Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Opiskelijatyttö Mariela
C.G.E. Bannerheim:
Kukaan tavannut naapurissa ilmoittelevaa Opiskelijatyttö Marielaa? Hyvät grafiikat hänestä ja vastauksetkin asiallisia. Kukaan tehnyt lähempää tuttavuutta?
Mondos:
Mitäköhän sulle kuuluu se?
Satunnaisturskailija:
Itselleni teki oudot oharit. Antoi jo osoitteen ja kaikki ja oli sovittuna pukeutumistoiveet ja kaikenlaista. Sitten matkalla ollessani laittoi että laitatkos hei sun pituus/painospeksisi. Tähän vastasin että mitenkös nyt tällasta alat udella kun jo matkalla olen, luki sen, jätti vastaamatta ja eipä sitten missään vaiheessa enää muutenkaan vastannut mitään joten tapaamatta jäi.
Ja olen siis ihan normikokoinen että olis tohon vastatakin voinut mutta ei kai nyt tollasta kysellä asiakkaan ollessa jo matkalla?
Hivenen tuli oudot vibat kyllä jo aiemmminkin kun sanoi että laittaa edellisenä iltana osoitteen. Ei laittanut mutta aamulla kun kysyin että mitäs kävi niin sitten tuli sorisori, tässä osoite.
AegonX:
--- Lainaus käyttäjältä: Satunnaisturskailija - Joulukuu 12, 2023, 20:18:23 ---Ja olen siis ihan normikokoinen että olis tohon vastatakin voinut mutta ei kai nyt tollasta kysellä asiakkaan ollessa jo matkalla?
--- Lainaus päättyy ---
Teoriassa pituutta&painoa voi kysyä ilmankin että vastaus vaikuttaisi tapaamishalukkuuteen. Jos vaikka jotenkin haluaa etukäteen "henkisesti sopeutua" asiakkaan tyyppiin, tai haluaa tehdä jopa huonekaluissa erityisjärjestelyjä painavampien asiakkaiden tapauksessa. (Voi toki todellisuudessa olla juurikin vain teoreettinen huomio tämä.)
Satunnaisturskailija:
--- Lainaus käyttäjältä: AegonX - Joulukuu 12, 2023, 20:27:51 ---Teoriassa pituutta&painoa voi kysyä ilmankin että vastaus vaikuttaisi tapaamishalukkuuteen. Jos vaikka jotenkin haluaa etukäteen "henkisesti sopeutua" asiakkaan tyyppiin, tai haluaa tehdä jopa huonekaluissa erityisjärjestelyjä painavampien asiakkaiden tapauksessa. (Voi toki todellisuudessa olla juurikin vain teoreettinen huomio tämä.)
--- Lainaus päättyy ---
Joo, mahdollista toki mutta tosiaan tuskin tässä oli moisesta kyse kun kommunikointi loppui siihen, teki oharit, plus kysyi oudon viime tingassa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta