Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tissutellen pt:n luo  (Luettu 2852 kertaa)

Poissa Ben

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Tissutellen pt:n luo
« : Joulukuu 05, 2023, 20:48:22 »
Tästä aiheesta on varmasti ollut aiemminkin ketjuja, mutta en pikaisella haulla löytänyt mitään. Huomaan usein tissutellessani selailevani pt:den tarjontaa ja aina se kaatuu siihen vaatimukseen olla selvin päin. Ymmärrän hyvin, että pt:t oman turvallisuuden takia haluaa välttää känniääliöitä. Mutta onko siinä myös joku muu syy kuin turvallisuus? Käyttäydyn kännissäkin aina herrasmiesmaisesti, eikä muutama olut vaikuta käyttäytymiseeni mitenkään muuten kuin en ole ajokunnossa. Kertokaahan arvoisat pt:t teidän mielipide asiasta.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 691
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #1 : Joulukuu 05, 2023, 21:12:45 »
Mä toivon asiakkaiksi selvin päin olevia, mutta en mä vähän nauttinutta yleensä pois käännytä. Mulle se on turvallisuuskysymys kumpaankin suuntaan.
Helsingissä <3

Poissa pillut_pyöreeks

  • Full Member
  • Viestejä: 147
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #2 : Joulukuu 06, 2023, 00:56:50 »
jos isolle kirkolle hupsuihin on menossa, niin onko ihan mahdoton ajatus jos pari-kolme tuoppia aikamies ottaa ennen tapaamista?
Ja tähän nyt toivoisin vastauksia nimenomaan hupsuilta :)
Ei toki kännissä mutta vähän rentoutuakseen tapaamiseen...

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 391
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #3 : Joulukuu 06, 2023, 01:22:56 »
Itse kuulun niihin ihmisiin, jotka jännittää uuden ihmisen tapaamista aika lailla, vaikka uskallankin ajaa prätkällä kahtasataa ::)

Jälkimmäiseen hommaan ei alkoholi sovi lainkaan, jos ei hiippakunnan vaihto ole mielessä. Sen sijaan uuden hupsukan tapaamisessa mielestäni voisi pari-kolme rentouttavaa juomaa olla hyväkin juttu, jos ei tämä hupakkoa häiritse.

Ekalla hupakointireissullani kauan sitten oltiin molemmat hiukan vaikutuksen alaisia, mutta käyttäydyttiin silti fiksusti. Tanssittiin ravintolassa, tarjosin neidille pari drinkkiä ja sit lähettiin panemaan. Owoa oli tarjolla, pannessa kumi. Ihan silleen fiksusti.

Alkoholi on seksin yhteydessä usein sellainen optimointikysymys ::)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5205
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #4 : Joulukuu 06, 2023, 13:03:52 »
Mua ei haittaa pari-kolme olutta tai lasi viiniä. Eli sellanen pieni rohkaiseva on ihan ok 😊

Kännissä olo haittaa turvallisuuden takia. Kun "entinen" vakkarini kännipäissään piti mua kämpässään, hallusinoi ja hakkasi seinää mun pään vierestä niin kännisten tapaaminen sai riittää. Hän oli ennenkin ollut kännissä ja olin sen aiemmin sallinut.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #5 : Joulukuu 06, 2023, 14:26:14 »
En ole koskaan mennyt huoriin selvinpäin, enkä mene, koska en ole koskaan selvinpäin. Ei ole ketään vielä haitannut.
Why so fragile?

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #6 : Joulukuu 06, 2023, 14:28:26 »
Turvallisuus juu, mutta myös esim. sellainen käytännön seikka että pienessä nousussa tuppaa nousta puheäänen volyymitaso, mikä ei ole kovinkaan toivottavaa naapurirauhan vuoksi. Lisäksi alkoholi noin yleisesti tutkittuna vaikeuttaa erektiota ja/tai hankaloittaa laukeamista. Kaupan päälle vielä henk.koht. inhokki elikkäs alkoholin maku toisen suussa.

Se yksi tai kaksi olutta tai 12cl viiniä on mullekin vielä ihan ok, jos hlö tuntee itsensä tietäen, ettei edellä mainittuja haittoja vielä hänellä esiinny. Muutaman selvästi humalaisen olen "joutunut" ottamaan vastaan ja vaikka tilaneessa ei ollutkaan mitään uhkaavaa, niin jokaisella kerralla on käynyt niin, ettei laukeamista ole tullut. Ja sitten mies saattaa ihmetellä, että kuis nyt näin. No vastaus on musta aika ilmeinen. Älkäähän siis hyvät herrat turruttako aistejanne vaan menkää ne kirkkaana mieluisan pt:n luo :-* 
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (53)
  • Viestejä: 371
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #7 : Joulukuu 06, 2023, 14:40:18 »
Mulla kyseessä on turvallisuuden lisäksi myös oma mukavuus ja arvomaailma. En ketään siviili tuttuakaan KOSKAAN ota kotiini niin että juonut edes pisaran. Jos haluaa juoda (ettei ole siis absolutisti), en siitä moralisoi, ihan vapaasti saa aikuiset ihmiset niin valita; mutta mun luokse/mua tapaamaan ei ole alkoholin vaikutuksen alaisena mitään asiaa, jos tätä ei mun kanssa kunnioita (esim. joku jonka tunnen siviilistä); ei sen jälkeen ole enään olemassa mulle.
Keikat kalenterissa !
HELSINGISSÄ Herttoniemessä torstaina 16.5 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1204
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #8 : Joulukuu 06, 2023, 15:04:13 »
Mulla kyseessä on turvallisuuden lisäksi myös oma mukavuus ja arvomaailma. En ketään siviili tuttuakaan KOSKAAN ota kotiini niin että juonut edes pisaran. Jos haluaa juoda (ettei ole siis absolutisti), en siitä moralisoi, ihan vapaasti saa aikuiset ihmiset niin valita; mutta mun luokse/mua tapaamaan ei ole alkoholin vaikutuksen alaisena mitään asiaa, jos tätä ei mun kanssa kunnioita (esim. joku jonka tunnen siviilistä); ei sen jälkeen ole enään olemassa mulle.

Sanot, ettet moralisoi ihmisten alkoholinkäyttöä, mutta tästä tulee tunne, että taidat sittenkin moralisoida ja vieläpä varsin jyrkästi. Ystävyyssuhteen katkeaminen alkoholipisaran takia? Tuskin edes Päivi Räsänen on ystäviään kohtaan yhtä armoton.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1168
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #9 : Joulukuu 06, 2023, 15:25:00 »
Juomiset juomisina ja panot panoina.

Sama juttu jos soittotreeneihin tullessa tarvii "jännitystä laukaista" 1,5 litralla lageria. Älä tule. Jää vaan baarin puolelle suosiolla.

You and me, part-time lovers

Poissa jan#91

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2061
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #10 : Joulukuu 06, 2023, 15:53:38 »
En ole itse koskaan kaivannut alkoholia ennen tapaamista, mutta tässäkin jokainen toimii tavallaan. Käyn mieluummin tapaamisen jälkeen lasillisella "palautumassa", mikäli vain aikatauluun sopii...

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5205
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #11 : Joulukuu 06, 2023, 16:16:41 »
Turvallisuus juu, mutta myös esim. sellainen käytännön seikka että pienessä nousussa tuppaa nousta puheäänen volyymitaso, mikä ei ole kovinkaan toivottavaa naapurirauhan vuoksi. Lisäksi alkoholi noin yleisesti tutkittuna vaikeuttaa erektiota ja/tai hankaloittaa laukeamista. Kaupan päälle vielä henk.koht. inhokki elikkäs alkoholin maku toisen suussa.

Se yksi tai kaksi olutta tai 12cl viiniä on mullekin vielä ihan ok, jos hlö tuntee itsensä tietäen, ettei edellä mainittuja haittoja vielä hänellä esiinny. Muutaman selvästi humalaisen olen "joutunut" ottamaan vastaan ja vaikka tilaneessa ei ollutkaan mitään uhkaavaa, niin jokaisella kerralla on käynyt niin, ettei laukeamista ole tullut. Ja sitten mies saattaa ihmetellä, että kuis nyt näin. No vastaus on musta aika ilmeinen. Älkäähän siis hyvät herrat turruttako aistejanne vaan menkää ne kirkkaana mieluisan pt:n luo :-*

Sanna sen sanoi taas hyvin  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1449
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #12 : Joulukuu 06, 2023, 16:17:45 »
Bordelleissa on kiva ottaa rauhassa muutamat ennen valintaa, sama oli Mikado/Sohossa. Joskus kun on ollut joku iltatilaisuus, mihin olen mennyt julkisilla, olen saattanut käydä jollain hyvissä asemissa olevalla pimulla. Ja jos ei tytölle pääse heti niin saatan jokus harvoin odottaa jossain pubissa tuopillisen kanssa.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7822
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #13 : Joulukuu 06, 2023, 17:18:01 »
Juomiset juomisina ja panot panoina.

Tästä olen samoilla linjoilla maksullisissa. Iltapäiväpanon jälkeen on kiva lähteä viihteelle kumoamaan tuoppeja ja teräviä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (53)
  • Viestejä: 371
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #14 : Joulukuu 06, 2023, 21:02:36 »
Sanot, ettet moralisoi ihmisten alkoholinkäyttöä, mutta tästä tulee tunne, että taidat sittenkin moralisoida ja vieläpä varsin jyrkästi. Ystävyyssuhteen katkeaminen alkoholipisaran takia? Tuskin edes Päivi Räsänen on ystäviään kohtaan yhtä armoton.

En katkaise välejä juomisen takia tietenkään, mutta jos mua tulee tapaamaan juoneena; vaikka tietää etten sitä halua, niin se oli tässä se mitä ajoin takaa. Ei oo tähän asti ollut ongelma oikeastaan. Eli jos haluaa juoda, on se ok mulle kunhan mun ei tarvitse sitä olla osa millään lailla, joutua katsomaan tms. Tähän asti aikalailla ihmiset ymmärtäneet että juovat muulla ajalla/omassa kotona, kun mun seurassa/mun kotona.

Se mitä jokainen tekee omalla ajallaan ja omalla elämällään, on jokaisen oma asia. En ala sanelemaan ettei pitäisi juoda, tupakoida, olla huora, käydä huorissa, polttaa pilveä, myydä huumeita, elää rikollista elämää, tai mitä nyt ikinä. Rajan vedän ainoastaan siihen, miten asia vaikuttaa minuun. Esim en halua että mun seurassa juodaan tai mua tullaan tapaamaan päihtyneenä. Se mitä muulloin tekee, eipä paljon kiinnosta; muutakin mietittävää.

En mäkään halua että mulle moralisoidaan siitä mitä mä teen tai en tee, mutta toki jokainen saa rajata sen miten asia vaikuttaa itseen.

Esimerkkinä vaikka mun puoliso. Työni ei haittaa, mutta joitan rajoja on itselleen asettanut asian suhteen, esim:
** yrittäisin välttää hänen tuttujaan asiakkaina mikäli mahdollista
** hän ei halua tavata mun asiakkaita varta vasten (eli ei lasketa jos ruokakaupassa vaikka tulee vastaan)
** vaikka asiakkaat työntää sormiaan, kieltään ja leluja mun anaaliin, ja mä tungen asiakkaiden anaaliin vaikka mitä, puolison peräsuoli on pyhä

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 06, 2023, 21:13:06 kirjoittanut Johanna Tonttu »
Keikat kalenterissa !
HELSINGISSÄ Herttoniemessä torstaina 16.5 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Vieras1518

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #15 : Joulukuu 06, 2023, 21:26:44 »
Täällä yhdyn ajatukseen, että ne muutamat ovat ihan ok toisen ottaa, jos jännityksen vuoksi kaipaa pientä rentoutusta  :)

Mutta kaatokänni, tai edes siitä astetta lievempikään, ei ole ok. Lähinnä näihin syy se, että ihmisistä tulee alkoholinvaikutuksen alla kovin vaikeita. Heillä esimerkiksi ajantaju katoaa ja sitten suuttuvat, kun aika loppuu kesken. Ja pahimmillaan ei suostuta lopettamaan/lähtemään  ::)
Tai toinen esimerkki on se, että koko touhusta ei tule mitään, kun ei kunnolla seiso. Ja tämä kääntyy sitten siihen, että naisessa olisi jokin vikana, kun ei saa sitä fantasioiden seisokkia aikaiseksi..  ???

Eli lähinnä näitä epämukavia tilanteita tällä pyritään välttämään; kun ihan siviilielämässä, itse ainakin, noita pahimpia kokemuksia joutunut jo riittävästi kokemaan.
Mutta mikäli minut haluaa tavata ilman kiirettä, seuraneitinä ja itse tietää, ettei tule koskaan käyttäytymään muutoin kuin herrasmiesmäisesti, niin kyllä minä mielelläni olen vaikka koko illan käytettävissä - ja samalla saa nauttia alkoholia  :drinking: vaikka itse en sitä juokaan  ;D

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 197
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #16 : Joulukuu 06, 2023, 21:42:03 »
Käytän kyllä alkoholia ja baareissakin tulee säännöllisesti käytyä, mutta ennen tapaamista ei kyllä tulisi mieleenikään ottaa. En halua turruttaa mitään aistejani enkä jännittää erektion onnistumista yms. Mielestäni tapaaminen on parhaimmillaan aistit ja mieli virkeänä ilman päihteitä, mutta kaikilla on toki omat mieltymyksensä. Lisäksi pidän humalassa tapaamiseen tulemista epäkunnioittavana palveluntarjoajaa kohtaan, eri asia toki sitten jos asiasta on vaikka sovittu etukäteen.

Toivottavasti kuitenkaan näitä "herrasmiehiä" ei asiakkaiksi satu  ;D https://www.ksml.fi/teemat/4115634

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 379
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #17 : Joulukuu 06, 2023, 22:30:51 »
Vakkarin olen kerran tavannut niin että livistin firman pikkujouluista pari jo ottaneena. Tulin nopeammin kuin yleensä hänen kanssaan, mikä oli vähän harmi.
 
Muutaman kerran pt on tarjonnut jotain tapaamisen alkuun tai loppuun, mutta pääsääntöisesti olen vesiselvä tapaamiselle saapuessa. Parille saunomista sisältäneelle ensitapaamiselle jopa hommasin alkoholitonta bisseä, ihan vaan ettei vaikuttaisi että yritän venyttää jotain rajoja. Toisella kommentti oli jotain tyyliin ”eiks se alkoholiton oo aika pahaa”, ja kyllähän se tuon jälkeen katkeralta maistui  ;D

Poissa Mrahelsinki

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #18 : Joulukuu 08, 2023, 12:22:31 »
Sanot, ettet moralisoi ihmisten alkoholinkäyttöä, mutta tästä tulee tunne, että taidat sittenkin moralisoida ja vieläpä varsin jyrkästi. Ystävyyssuhteen katkeaminen alkoholipisaran takia? Tuskin edes Päivi Räsänen on ystäviään kohtaan yhtä armoton.

En katkaise välejä juomisen takia tietenkään, mutta jos mua tulee tapaamaan juoneena; vaikka tietää etten sitä halua, niin se oli tässä se mitä ajoin takaa. Ei oo tähän asti ollut ongelma oikeastaan. Eli jos haluaa juoda, on se ok mulle kunhan mun ei tarvitse sitä olla osa millään lailla, joutua katsomaan tms. Tähän asti aikalailla ihmiset ymmärtäneet että juovat muulla ajalla/omassa kotona, kun mun seurassa/mun kotona.

Se mitä jokainen tekee omalla ajallaan ja omalla elämällään, on jokaisen oma asia. En ala sanelemaan ettei pitäisi juoda, tupakoida, olla huora, käydä huorissa, polttaa pilveä, myydä huumeita, elää rikollista elämää, tai mitä nyt ikinä. Rajan vedän ainoastaan siihen, miten asia vaikuttaa minuun. Esim en halua että mun seurassa juodaan tai mua tullaan tapaamaan päihtyneenä. Se mitä muulloin tekee, eipä paljon kiinnosta; muutakin mietittävää.

En mäkään halua että mulle moralisoidaan siitä mitä mä teen tai en tee, mutta toki jokainen saa rajata sen miten asia vaikuttaa itseen.

Esimerkkinä vaikka mun puoliso. Työni ei haittaa, mutta joitan rajoja on itselleen asettanut asian suhteen, esim:
** yrittäisin välttää hänen tuttujaan asiakkaina mikäli mahdollista
** hän ei halua tavata mun asiakkaita varta vasten (eli ei lasketa jos ruokakaupassa vaikka tulee vastaan)
** vaikka asiakkaat työntää sormiaan, kieltään ja leluja mun anaaliin, ja mä tungen asiakkaiden anaaliin vaikka mitä, puolison peräsuoli on pyhä

Itse olen ilmoittanut kaikille tutuille ja työpaikalle, etten halua olla tekemisissä alkoholin kanssa lainkaan.

En ole alkoholisti. En edes absolutisti, MUTTA en halua olla tekemisissä tai paikalla, kun alkolia nautitaan.

Syy on henkilökohtainen ja mielestäni vähintään kodin ja työpaikan pitää olla päihteetön.

Alkoholi ja muut päihteet ovat asioita joita ilman pystyn elämään.

Mikäli menet toisen työpaikalle tai kotiin päihteiden vaikutuksen alaisena niin se kertoo sinusta aika paljon. Mikäli sinulle sanotaan yksinkertainen asia: Tule tapaamiseen selvinpäin niin mikäli ja et ymmärrä mitä tarkoittaa selvinpäin niin tämä on varsin surullista.

Henkilö, joka ei kunnioita rajoja ja sääntöjä asettaa itsensä asemaan jossa sanomista tulee omasta käytöksestä. Pitää muistaa, että kukaan meistä ei ole toista tärkeämpi tai saa toista loukata.


Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1452
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tissutellen pt:n luo
« Vastaus #19 : Joulukuu 08, 2023, 12:50:42 »
Mulle kyllä saa tulla vaikka pussikaljan kaa. Mutta sitten en ole vastuussa erektiosta.
Sitä on taikka ei, en ole mikään taikuri eikä varattua aikaa voi venyttää.
Voidaan sitten yhessä vain viettää aikaa.
Se ei ole multa mitenkään poissa, jos mulle maksetaan taksojen mukainen hinta.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa  ma - pe Jyväskylässä..