Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

patricia fin,

<< < (4/6) > >>

Blain:

--- Lainaus käyttäjältä: EsaNahka - Joulukuu 11, 2023, 19:07:19 ---Eikö tämä ole markkinatalous?

Jos kerran löytyy 300€/½tuntia maksavia turskia riittävästi haluttuun liikevaihtoon,
niin miksi tiputtaa hintaa meikäläisen maksukyky/-halutasoon?

--- Lainaus päättyy ---

Just näin

Hormonihiiri:

--- Lainaus käyttäjältä: EsaNahka - Joulukuu 11, 2023, 19:07:19 ---Eikö tämä ole markkinatalous?

Jos kerran löytyy 300€/½tuntia maksavia turskia riittävästi haluttuun liikevaihtoon,
niin miksi tiputtaa hintaa meikäläisen maksukyky/-halutasoon?

--- Lainaus päättyy ---
Joo siis on just näin.
Mua vaan nauratti, että joku on edes vaivautunut ilmoittamaan että löysi halvemman kun se on aika helppoa.

Vieras1500:
Täytyy sanoa, että olen ilmeisesti kirjoitusvirheen kirjoittanut. Minulla oli puoli tuntia 200e ja pyllylisä erikseen. Itse aloitin sillä ajatuksella, että max 2 - 3 asiakasta päivä, silloin kun tapaan. Kuitenkin jatkuva hinnoista kyseenalaistaminen, huijarit ja muu työhön liittyvä kuormitus on vienyt intoa. Tällä hetkellä minulla on samat hinnat kuin 90% kaikista.

Mitä ulkonäköön tulee niin minun mielestä näytän ikäiseltäni 33 - vuotiaalta enkä oikeastaan jaksa ottaa ulkinäkökeskusteluun muuta kantaa,kuin että katson itse itseäni ihaillen peilistä. 

Hormonihiiri:

--- Lainaus käyttäjältä: Patricia Suomi - Joulukuu 11, 2023, 19:22:12 ---Täytyy sanoa, että olen ilmeisesti kirjoitusvirheen kirjoittanut. Minulla oli puoli tuntia 200e ja pyllylisä erikseen. Itse aloitin sillä ajatuksella, että max 2 - 3 asiakasta päivä, silloin kun tapaan.

--- Lainaus päättyy ---
No ilmankos! En siis vastannut mitään koska ajattelin että turha lähteä neuvottelemaan. 😀

Veka:

--- Lainaus käyttäjältä: Patricia Suomi - Joulukuu 11, 2023, 19:22:12 ---Täytyy sanoa, että olen ilmeisesti kirjoitusvirheen kirjoittanut. Minulla oli puoli tuntia 200e ja pyllylisä erikseen. Itse aloitin sillä ajatuksella, että max 2 - 3 asiakasta päivä, silloin kun tapaan. Kuitenkin jatkuva hinnoista kyseenalaistaminen, huijarit ja muu työhön liittyvä kuormitus on vienyt intoa. Tällä hetkellä minulla on samat hinnat kuin 90% kaikista.

--- Lainaus päättyy ---

On se 200 euroakin puolelta tunnilta harvinaisen kova hinta. Vertailun vuoksi RE:ssä on tällä hetkellä 308 ilmoitusta, joista vain 7:ssä hinta on 200e/h tai enemmän. Kun hintataso on kalliimpi kuin 97,3%:lla myyjistä niin ei Hormonihiiri on tosiaan ihan oikeassa (^^) ettei ole kovin vaikeaa löytää halvempaa. Eikä ihme, jos hinnoista sai jatkuvasti ihmettelyä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta