Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minttu  (Luettu 17216 kertaa)

Poissa Quif

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Minttu
« : Joulukuu 22, 2019, 22:43:16 »
Mahtaako unohtumaton, upea Minttu olla vielä alalla?
Vieraili toisinaan PK-seudulla ja tarjosi Suomen hienointa pebaa.
Quif

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Minttu
« Vastaus #1 : Joulukuu 23, 2019, 09:00:03 »
Kalenteria kannattaa vilkaista...

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 480
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minttu
« Vastaus #2 : Joulukuu 23, 2019, 23:16:24 »
Aika jänn
ä, että y
hdeksän m
erkin väl
ein ladot
tu kalent
erimerkin
tä tavoit
taa ostaj
akandidaa
tit. 🤔

Näin siis mobiiliversion kalenterissa, joka muuten näkyy vain kirjautuneille. Lisäksi mintulla näyttää olevan sigussa mainos, mutta sitä ei ole kertaakaan foorumille postattu. Eli kaiken kaikkiaan ihan 5/5 vinkki jpetkeeltä ja varmasti hyödyksi monelle!

_
dijon on sinappi

Poissa minttu.typy

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minttu
« Vastaus #3 : Joulukuu 24, 2019, 07:36:56 »
Moikka!

Pikkulinnut lauloivat, että täällä on kyselty minua. Jos tässä minua tarkoitetaan, niin kyllä minä tosiaan vielä teen keikkaa toisinaan  :-*

Vielä on vähän hukassa, että missä nykyään kannattaa mainostaa  ??? Sen verran on tuttuja vuosien varrella kertynyt, että osalle pystyn vielä ilmoittamaan henkilökohtaisesti reissuistani ja suurta tarvetta mainostamiselle julkisesti ei ole ollut  ;D

Muutama ihana vanha tuttu on kyllä vielä hukassa. Jos tunnet piston sydämessäsi, niin tiedät mitä tehdä  ;)

Ihanaa joulun aikaa kaikille! <3
Lopettanut. Kiitos kaikille asiakkaille yhteisistä hetkistä, olette ihania <3

Poissa Vieras0055

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Minttu
« Vastaus #4 : Joulukuu 24, 2019, 10:23:06 »
Moikka!

Pikkulinnut lauloivat, että täällä on kyselty minua. Jos tässä minua tarkoitetaan, niin kyllä minä tosiaan vielä teen keikkaa toisinaan  :-*

Vielä on vähän hukassa, että missä nykyään kannattaa mainostaa  ??? Sen verran on tuttuja vuosien varrella kertynyt, että osalle pystyn vielä ilmoittamaan henkilökohtaisesti reissuistani ja suurta tarvetta mainostamiselle julkisesti ei ole ollut  ;D

Muutama ihana vanha tuttu on kyllä vielä hukassa. Jos tunnet piston sydämessäsi, niin tiedät mitä tehdä  ;)

Ihanaa joulun aikaa kaikille! <3

Ihanaa joulun aikaa myös sulle ja Oulussa uudemman kerran tulet toivottavasti käymään sun kanssa ensimmäinen tapaaminen oli huippu ❤️ odotan seuraavaa tapaamistasi kanssasi Kaunis Minttu.typy

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Minttu
« Vastaus #5 : Joulukuu 24, 2019, 10:48:54 »
Moikka!

Pikkulinnut lauloivat, että täällä on kyselty minua. Jos tässä minua tarkoitetaan, niin kyllä minä tosiaan vielä teen keikkaa toisinaan  :-*



Ihanaa joulun aikaa kaikille! <3

Hyvää joulua luonnomlapselle ;)

Poissa Mako75

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minttu
« Vastaus #6 : Tammikuu 04, 2020, 12:54:32 »
Jihuu! Jos vaan tilaa ja tulet pks-seudulle niin saa mainostaa
Vaikka suoraanviestillä.  Hieno saitti ja kuka tämän takana onkin niin suurkiitos!

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minttu
« Vastaus #7 : Helmikuu 07, 2020, 13:58:43 »
Kun nyt Mintusta ei varsinaisia rapsoja vielä saitilla taida olla, kirjoitetaan nyt luvalla omat tuoreet kokemukset teille mulle tiedoksi.

Ensinäkin tapaamisen sopiminen meni todella helposti, kun olin ajoissa liikkeellä. Ilmoituksia ei Mintulla taida missään varsinaisesti olla, joten saitin kalenteri on tosiaan hyödyllinen apuväline. Muutenkaan en oikein tiennyt mitä tapaamiselta odottaa, paitsi että Mintun tälle saitille lataamat pari kuvaa antoivat kyllä aiheen odottaa jotain aivan erityistä.. Paikka löytyi helposti, sinne pääseminen helppoa ja pysäköinti jne. vaivatonta.

Oma aamu ennen tapaamista meni kaikkea muuta kuin putkeen, joten olin erityisen iloinen kun oven takaa löytyi luonnollinen, kaunis, iloinen ja seksikkäästi pukeutunut neitokainen, kenen kanssa juttu alkoi heti luistamaan. Ja se peppu... 😍😍😍😍

Yksityiskohtiin menemättä, kaikki sujui kuin unelma ja aamuiset hankaluudet olivat hetkessä taakse jäänyttä elämää. Muistinko mainita jo Mintun pepun? 😍😍😋😘😘 Kamppailu taisi päättyä molempia tyydyttäviin 1-1 lukemiin, joten uusintaottelun järjestäminen on enemmän kuin tarpeellista!

Kiitos Minttu! Hyvää lomaa näistä puuhista ja toivottavasti tavataan taas! 😘

Aika kipakka pikkupakkanen, mutta kaunis aurinkoinen sää. Tästä on mukava laskeutua viikonlopun viettoon!

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4952
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Minttu
« Vastaus #8 : Helmikuu 07, 2020, 18:04:43 »
No sitä on sitten samoilla töin liikuttu, ja vielä samoilla kulmillla  :) , enkä voi muuta kuin yhtyä yllä oleviin tunnelmiin, sen verran miellyttävä tapaaminen tuli tälle perjantaille koettua Mintun kanssa täälläkin.

Itsekin luvan saatuani ajattelin kirjoittaa tästä Vaaleasta, Kauniista Neidosta - vaikka ainaisen hitaana kaverina oli seurattava kalenteria jo hyvissä ajoin sillä tällä Naisella ajat totisesti menevät nopeasti (mutta koin silti olevani ainutlaatuisen hyvissä käsissä vailla kiireen häivää...) Tunnin aika sovittiin noin viikkoa aikaisemmin ja se oli parilla saitin kautta vaihdetulla viestillä selvä koordinaatteja myöten. Eli osaavan ammattilaisen myönteisiä merkkejä kaikki tyynni.

Tapaamispaikka todellakin hyvien kulkuyhteyksien varrella, keskeisellä mutta kuitenkin väljällä alueella. Soitto alaovelta ja siitä Mintun luo viihtyisään, rauhalliseen miljööseen. Kauniisti hymyilevä Vaaleaverikkö toivomassani asussa otti minut vastaan niin hyvin kuin vain GFE-henkiseltä tapaamiselta toivoa saattaa. Kuten yllä on jo todettukin, Minttu kuuluu niihin jotka tekevät tästä harrastuksesta harrastamisen arvoista; mutkattomuus, läsnäolo, osaavuus, lämpö... hänen Vartalonsa piirteitä luonnollisestikaan unohtamatta  8).

Itse tapaamisesta totean vain, että koin olevani haluttu, aika menetti merkityksensä ja Minttu sai meikäläisen (omissa silmissäni) yltämään jopa ylitse ns. normaalin suorituskykyni. Se ei ole ihan aina itsestään selvää. Ilman retostelua Mintun vartalon ja sympaattisuuden vaikutuksesta tunnuin latautuvan uudelleen ja uudelleen alta aikayksikön. Kaiken tämän jälkeen loikoilua lähekkäin ja jutustelua... mistä, en muista. Mutta mukavaa oli, sen muistan.

Kuten aina, kaikki hyväkin loppuu aikanaan ja suihkun, pukeutumisen sekä viimeisten hymyssä suin vaihdettujen suukottelujen kautta tuli poistuttua aurinkoiseen, hivenen kirpaisevaan talvipäivään mieli seesteisenä. Tämä oli niitä hetkiä jotka jäävät mieleen, luulen että Mintun jo aikaisemmin tavanneet ymmärtänevät miksi  :)...

Niin... tässä kohtaa lienee kuitenkin aikakirjoihin merkitä tuolloinen sää Helsingin tarkoilla lukemilla:

-2 astetta (tuntui -7), lännenpuoleista tuulta 4m/s, ilman kosteus 55%, meriveden korkeus 33cm.

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5328
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minttu
« Vastaus #9 : Helmikuu 07, 2020, 21:55:18 »
Mintun GFE oli kyllä ehdotonta ykkösluokkaa  :)  Eipä ole RobertLeyn ja MisterG:n kommentteihin lisättävää, pilvissä leijaillaan vielä pitkään, kiitos Minttu!

Poissa Mikee88

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minttu
« Vastaus #10 : Helmikuu 12, 2020, 06:46:30 »
Moikka!

Pikkulinnut lauloivat, että täällä on kyselty minua. Jos tässä minua tarkoitetaan, niin kyllä minä tosiaan vielä teen keikkaa toisinaan  :-*

Vielä on vähän hukassa, että missä nykyään kannattaa mainostaa  ??? Sen verran on tuttuja vuosien varrella kertynyt, että osalle pystyn vielä ilmoittamaan henkilökohtaisesti reissuistani ja suurta tarvetta mainostamiselle julkisesti ei ole ollut  ;D

Muutama ihana vanha tuttu on kyllä vielä hukassa. Jos tunnet piston sydämessäsi, niin tiedät mitä tehdä  ;)

Ihanaa joulun aikaa kaikille! <3

Oi Minttu <3 Yksi suuri harmitus oli hukata yhteystiedot kun keltaiset sivut kaadettiin.

Poissa minttu.typy

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minttu
« Vastaus #11 : Maaliskuu 14, 2020, 22:37:10 »
Kiitos ihanille asiakkaille M15t3rG, RobertLey ja Stan kauniista sanoistanne ja siitä että kävitte kylässä  :-* Toivottavasti pian nähdään uudestaan  :-*
Lopettanut. Kiitos kaikille asiakkaille yhteisistä hetkistä, olette ihania <3

Poissa Mako75

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minttu
« Vastaus #12 : Heinäkuu 07, 2020, 18:17:44 »
Hirveä huoli iski että keikkaileehan minttu vielä. Viimeiset pari kertaa missasin ja nyt harmittaa. Pitkä tauko ollut näistä hommista ja minttu olisi mitä paras vaihtoehto aloitella uusikdi

Poissa minttu.typy

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minttu
« Vastaus #13 : Heinäkuu 30, 2020, 13:19:49 »
Hirveä huoli iski että keikkaileehan minttu vielä. Viimeiset pari kertaa missasin ja nyt harmittaa. Pitkä tauko ollut näistä hommista ja minttu olisi mitä paras vaihtoehto aloitella uusikdi

Kyllä minä vielä keikkailen, mutta valitettavasti tällä hetkellä tosi satunnaisesti siviilikiireistä johtuen :'( Pari tulevaa reissua löytää kalenterista ja lisää reissuja on tiedossa elokuun puolivälin paikkeilla :-*

Lopettanut. Kiitos kaikille asiakkaille yhteisistä hetkistä, olette ihania <3

Poissa Mako75

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minttu
« Vastaus #14 : Elokuu 01, 2020, 19:29:30 »
YES. Toivottavasti elokuun puolivälissä osuu PK-seudulle.

Poissa minttu.typy

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minttu
« Vastaus #15 : Syyskuu 15, 2020, 14:06:44 »
Elokuun puolivälissä ei reissu valitettavasti muista kiireistä johtuen onnistunut, mutta yritän nyt syksyn aikana ehtiä Helsinkiin parin kuukauden välein :) :-*
Lopettanut. Kiitos kaikille asiakkaille yhteisistä hetkistä, olette ihania <3

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6490
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minttu
« Vastaus #16 : Syyskuu 15, 2020, 14:14:25 »
Lämpimästi tervetuloa! :)
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6490
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minttu
« Vastaus #17 : Marraskuu 11, 2020, 20:00:07 »
Iso kiitos ihanasta tapaamisesta ja ajastasi Minttu, nyt tiedän millaista GFE parhaimmillaan on! Profiilikuvasi Lucia-neito on upea mutta livenäkymän rinnalla sekin kalpenee, huh. :) Minusta tuli kyllä samantien fani! :D

Toivottavasti nähdään taas uudestaan!
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa jussi88

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minttu
« Vastaus #18 : Heinäkuu 30, 2021, 21:46:24 »
Onko Minttu.typy heittänyt keikkaa viime aikoina?

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Minttu
« Vastaus #19 : Heinäkuu 30, 2021, 22:15:01 »
^ Joskus keväällä viimeksi.