Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
RE Jennifer Hot
goro:
Kävin viime talvena jenniferin luona. Sama fiilis kun ketjun avaajalla. Anaali oli muistaakseni vain 50e extraa, mutta muuten vähän kiiren tuntua lopussa ei koko tuntia tullut käytettyä. Asunnossa myös oli joku muu eikä saanut mennä lopuksi suihkuun. Eli ilmeiesesti ovat ts-melanien kanssa samassa kämpässä aina.
1981g:
Ei siellä mitään Igoria ollut. Samassa kämpässä Melania (TS), Jennifer ( luultavasti Post-op) ja joku homppeli. Itse jouduin kylpyhuoneeseen odottelemaan kun seuraava asiakas tuli sisään.
Stands:
--- Lainaus käyttäjältä: 1981g - Marraskuu 15, 2024, 17:59:17 ---Ei siellä mitään Igoria ollut. Samassa kämpässä Melania (TS), Jennifer ( luultavasti Post-op) ja joku homppeli. Itse jouduin kylpyhuoneeseen odottelemaan kun seuraava asiakas tuli sisään.
--- Lainaus päättyy ---
Kuinka kauan olit siellä kylpyhuoneessa ennen kuin uskallit tulla ulos?
1981g:
Muutama minuutti piti odotella, kunnes tultiin ilmoittamaan, että nyt voi poistua.
Jorma ja Pallit:
--- Lainaus käyttäjältä: 1981g - Marraskuu 15, 2024, 17:59:17 ---Ei siellä mitään Igoria ollut. Samassa kämpässä Melania (TS), Jennifer ( luultavasti Post-op) ja joku homppeli. Itse jouduin kylpyhuoneeseen odottelemaan kun seuraava asiakas tuli sisään.
--- Lainaus päättyy ---
Oma tutka tän post-op osalta värähtely. Ilmoituksessakin "Hello, my love, I'm Jennifer, as you can see in the photos, I'm a woman. " yleensä ei vakuutella myöskään erikseen että on nainen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta