Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD  (Luettu 3169 kertaa)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD
« Vastaus #20 : Joulukuu 10, 2023, 15:54:39 »
Onko teillä jotain ilmoitusta jossain, esim naapurisivulla? Ja missä kategoriassa? Ja mikä miehen rooli tapaamisilla on, katseleeko vain vai osallistuuko myös? Mekin tehdään miehen kanssa myös parina tapaamisia, mutta ymmärrettävästi suurempi osa asiakkaista ei sellaista hae. Ja meillä parin miehen rooli on sovittavissa toiveiden mukaan.😊

Tosin tää nyt tuntuis olevan ihan trolli vaan🤔
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2023, 15:59:23 kirjoittanut Turuntyttö »
Opiskelijarouva

Turku

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1422
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD
« Vastaus #21 : Joulukuu 10, 2023, 15:59:20 »
Näkyvyys on palveluntarjoajalle hyvästä. Kirjoittelu täällä lisää sitä. Neutraalit kirjoitukset nostavat tunnettuutta tasaisesti, fiksut ja positiiviset kirjoitukset nostavat suosittuutta selkeästi ja täyttävät tilauskirjoja, kiihkeät ja riitaisat kirjoitukset antavat kuvan epätasaisesta persoonasta ja saavat perusturskan välttämään tätä. Kohdistamatta keneenkään erityisesti.

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2090
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD
« Vastaus #22 : Joulukuu 10, 2023, 18:52:59 »
Pikku-horoja tullut "salaa" nussittua, ei siihen turva-Mikeä ole viereen tarvittu vahtaamaan palaako nalli vai ei tai nauttiiko pikku-horo.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD
« Vastaus #23 : Joulukuu 10, 2023, 21:41:20 »
Yli vuorokausi on jo kulunut AP:n postauksesta. Kuinka moni on jo käynyt panemassa?

Poissa Villitvaaleat

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 27
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD
« Vastaus #24 : Joulukuu 11, 2023, 03:31:16 »
Ei se haittaa vaikka ei massia mimmi saisi vaan tuo ihmisten asenne. Kenenkään ei tarvitse ihmetellä miksi Suomessa ei ole sitä tai tätä mitä keski-Euroopassa. Juntit on juntteja ja se on heidän oikeus. Mä en oo ikinä kokenut kuuluvani valtaväestöön vaikka olen vaalea sinisilmäinen pitkä ja paininut. Ristus notta on naurua riittänyt. Kiitoksia ja vaimo ei kuulemma anna enää mulle ellen maksa. Mobilepay tai PayPal 🤸‍♀️

Poissa Villitvaaleat

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 27
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD
« Vastaus #25 : Joulukuu 11, 2023, 03:36:00 »
Yli vuorokausi on jo kulunut AP:n postauksesta. Kuinka moni on jo käynyt panemassa? Kiitos kysymästä emme ole ehtineet nussia kuin pari kertaa ja vain yhden tutun kanssa. Huomenna on vapaa ja pikkujoulut laivalla 😇

Poissa Villitvaaleat

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 27
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD
« Vastaus #26 : Joulukuu 11, 2023, 04:03:29 »



Jäbällä menee tunteisiin kun kukaan ei maksakaan muijansa panemisesta. 🤣🤣🤣🤣 Ai hitto se tosiaan voi näyttää juuri siltä tänks mään..! Me ollaan onneksi säästetty tölkkejä niin ei hätää vielä ole.. Mut jos totta puhutaan niin ihonalle menee ihmisten asenne. Kenenkään ei tarvitse olla itseään erikoisempi mutta ei myöskään erikoisemman esteenä. Hävettää näiden paritus teoriat joihin ei löydy niin mitään pohjaa uutta lakia tai vanhaa soveltaen. Eikä se ole vielä siinä vaan pitää kertoa että MINÄ EN MAKSA tai MIES PARVEKKEELLE LUKEE LAKIA KU MINÄ NUSSIN NIIN KOVIN ERINOMAISEN AINUTLAATUISESTI TYYDYTÄN TYYNYN USEIN mutta EN MAKSA! Öö kenelle tuollainen informaatio on tarkoitettu? Heille itselleen vai koskeeko se mukamas muita? Ei se ei koske kuin heidän omaa mulkkua jos sitäkään. Niin miksi ei voi olla ihan vaan yksin sen päätöksen kanssa ettei aio maksaa ja iloita siitä. Mä luulen että se on siitä kiinni mistä aina eli naisesta. Heillä ei ole naista eikä se ole yllätys! Yllätys on se miten monta tuollaista kommenttia tuli ja samantien! Eli kaverit kyttää maksullista seuraa josta jokainen voi tehdä omat johtopäätökset paritusta myöten. Me ollaan nautittu joka viestistä kiitos jokaisesta ja laittakaa vaan ihan mitä tahansa päässä pyörii niin tulemaan. Muistakaa äänestäminen  on kaikkien täysi-ikäisten oikeus muttei velvollisuus ja se on järkyttävää demokratian tuhoa! Pitää maksaa vaimolle eilisestä velat pois otin piuhalle piparia 🐧🐇

Poissa Villitvaaleat

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 27
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD
« Vastaus #27 : Joulukuu 11, 2023, 04:33:30 »
Osaisiko joku kertoa että mihin voi tallettaa pikku rahaa öisin ja päivisin ilman huolta itse rahasta? Tuskinpa tuo OP ottaa näin likaisia rahoja 🤔 Helluntai seuran kautta menee jo muita törkeitä syntisiä seteleitä. Meidän motto on: VITTUUKS SE MULLE KUULUU MISSÄ MÄ OON! Poistamme keskiviikkona ilmoituksen ymmärrät varmaan kuinka paljon se on tuonut mukanaan työtä, nälkää, lakiesityksiä, pimeitä ajatuksia harmillista rahaa, risteilyn ja muiden ihmisten irstaan tavan ajatella omia ajatuksia. Haluaisimme myös harrastaa seksiä ennen kuin se on unholaan taputeltu täysin turha häpeällinen juttu josta kukaan ei ainakaan maksaisi ei edes itselleen. Money talk's Bull's shit talk's Pusher walk's

Poissa Villitvaaleat

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 27
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD
« Vastaus #28 : Joulukuu 11, 2023, 04:56:14 »
Haluaisimme kysyä osaisitko arvioida kuinka monta "kontaktia"  on ollut keskiviikkoon klo 24 mennessä? Kontakti tarkoittaa ilmoituksen vuoksi tavattua henkilöä ei pelkkiä yhteenottoja, viestejä vanhoja panoja etc.... 🤔 Arvomme kaikkien sinun osallistujien kanssa kesken kaiken palkinnon (jokainen Orpo voittaa) 🌠🤡

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD
« Vastaus #29 : Joulukuu 11, 2023, 05:01:44 »
En saa noista edellisistä viesteistä mitään selvää. Veikkaan että pariskunnan mies ollut kirjoittelemassa.

Poissa Villitvaaleat

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 27
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD
« Vastaus #30 : Joulukuu 11, 2023, 05:13:19 »
Pikku-horoja tullut "salaa" nussittua, ei siihen turva-Mikeä ole viereen tarvittu vahtaamaan palaako nalli vai ei tai nauttiiko pikku HORO.KERRO IHMEESSÄ LISÄÄ 🤔 kuulostaa hurjalta! Me just ei ikinä voitais palkkaa ketään Turpa-Mikiä polttelee nalleja meidän nauttiessa seksistä huolimatta siitä että miehet eivät ole olleet puheidensa puolesta kovin varakkaita. Ikävää myös jos ei nuolla palleja sillä pääse usein polttelee nalleja. Taas tykitetään ei pihaan vaan Pikku+horon lihaan...

Poissa Villitvaaleat

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 27
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD
« Vastaus #31 : Joulukuu 11, 2023, 05:15:37 »
En saa noista edellisistä viesteistä mitään selvää. Veikkaan että pariskunnan mies ollut kirjoittelemassa.
KIITOS JA ANTOISIA LUKUHETKIÄ 😁 NÄPPÄRÄÄ EIKÖ TOTTA?!

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD
« Vastaus #32 : Joulukuu 11, 2023, 05:31:01 »
Villit setit tässä langassa

Poissa Villitvaaleat

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 27
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD
« Vastaus #33 : Joulukuu 11, 2023, 06:06:37 »
Vääräleuka2 Villit setit tässä langassa. Satasella samaa jos vaan saa...?!

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD
« Vastaus #34 : Joulukuu 11, 2023, 07:50:32 »
Villit setit tässä langassa

En saa noista edellisistä viesteistä mitään selvää. Veikkaan että pariskunnan mies ollut kirjoittelemassa.

Liian korkealentoista ymmärrettäväksi.
Olisiko syynä aamuntunneille mennyt juhlinta ja avohoito?

Poissa Villitvaaleat

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 27
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD
« Vastaus #35 : Joulukuu 11, 2023, 08:36:42 »
Avohoidon syyksi tätä ei voi laittaa vaikka mieli mitä tekisi

Poissa Villitvaaleat

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 27
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Haluaisin olla salaa tuhma pikku horo xD
« Vastaus #36 : Joulukuu 11, 2023, 08:41:52 »
Okei nyt sitten on jo stressiä ja mieheni ei voi mitään muuta kuin ihmetellä sitä.