Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

patricia fin,

<< < (2/6) > >>

Vieras1500:
Minun tämän hetkinen asiakaskunta on 20 - 40 - vuotiaat miehet. Minulla on monta eri yhteydenottokanavaa ja uuden kuvan lisääminen tuo lisää soittoja. Ja kyllä tämä ala välillä on rankkaa. Sillon olen parantamasssa hyvinvointia. Puhelimitse saa parhaiten yhteyden. Pyrin ottamaan yhteyttä jokaiseen, mutta kaikkiin en kerkeä vastaamaan.

MestariMerlin:
Täytyy olla totaalinen älykääpiö että vaatii seksiä ilman suojaa.. Tarjontaa taitaa olla kysyntään nähden runsaasti joten kehtaavat moista ehdotella, jokuhan saattaa ehkä jopa suostua..

Tuo 20-40 v haarukka tietysti rajoittaa asiakaskuntaa jos nyt oikein ymmärsin.. ?

Vieras1500:
Tiedätkö.

Asiakaskuntaa on monenlaista. Osa tinkaa, vänkää ja pyytää "esimakua, miten saat mut kiimaiseksi".

Parhaita on nämä "löysinkin jo halvemman muualta." Eikun Onnea sinulle. 😄

Ja kyllä kondomikyselyt on päivittäisiä ja moni lopettaa yhteydenpidon lauseeseen "Siinä tapauksessa emme voi tavata."

Minulla ei ole mitään ikärajoja, mutta tällä hetkellä kohdalle on tullut nuorempia.

Vieras1503:
^noi vänkääjät on kyllä ihme nilkkejä. ”Siinä tapauksessa emme voi tavata” miten tuohonkin pitäsi suhtautua muutoin kun nauramalla

Hormonihiiri:

--- Lainaus käyttäjältä: Patricia Suomi - Joulukuu 11, 2023, 13:11:38 ---
Parhaita on nämä "löysinkin jo halvemman muualta." Eikun Onnea sinulle. 😄

--- Lainaus päättyy ---
Tuo halvemman löytäminen ei sinänsä ole kovin vaikeaa, koska pyysit 300€/30 minuuttia.  :laught:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta