Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Miss Victoria
KingPala:
Oisko kellään tietoa milloin vika tulossa takaisin? Pari kertaa käynnyt hänen luona ja nyt ois pakko päästä taas. Niin huippu milffi!
mildmay:
Pitkästä aikaa näin taas Miss Victorian ilmon, ja mitäs sitä muuta kun tekstaria peliin. Sovin että lähden duunista heti Kampin suuntaan ja olen perillä "ihan pian". Ja samainen pt odotteli samassa paikassa, pikkarit ja rintsikat päällä. Hymyili, nauroi ja tuntui ilahtuneen mun tulosta. Finanssit pois alta ja suihkun kautta nauttimaan. Ensin suikkaria OWO. Ja siitä on sanottava, ettei usein saa niin hyvää suihin ottoa. Pehmeä, lämmin ja märkä. Lontoo ei ole Victorian parasta osaamisaluetta, mutta jos ymmärsin oikein, hän sanoi tykkäävänsä mun kullista. Sehän sai rinnan rottingille. Sitten petiin ja annoin vastavuoroisesti suuhoitoa hänellepäin. On se kaunista lipoa pillua ja sormettaa! Normiasennossa pienen panon jälkeen sain lisää suikkaria, nyt kumin kanssa, ja laukesin suuhun vanhassa tutussa 69 asennossa. Poissaolostaan Victoria yritti selittää, että hän kyllä asuu tässä kämpässä, mutta vuorottelee niin, että on joka toisen kuukauden muualla. Tiedä sitten ymmärsinkö senkään oikein. Iästä, pituudesta ja painosta viis. Aito GFE kielisuudelmineen ja ennenkaikkea toistaiseksi paras saamani OWO. Suosittelen ilman varauksia.
Dali:
Olen käväissyt muutaman kerran uudelleen ja joka kerrasta vain hyvää sanottavaa. Tosi luonnollinen gfe, toisella kerralla oli itsekin juuri edeltävästi tullut kaupungilta, arkivaatteissa ja siinä sohvalla odottaessani laittautui minua varten. Tehtiin taas kaikenlaista ja kun lopulta olin pukemassa päälle, Vickyn makoillessa alastomana sängyllä vatsallaan jalkoja heilutelleen, tuli mieleen, että luonnollisuus kuvaa näitä tapaamisia parhaiten.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta