Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Katariinas
spirre:
Heips turska-veljet,
Käyty kokemassa Katriinaksen lämmin ja maanläheinen vastaanoto. Pakko sanoa että tämä setä taitaa unohtaa kaikki muut ja siirtyä ekslusiivisesti käymään kyseisellä pt:llä.
Aivan mahtava kokemus ja neiti on paremman näköinen kuin kuvissa (..ja kuvat ovat tosi hyvät hänestä!).
Pakko alkaa matkustelemaan Tikkurilaan näköjään.
:sheep:
Tulli:
Tänään kävin Katariinaa tapaamassa.
Alkuun todellinen klassikko kommentti: on todellakin kauniimpi kuin kuvissa 👍
Asioiden sopiminen selkeää ja vastasi nopeasti.
Paikka oli todella hyvien yhteyksien lähellä.
Oven avasi täysin asutoiveen toteuttanut kaunis nainen. Otti heti iloisena halauksien kera vastaan. Pakolliset toimet pois alta ja minä suihkuun.
Suihkun jälkeen sängylle pusuttelemaan :kiss: Ja siitä se taas lähtikin etenemään kuten tiedättekin :blowjob: :behind: :blowjob:
Suikkaria ei ole turhaan kehuttu ja tavarakin oli mukavan tiukka. Muutenkin todellakin minun mieleinen nainen, tatuoitu punapää varustettuna isoilla tisseillä :inlove:
Katariina menee ehdottomasti uusintaan 👍
Vahva suositus minulta👍
Juusto:
Tänään vihdoin tiemme kohtasivat, kun Katariinas oli maakuntamatkalla Kouvolassa.
Useasti olen tapaamista yrittänyt, mutta aina oltu eri paikkakunnilla ;)
Asioiden sopiminen edellisenä päivänä mutkatonta.
Hieman ennen tapaamista viestillä koordinaatit ja sitten matkaan.
Taas uutta palveluntarjoajaa tavatessa, oli normaalia enemmän perhosia vastassa.
Oven avasi upea nuori nainen ja jännitys häipyi heti.
Nopean peseytymisen jälkeen pääsin tutustumaan upeaan vartaloon tarkemmin. Tissimiehenä olin myyty Katariinasin upeista tissestä :inlove:
Eipä siinä kauaa mennyt, kun pikku J oli suullisessa käsittelyssä :blowjob:. Se oli kyllä kehujen arvoinen.
Kohta Katariinas olikin ratsastamassa. Valitettavasti oma kestävyys oli heikko ja nalli lensi turhan aikasin :(
Mutta oli kyllä upea kokemus :kiss:
Tapaamme varmaan uudelleen :inlove:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta