Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Miksi niin moni seksinostaja on persu?
Vieras0217:
En omista minkään puolueen jäsenkirjaa mutta linjaukset Amiraalin ja DeeDeen kanssa menee kyllä yksiin.
Lifti:
Irri on jyvällä.
Perinteinen suomalainen mies ei saa naista joten jäljelle jää liittyä keskustan runkkareihin tai seksinostaja persuihin. Allekirjoittanut on toki runkkari mutta kiistää kaikki yhteydet keskustaan.
Humalatilasta riippuen olen kallellaan oikealle tai vasemmalle. Pilveä poltellessa vihreät ovat ehdoton suosikkini ja tyttöjen kanssa raamattupiirissä ääneni menee kristityille demareille. Ruotsin liigaa en pelaa ikinä, olen hetero.
Rene:
en ole persujen kannattaja vaikka kieltämättä, on niillä hyviäkin ajatuksia. siinä on vaan
se, että niitä tuo esille kaiken maailman tollot...(hakkaraiset). ja nämä nyt ei saa pillua
edes siviilissä, saati sitten rahalla.
Vieras0032:
Koska he ovat keskimääräistä älykkäämpiä. Vain keskimääräistä yksinkertaisemman tarvitsee edes kysyä noin itsestäänselvää asiaa.
Vieras0036:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Joulukuu 23, 2019, 20:15:57 ---Irri on jyvällä.
Perinteinen suomalainen mies ei saa naista joten jäljelle jää liittyä keskustan runkkareihin tai seksinostaja persuihin. Allekirjoittanut on toki runkkari mutta kiistää kaikki yhteydet keskustaan.
Humalatilasta riippuen olen kallellaan oikealle tai vasemmalle. Pilveä poltellessa vihreät ovat ehdoton suosikkini ja tyttöjen kanssa raamattupiirissä ääneni menee kristityille demareille. Ruotsin liigaa en pelaa ikinä, olen hetero.
--- Lainaus päättyy ---
Eikä ole. Siinä vaiheessa, kun suomalainen mies huomaa,ettei pillun eteen tarvitse tehdä oikein mitään, siitä tuloo laiska. Nuorena sitä kokeilee kaikenlaisia naisia eikä niiden eteen tarvitse tehdä juuri mitään erikoista, mutta vanhempana arvostaa laatua ja vaivattomuutta.
Miksi lähtisi hakemaan seksiseuraa ravintolasta, joka ei vastaa mitenkään omaa naismakua, kun tietää voi valita juuri sitä mitä haluaa eräiltä sivuilta.
Ja Lifti ei sun tarvitse hävetä: Sulla on paras OWO, mitä olen ikinä saanut. Kato ei ne naiset vaan osaa ottaa suihin ja sille nyt ei vaan voi yhtikäs mitään. ::) Ja kyllä meillä RKP:ssä on sulle tilaa. Vaikka siellä Bajamajan eduskunnan vaatekaapissa. Mutta jätä, ne Terot ja ota sateenkaarilippu kauniiseen käteen. Siellä sateenkaaren päässä on onnesi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta