Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: patricia fin,  (Luettu 4627 kertaa)

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 375
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: patricia fin,
« Vastaus #20 : Joulukuu 11, 2023, 19:51:45 »
Täytyy sanoa, että olen ilmeisesti kirjoitusvirheen kirjoittanut. Minulla oli puoli tuntia 200e ja pyllylisä erikseen. Itse aloitin sillä ajatuksella, että max 2 - 3 asiakasta päivä, silloin kun tapaan. Kuitenkin jatkuva hinnoista kyseenalaistaminen, huijarit ja muu työhön liittyvä kuormitus on vienyt intoa. Tällä hetkellä minulla on samat hinnat kuin 90% kaikista.

On se 200 euroakin puolelta tunnilta harvinaisen kova hinta. Vertailun vuoksi RE:ssä on tällä hetkellä 308 ilmoitusta, joista vain 7:ssä hinta on 200e/h tai enemmän. Kun hintataso on kalliimpi kuin 97,3%:lla myyjistä niin ei Hormonihiiri on tosiaan ihan oikeassa (^^) ettei ole kovin vaikeaa löytää halvempaa. Eikä ihme, jos hinnoista sai jatkuvasti ihmettelyä.

Tämä.
Hintavertailut toimii aina ja kaikkialla.

Patricia on täysin mun makuun, ikä on "oikea" ja vaikuttaa todella kauniilta, mut 200/30 min...



Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: patricia fin,
« Vastaus #21 : Joulukuu 11, 2023, 19:56:56 »


Patricia on täysin mun makuun, ikä on "oikea" ja vaikuttaa todella kauniilta, mut 200/30 min...
Ymmärsin että nyt on normi suomihinta on eli 150 puol tuntia.

Paikalla MestariMerlin

  • Full Member
  • Viestejä: 369
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: patricia fin,
« Vastaus #22 : Joulukuu 11, 2023, 20:13:14 »
Hintakeskustelu on sinällään aika turhaa koska jokainen määrittelee oman hinta/palvelutasonsa ja jos ei kauppa käy niin se on joko alennettava hintaa tai lyötävä lappu luukulle.

Itse olen peräti 2 krt maksanut yli satkun puolen tunnin perussetistä. Sillä rahalla saa kyllä jo aivan erinomaista palvelua.. viimeksi eilen valui ihan silmistä vettä taitavan ulkkarin käsittelyssä.. vaikea tuossa olisi ollut tehdä mitään paremmin vaikka olisi lyönyt kuinka paljon lisää rahaa tiskiin..
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2023, 20:18:41 kirjoittanut MestariMerlin »

Poissa Vieras1500

  • Newbie
  • Galleria (29)
  • Viestejä: 9
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: patricia fin,
« Vastaus #23 : Joulukuu 11, 2023, 20:43:43 »
Kiitos kommenteista.

Rahan arvon määrittää itse jokainen ja sama pätee siis hinnoitteluun.

Haluan edelleen muistuttaa, että me horot ei myöskään kaunistauduta ilmaiseksi. Tai tehdä kodistamme asiakasystävällisiä kaikkine tarvikkeineen, välineineen ja materiaaleineen. Valmistautuminen ottaa oman aikansa ja kuluja tulee pyykistä, ilmoittelusta yms.

Eikä homma lopu, kun ovi sulkeutuu.

Minä poistun vasemmalle ja toivotan kaikille hyvää vuoden loppua. 

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 375
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: patricia fin,
« Vastaus #24 : Joulukuu 11, 2023, 21:41:07 »


Patricia on täysin mun makuun, ikä on "oikea" ja vaikuttaa todella kauniilta, mut 200/30 min...
Ymmärsin että nyt on normi suomihinta on eli 150 puol tuntia.

Niin, tuollahan lukikin, että hinta OLI 200/30 min plus peppulisä.

Totta

Poissa Veka

  • Jr. Member
  • Viestejä: 54
  • * Kelpo kaveri
Vs: patricia fin,
« Vastaus #25 : Joulukuu 12, 2023, 00:41:40 »
Haluan edelleen muistuttaa, että me horot ei myöskään kaunistauduta ilmaiseksi. Tai tehdä kodistamme asiakasystävällisiä kaikkine tarvikkeineen, välineineen ja materiaaleineen. Valmistautuminen ottaa oman aikansa ja kuluja tulee pyykistä, ilmoittelusta yms.

Niin, mutta nythän ei ollutkaan kyse tuosta vaan siitä, että jos 301 palveluntarjoajaa pyytää alle 200e/puoli tuntia ja sitten niiden 301:n lisäksi on vain seitsemän, jotka pyytää  200 euroa tai yli, niin ei kannata ihmetellä, jos niille seitsemälle tulee enemmän ihmettelyä hinnoista. Ei kukaan kyselijä varmaan sitä ihmetellyt, että palvelu maksaa, vaan sitä, että joku pyytää siitä niin paljon enemmän kuin kolmesataa muuta.

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: patricia fin,
« Vastaus #26 : Joulukuu 12, 2023, 13:07:45 »
Kun tapasin Patrician jokin aika sitten Lahdessa, hinnoittelu oli ystävällinen. Pikanen tasarahalla, puolikkaasta suoraan 150€.
Otin pikasen koska olin ohikulkumatkalla ja aikataulutettu enkä ollut vähään aikaan saanut piparia einkä edes runkannut niin laskeskelin että voi lasti saapua äkkiä.
Sovittiin että jos näyttää menevän pitkäksi niin varaan ekstrarahan mukaan. Mun mielestä toimi loistavasti. Kelloa ei katsottu eikä rahaa vaadittu vaikka varmaan meni hieman yliajalle. Viestittely oli hyvää ja selkeää.

Patricia on mielestäni "tavallisen" kaunis ja hänellä on juuri sellainen pienen pieni kroppa mistä tykkään. Ennen kaikkea hän on ystävällinen ja huomioiva, panostaa tunnelmaan, suutelee, sormetus ok ja tavara on kireä, huh. Suihinotossa ottaa kohtuusyvälle mutta kuten ilmoituksessakin mainitsee, tykkää eniten tyttöystäväseksistä niin ehkä mitään facefuck karkeloita ei olle tarjolla? Höpöttelee toimien lomassa sopivasti. Ainoa huono puoli minkä osaan sanoa on että pimppiä ei saa nuolla kuin suojan läpi. Mutta hänellä on sellaisia siihen tarkoitettuja korvaremmeillä varustettuja suojia ja yllättävän vähän se latisti omaa fiilistä. Kyllä silläkin kielituntuman sai ihan hyvin ja hyvä puoli siinä tietysti on selvä kaikille. Samasta syystä OWO ei ole tarjolla.

Iso kuiva pyyhe oli tarjolla, kämppä siisti.

Mulla jäi tapaamisesta hyvä mieli ja tapaan hänet mielelläni uudestaan. Taidankin laittaa viestiä kun alkoi panettaa muistelu :)

Poissa jussi08

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: patricia fin,
« Vastaus #27 : Joulukuu 14, 2023, 01:22:11 »
Patrician kanssa tuli vietettyä huikea yö joku aika sitten! Ihana, todella upee mimmi. Joidenkin kanssa vaan klikkaa ja toisten kanssa ei. Meillä todellaki klikkas. 10/10. Hinta: sopiva - voisit pyytää vähän enemmänkin.