. Kaunis nuori neiti kyseessä ja tuntui rentoutuvan jutustellessa.

RoccosApprentice:

--- Lainaus käyttäjältä: Idaxki - Joulukuu 14, 2023, 17:22:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Matiasveh - Joulukuu 13, 2023, 15:55:25 ---Idaxi käyttää huumeita, halusi kesken tapaamisen aikana käydä wc iha pikku hiljaa oli omissa maailmoissaan..

--- Lainaus päättyy ---

Ei oo totta. En käytä huumeita enkä oo kenenkään tapaamisen aikana täällä Helsingissä käynyt vessassa. Eli ei olla edes tavattu sun kanssa.

--- Lainaus päättyy ---

Iso puolto Idan puheille! Nyt ei ole edes valkoritarointia vaan ihan pelkkä ulostulo paskanpuhumista vastaan.

Ida on huippu daami! <3

Satunnainen matkaaja:
Kerran Tampereella Idan tavannut eikä mitään ongelmia ollut. Viestitys ja ajanvaraaminen sujuvaa , asunto siisti ja tyttö kaunis ja upevartaloinen. Ehkä aluksi pikkusen hiljainen mutta se ei ole moite .
Itselle ei kyllä tullut mielikuvaa että käyttäisi jotain aineita. Joten, täältä peukku Iidalle ja tsemppiä 😊

Satunnaisturskailija:
Hienoa Ida että olet tullut itse linjoille. Osaatko kertoa miksi esim mulle sekä kaverillekin paritkin oharit ehtinyt tehdä? Oltiin siis sisältö, kesto, kellonaika yms sovittu eli aika tietysti sitten sinua varten varattu, kalenteriin laitettu ja muista hommista sille aikaa kieltäydytty mutta sitten tapaamista ennen osoitetta kysellessä et koskaan lukenutkaan viestejä enää. Ja kaverin osalta siis sovitulla tapaamishetkelläkin vielä luitkin mutta et vastannut mitään.

Sullahan saattaa siis sinänsä jopa olla joku ihan hyväkin syykin näihin mutta kun et sitä koskaan kertonut niin ei sillä oikeastaan ole merkitystäkään sitten esim tänne raportointiin ja sellaiseen. Tänne kun rapsataan se mitä tiedetään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta