Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Miksi niin moni seksinostaja on persu?

<< < (15/26) > >>

Kesava:

--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Joulukuu 21, 2019, 21:16:17 ---Tulee vaan mieleen tätä foorumia selaillessa, että olen törmännyt työympäsistössä yhteen persuun, mutta tällä foorumilla niitä tuntuu riittävän.

Mikä tekee ihmisestä persun?

--- Lainaus päättyy ---
Kuten tämänkin ketju vastauksista on tullut ilmi, ei seksinostajista tai tämän foorumin käyttäjistä niin suuri osa ole Perussuomalaisten äänestäjiä kuin annat ymmärtää. Pikemminkin on kyse siitä, että itse vassarina leimaat muut kanssasi eri mieltä asoista olevat automaattisesti persuiksi, natseiksi, jne. Kyse on siis ennemminkin siitä, että kovin harva seksinostaja on vassari, ihan yksinkertaisesti siitä syystä että vassarit ovat useimmiten sosiaalituella eläviä eikä heillä yksinkertaisesti ole varaa ostaa seksiä.

Silmiinpistävää on, että tilastoissa Vassarikannattajat ovat ainoa ryhmä jossa suurempi osa on työttömiä (54,5%) kuin työssä olevia.  Vassareitten nettotulot ovat myöskin kaikkein alhaisimmat.

Vieras0041:
^silmiinpistävää tuossa Sipilän kakkaramaisessa kaaviossa on, että Persuissa on koulutustaso jäänyt muista jälkeen aika selvästi.  ;D Se näkyy selvästi myös siinä, että persuja ei ole työpaikoilla esimiesasemissa.

Täällä paloi rahaa huoriin joulukuussa noin 1500 euroa...terveisin persaukinen vassari. Pääseekö Kesava huoriin edes kerran vuodessa?

Vieras0024:

--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Joulukuu 25, 2019, 16:57:33 ---
Tänä vuonna oleskelulupaa Suomeen hakenut noin 70000 ja ylivoimaisesti suurin ryhmä heistä oli venäläisiä ja 5500 ukrainalaista päälle.
--- Lainaus päättyy ---

Lienetkö Letsmenoks persu vai numerosokea, mutta tämä on yksi tapa saada persujoukkoja kiihdyksiin: tuoda esiin erittäin vääriä numeroita, joita hyödylliset idiootit sitten levittävät vielä hyödyttömämmille.

Letsmenoks, kuinka moni on hakenut oleskelulupaa Suomesta tänä vuonna?

Vieras0024:
Kesava, en automaattisesti määrittele ihmisiä. Teen lajittelua mielessäni, se on vain minun oma mielipiteeni, mutta kyllä täällä perkeleesti persuja on.

Vieras0021:
Oleskelulupa
Hakemukset 1/2019 - 11/2019
Yhteensä 65 339

Oletus on että 12/2019 tulee se 5000 lisää

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta