Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Läheisyyden puute  (Luettu 6542 kertaa)

Poissa Vieras1498

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Läheisyyden puute
« Vastaus #20 : Joulukuu 03, 2023, 15:14:18 »
Noin 30 maksullisen naisen kokemuksella olen päässyt vain kolmessa tapauksessa nauttimaan myös sympaattisista keskusteluista ja hellyydestä kiihkeän seksin ohessa. Tällaisia kokemuksia etsin tietysti jatkossakin, vaikka ne tapauksessani johtaa rakastumisen oireisiin ja eroahdistukseen ennemmin tai myöhemmin. No - koko elämähän on ollut mulla tällaista😜

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 175
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Läheisyyden puute
« Vastaus #21 : Joulukuu 04, 2023, 15:43:06 »
Minulla myös hellyyden ja läheisyyden tarve on kova ja tapaamisella vähintään yhtä tärkeä asia kuin seksi. Mainitsenkin siitä jo aikaa varatessani. Itselläni on myös se, etten kiihotu jos heti alussa mennään "suoraan asiaan" ilman mitään hellyydenosoituksia, jutustelua yms. En heti keksi mikä tuntuisi paremmalta kuin ennen seksiä/jälkeen seksin makoilla kainalossa hellittävänä ja antaa hellyyttä myös toiselle  :inlove: Tähän asti tämäkin puoli on ollut hyvin hallussa tapaamillani palveluntarjoajilla.  :)

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2621
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Läheisyyden puute
« Vastaus #22 : Joulukuu 04, 2023, 17:00:05 »
Läheisyyden puute johtaa patsastumiseen ja siitä toipuminen on elinikäinen prosessi.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Läheisyyden puute
« Vastaus #23 : Joulukuu 05, 2023, 10:27:51 »
Läheisyys ja kiireettömyys on minullakin oikeastaan itse nylkytystä tärkeämpiä elementtejä tapaamisilla. Mikäs voisikaan tuntua paremmalta, kuin antaa hengityksen ja pulssin tasaantua kaunis nainen kainalossa...

Kun avaa suunsa jo aikaa varatessa ja varaa riittävän pitkän ajan, niin suurin osa tapaamistani naisista on kyllä täyttänyt toiveeni erittäin hyvin. Osa jopa loistavasti.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Läheisyyden puute
« Vastaus #24 : Joulukuu 05, 2023, 11:04:51 »
Toiveiden sanoittamisessa kannattaa olla riittävän selkeä. Esim. sylittely- ja halailutoiveessa kannattaa kertoa haluaako alussa pitkään halailua mutta kuitenkin laueta lopuksi, laueta ensin ja sitten halailua vai pelkkää halailua. Helpottaa pt:aa kun laukeaminen kuitenkin on isolle osalla asiakkaista tärkeää ja sen puuttuminen pettymys. Kukaan ei ole ajatustenlukija vaikka joidenkin kanssa välillä siltä tuntuukin🥰
#maksuseksionihanaa

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6835
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Läheisyyden puute
« Vastaus #25 : Joulukuu 06, 2023, 00:28:29 »
Kaikillahan meillä on erilaiset puutteemme ja tarpeemme - osa haluaa läheisyyttä&hipsutusta, osa seksiä, osa jubailua jne.

Itse puhun enemmän kemiasta&synkasta eli kokonaisuus kaikkineen toimii luontevasti ja siinä on itselleen sopiva kattaus seksiä, läheisyyttä, hipsuttelua, suutelua, juttelua jne. Siispä asioita, joita itse pitää tapaamisessa tärkeänä. Kannattaa huomata se, että se mikä toimii yhdelle, ei välttämättä ole toiselle tai ole ollenkaan itselle sopiva. Tässä toki pitää vaan kärsivällisesti etsiä&löytää itselleen sopiva vakkarihupakko(t).

Mutta varmasti sopivia löytyy täältä  :drinking: ja parhaat hupakot on aivan huippuja ihmistuntemuksessa  :inlove:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Peetu

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Läheisyyden puute
« Vastaus #26 : Joulukuu 07, 2023, 17:32:54 »
Itse olen viime aikoina harjoitellut omien toiveiden sanoittamista. On se vaan kovin vaikeaa, vaikka en mikään  :-X tapaus normaalisti olekaan. Onneksi on ymmärtäväinen ja kannustava vakkari (jota olenkin taas koettanut viestillä tavoitella  ::) ). Ymmärrä kyllä hyvin tuon läheisyys kohdan myös itse. Riittävästi vain aikaa ja sanainen arkku lause kerrallaan auki. Kiireessä huomattavan paljon vaikeampaa. Uskoisin, että kotimaisista toimijoista (jos on vaikea ylipäätään ottaa jotain puheeksi, niin vieraalla kielellä kynnys on vielä isompi), löytyy sellaisia, joiden kanssa voi alkuun hetken rauhassa puhua ja sitten antaa virran (ja PT:n) viedä. Koskeakin voi niin monella tapaa että.. Meille suomalaisille taitaa tuo oma tila edelleen olla korostunut ja sellainen normaali läheisyys vierasta...

Poissa M77_

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Läheisyyden puute
« Vastaus #27 : Joulukuu 12, 2023, 14:36:03 »
Juu, kyllä asian selkeästi pyrin tuomaan esiin. Varsinkin ulkolaisten kanssa jopa mainitsen no sex. Silti...
No, poikkeuksiakin on. Pyrin kuitenkin ulkolaisia välttämään, kun se on sitten myös usein liukuhihnaa ja varmaan ajatus on vaan saada ukko ulos asap.
Se on harmi. Ei-liukuhihna daamien kanssa vaikeampaa saada aikataulut kohtaamaan. Pitäisi tietää muutaman päivän varoajalla tietämään, milloin sitä seuraa kaipaisi. Parin päivän päästä voi moodi olla ihan erilainen.

Paikalla Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 221
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Läheisyyden puute
« Vastaus #28 : Joulukuu 18, 2023, 21:52:12 »
Läheisyys ja kiireettömyys on minullakin oikeastaan itse nylkytystä tärkeämpiä elementtejä tapaamisilla. Mikäs voisikaan tuntua paremmalta, kuin antaa hengityksen ja pulssin tasaantua kaunis nainen kainalossa...

Kun avaa suunsa jo aikaa varatessa ja varaa riittävän pitkän ajan, niin suurin osa tapaamistani naisista on kyllä täyttänyt toiveeni erittäin hyvin. Osa jopa loistavasti.

Hyvin samaa mieltä tästä. Kiireettömyys ja aito kunnioittava kontakti molemminpuolisesti, niin fyysinen puoli seuraa itsekseen perässä ja uskaltaa liikaa pohtimatta heittäytyä hoideltavaksi. Huippumukava kohtaaminen tänään, hyrisen vieläkin jälkikäteen.

Poissa FanniV

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Läheisyyden puute
« Vastaus #29 : Helmikuu 01, 2024, 22:00:05 »
Onpas tärkeä aihe - olen miettinyt myös kuinka ilmaista asiakkaille että kiireettömyys ja läheisyys kuuluu myös toivottaviin asioihin ☺️♥️ (ilman et se kuullostaa siltä että halaus on maksullinen lisäpalvelu 😅)

Minusta erityisesti GFE-henkisissä tapaamisissa on ihanaa kun sallitaan se, että saa tulla kainaloon. Tai jos huomaan että toinen nauttii siitä hipsuttelusta ja olemisesta 🥹

Apua tästähän menee ihan pörröiseksi kun ajatteleekin sylikkäin oloa tai lusikassa torkahtamistakin.
Jos sinäkin tykkäät nauraa ja kuunnella rockia ♥️
Helsingissä 3.-4.4, pk-seudulla jatkuvasti. ☺️

Poissa Runeberg

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Läheisyyden puute
« Vastaus #30 : Helmikuu 13, 2024, 22:19:49 »
Onpas tärkeä aihe - olen miettinyt myös kuinka ilmaista asiakkaille että kiireettömyys ja läheisyys kuuluu myös toivottaviin asioihin ☺️♥️ (ilman et se kuullostaa siltä että halaus on maksullinen lisäpalvelu 😅)

Minusta erityisesti GFE-henkisissä tapaamisissa on ihanaa kun sallitaan se, että saa tulla kainaloon. Tai jos huomaan että toinen nauttii siitä hipsuttelusta ja olemisesta 🥹

Apua tästähän menee ihan pörröiseksi kun ajatteleekin sylikkäin oloa tai lusikassa torkahtamistakin.

Itse aikamiehenä muistan ihanasti erityisesti nuo hetket kun kiva nainen on jäänyt syliin kiihkeimmän elinten hinkkaamisenkin jälkeen. Lusikassa kyrpä vielä pillunhuulien välissä ja molempien pulssit jo tasaantuen. Osoittaa luottamusta ja aitoa yhdessäolosta nauttimista. Noista hetkistä on kellon vilkuilu ja hosuminen kaukana.

Poissa Maalainen88

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Läheisyyden puute
« Vastaus #31 : Helmikuu 13, 2024, 23:15:01 »
Tässä on sellainen tyyppi, joka törkeästi käyttää palvelutarjoajia hyväkseen oman läheisyyden kaipuun korjaamiseksi. Siviilissä ei ole mitään muita,kuin työhön liittyviä ihmis kontakteja ja kumppaniksi en tunnu kenellekään kelpaavan,niin paljon on torjuntaa osunnu kohdalle,että kohta kehitän bisneksen virtuaalisten rukkasien myynnistä,sillä niitä alkaa jo olemaan iso säkillinen. Miulle olisi läheisyys,läsnäolo, ihokontakti, hipsuttelu ja juttelu erittäin tarpeellista, joten nuo jutut joutuu hakemaan maksullisista,kohtaamiset on aina monen tunnin mittaisia, joten rahaa kuluu ja on kulunut niin paljon, että en halua edes ajatella. Toisaalta käypi sääliksi näitä ihania naisia,joita tapailen ja monesti oon miettinyt, että kuinka pakkopullalta touhu heistä mahtaa tuntua,liikaa ehkä mietiskelen,kun nykyaikainen seuranhaku kulttuuri on polkenut itsetunnon maan rakoon.
Empaattinen nallekarhu

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 175
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Läheisyyden puute
« Vastaus #32 : Helmikuu 14, 2024, 18:13:47 »
Tässä on sellainen tyyppi, joka törkeästi käyttää palvelutarjoajia hyväkseen oman läheisyyden kaipuun korjaamiseksi. Siviilissä ei ole mitään muita,kuin työhön liittyviä ihmis kontakteja ja kumppaniksi en tunnu kenellekään kelpaavan,niin paljon on torjuntaa osunnu kohdalle,että kohta kehitän bisneksen virtuaalisten rukkasien myynnistä,sillä niitä alkaa jo olemaan iso säkillinen. Miulle olisi läheisyys,läsnäolo, ihokontakti, hipsuttelu ja juttelu erittäin tarpeellista, joten nuo jutut joutuu hakemaan maksullisista,kohtaamiset on aina monen tunnin mittaisia, joten rahaa kuluu ja on kulunut niin paljon, että en halua edes ajatella. Toisaalta käypi sääliksi näitä ihania naisia,joita tapailen ja monesti oon miettinyt, että kuinka pakkopullalta touhu heistä mahtaa tuntua,liikaa ehkä mietiskelen,kun nykyaikainen seuranhaku kulttuuri on polkenut itsetunnon maan rakoon.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Läheisyyden ja hellyyden tarpeen vuoksi mäkin pääasiassa näitä palveluja käytän. On seksi toki tärkeää ja mahtavaa, mutta kyllä se toisen ihmisen kosketus vaan tuntuu hyvältä.

Uskoisin, että pt kyllä mainitsisi jos joku asia ei tunnu hänestä hyvältä tai luontevalta, etenkin useamman tunnin tapaamisella. Nautiskele vaan rauhassa, ei kannata miettiä liikaa.

Itsekin olen tuota rahapuolta miettinyt. Joskus ajattelen, että mitä kaikkea olisin voinut ostaa jos olisin laittanut tapaamisiin menevät rahat säästöön. Mutta tapaamiset ovat parantaneet henkistä hyvinvointiani niin paljon, että ei sitä oikein edes voi rahassa mitata. Kannattaa rahansa käyttää siihen, mikä itsestä tuntuu parhaalta.

Mitä seuranhakukulttuuriin tulee, itsekin olen todennut että joillekin ihmisille se kumppanin tai edes lyhyen seurustelusuhteen/yhden yön jutun löytäminen on täysin mahdotonta. Ikävä kyllä  :'(

Kaikesta huolimatta nautiskellaan elämästä ja tapaamisista, onneksi on edes maksusta mahdollista saada läheisyyttä  :inlove:

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Läheisyyden puute
« Vastaus #33 : Helmikuu 14, 2024, 22:07:31 »
Tässä on sellainen tyyppi, joka törkeästi käyttää palvelutarjoajia hyväkseen oman läheisyyden kaipuun korjaamiseksi. Siviilissä ei ole mitään muita,kuin työhön liittyviä ihmis kontakteja ja kumppaniksi en tunnu kenellekään kelpaavan,niin paljon on torjuntaa osunnu kohdalle,että kohta kehitän bisneksen virtuaalisten rukkasien myynnistä,sillä niitä alkaa jo olemaan iso säkillinen. Miulle olisi läheisyys,läsnäolo, ihokontakti, hipsuttelu ja juttelu erittäin tarpeellista, joten nuo jutut joutuu hakemaan maksullisista,kohtaamiset on aina monen tunnin mittaisia, joten rahaa kuluu ja on kulunut niin paljon, että en halua edes ajatella. Toisaalta käypi sääliksi näitä ihania naisia,joita tapailen ja monesti oon miettinyt, että kuinka pakkopullalta touhu heistä mahtaa tuntua,liikaa ehkä mietiskelen,kun nykyaikainen seuranhaku kulttuuri on polkenut itsetunnon maan rakoon.


Eiiii, älä muru ikinä mieti että se on pakkopullaa pt:lle! Tai että käy sääliksi kun "joutuu" olla sun kanssa 😳 Sinä olet maksanut siitä, silloin se pt haluaa olla just siinä, just sun kanssa. Ja usko pois, siinä on varmasti just hyvä olla!

Mä ainakin tykkään ihan törkeesti kun mun hiuksia, selkää, kylkiä ja peppua silitellään. On se mies sitten asiakas tai ei, niin hyvältä se tuntuu ❤️
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Läheisyyden puute
« Vastaus #34 : Helmikuu 15, 2024, 05:47:05 »
Kun nuolen orgasmin pt:lle niin ei ole ikinä tullut mieleen, että "voi hitto tota varmaan ei kiinnostais yhtään olla tässä just nyt. Että onneks saa kuitenki tästä rahaa"  :weightlifting:

Ei varmaan joka ikinen kohtaaminen ole täydellinen tai mimmin puolelta ole erityistä intoa jokaiseen asiakkaaseen.

Itse kuitenkin arvostan oman varatun aikani ja valikointiprosessin läpipäässyttä hupsua oletusarvoisesti korkealle, etenkin jos ollaan jo aiemmin tavattu ja tietää mikä on henkilökemia tms. -> uskoisin että kyllä ne mun seurasta myöskin nauttii...

Olenhan toki myös hieno ihminen, hyvä keskustelija, hauska ja filmaattinen... Niin miksipä eivät viihtyis 🤭

Ainakaan en ole viitteitä muusta saanut keneltäkään jonka seurasta olen itsekin pitänyt.

Poissa Maalainen88

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Läheisyyden puute
« Vastaus #35 : Helmikuu 15, 2024, 10:19:32 »
Voi hittolainen teidän kanssa, nyt täällä pyyhitään paidan hihalla silmänalusia,tunteisiin meni kauniit sanat. Hyvin sanottu, kyllä se henkinen hyvinvointi on suuressa osassa näissä miun tapaamisissa,mökkihöperöksi tässä muuten olisi tullut jo aikoja sitten ja oon erittäin tarkalla seulonnalla onnistunut löytämään uskomattoman hienoja,viisaita ja tunneälyllä siunattuja naisia, kiitoksia vain kovasti heille.
Empaattinen nallekarhu

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 175
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Läheisyyden puute
« Vastaus #36 : Helmikuu 15, 2024, 13:55:01 »
^^ Voin yhtyä 100%:sesti tuohon orgasmin nuolemiseen  ;D Toimii myös hyvänä "jäänrikkojana" itselle uuden pt:n kanssa  ;)