Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Miksi niin moni seksinostaja on persu?

<< < (11/26) > >>

Turskapappa:

--- Lainaus käyttäjältä: Rene - Joulukuu 23, 2019, 20:42:52 ---(hakkaraiset). ja nämä nyt ei saa pillua
edes siviilissä, saati sitten rahalla.

--- Lainaus päättyy ---
Eikös se Hakkarainen sekoillut jonkun prostituoidun kanssa Bandidosien tiloissa. Saa siis rahalla vaikka itse taisi kieltää olisi ottanut vaan pelkästään maksoi.

Vieras0217:
^^ Sen laiskan lisäksi siitä tulee vielä nirsokin ;D

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Lord Nelson - Joulukuu 23, 2019, 22:49:13 ---Ja Lifti ei sun tarvitse hävetä: Sulla on paras OWO, mitä olen ikinä saanut. Kato ei ne naiset vaan osaa ottaa suihin ja sille nyt ei vaan voi yhtikäs  mitään.  ::) Ja kyllä meillä RKP:ssä on sulle tilaa. Vaikka siellä Bajamajan eduskunnan vaatekaapissa. Mutta jätä, ne Terot ja ota sateenkaarilippu kauniiseen käteen. Siellä sateenkaaren päässä on onnesi.

--- Lainaus päättyy ---

Niin se Pömppökin kehui owoani aina mutta silti meni nuolemaan lohen punaista pillua, yök! Mulla on yli kymmenen kiloa lähtenyt kun olen sitä sateenkaarta jahdannut että mahtaako siellä mitään olla prkkele!

Vieras0217:
^  ;D ;D

irritaatio:
Jos moni ostaja on persu, niin moni palveluntarjoaja imee persun munaa. Veditkö suvaitsevainen myyjä nyt päiväkahvit henkeen, mitä häh ?!?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta